Inaktiv bruker 2 Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Uenig i at Rio har vært bedre enn Vidic. Vidic har vært en større sikkerhet generelt i forsvaret og spilt vanvittig stabilt hele sesongen. Rio har vært mye bedrei denne sesongen mtp problemene han har hatt med konsentrasjonssvikter og litt tullete løsninger, men Vidic har fortsatt vært en god del hakk bedre. Vidic er i mine øyne en av verdens råeste duellspillere og garantert den råeste hodespilleren med like mange eller færre cm på strømelesten. Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Ser på United.no at Rooney blir saksøkt av David Moyes(Everton-manager). Håper bare ikke at det påvirker gutten på banen!! Lenke til kommentar
genser Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Uenig i at Rio har vært bedre enn Vidic. Vidic har vært en større sikkerhet generelt i forsvaret og spilt vanvittig stabilt hele sesongen. Rio har vært mye bedrei denne sesongen mtp problemene han har hatt med konsentrasjonssvikter og litt tullete løsninger, men Vidic har fortsatt vært en god del hakk bedre. Vidic er i mine øyne en av verdens råeste duellspillere og garantert den råeste hodespilleren med like mange eller færre cm på strømelesten. 8430722[/snapback] Helt enig. Jeg har ikke sett alle man utd kamper i år, men ut ifra det jeg har sett har Vidic vært flere hakk over Rio. Rio klarer gang på gang å skape farlige situasjoner, ved småtabber, dårlige pasninger eller andre ting. Vidic derimot ser ut til å ha et utrolig fokus på ballen, og fjerner ikke øynene fra den. Han treffer ballen i farlige taklinger, vinner ballen i nesten alle dueller, scorer mål fra tid til annen, har ikke kjendisfaktoren og virker generellt mye mer fokusert og konsentrert enn Rio. Det er et samlet United-lag som (kanskje) tar medaljer i mai, men jeg tror ikke vi ville klart noe ligatittel uten Vidic i den formen han har vært denne sesongen. Forresten, det er slike kjøp jeg elsker, og slike kjøp som passer United best. Kjøpe en spiller som er relativt ukjent og har alt å bevise. Det fører selvfølgelig til en del bomkjøp, men det fører og til kjøp som Vidic. Skulle vi brukt 20m pund på en forsvarsspiller i stedet for Vidic hadde det blitt en verdensstjerne som neppe hadde gjort noe bedre sesong enn Vidic. Det er vel liten tvil om hva som skal stå bak på min nye drakt Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Uenig i at Rio har vært bedre enn Vidic. Vidic har vært en større sikkerhet generelt i forsvaret og spilt vanvittig stabilt hele sesongen. Rio har vært mye bedrei denne sesongen mtp problemene han har hatt med konsentrasjonssvikter og litt tullete løsninger, men Vidic har fortsatt vært en god del hakk bedre. Vidic er i mine øyne en av verdens råeste duellspillere og garantert den råeste hodespilleren med like mange eller færre cm på strømelesten. 8430722[/snapback] Rio er selve sjefen i forsvaret, han holder et skyhøyt nivå, og er en bedre stopper enn Vidic, utvilsomt. Vidic er den beste stoppern vi har hatt ved siden av Rio, så kanskje derfor folk går så av skaftet for han. Rio med sin fart er veldig viktig, Rio har uten tvil vært bedre denne halvdelen av sesongen. Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Uten Rio ELLER Vidic ville vi vært fvked. Håper dette er stopperparet vårt i flere år framover. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Det er vel liten tvil om hva som skal stå bak på min nye drakt Neste sesong er det 1 stk Ronaldo og 1 stk Vidic. Skjønner ikke helt hvordan du kan mene det du gjør, men jeg respekterer det NightKeeper. La oss legge den diskusjonen død før den starter ordentlig og heller nyte hvordan verdens beste fotballag spiller om dagen. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Uten Rio ELLER Vidic ville vi vært fvked. Håper dette er stopperparet vårt i flere år framover. 8431092[/snapback] Fullstendig uenig. Wes Brown har vist at han kan sakene sine. Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 (endret) Uten Rio ELLER Vidic ville vi vært fvked. Håper dette er stopperparet vårt i flere år framover. 8431092[/snapback] Fullstendig uenig. Wes Brown har vist at han kan sakene sine. 8431135[/snapback] Jadda, Brown har holdt høy klasse, mener bare at Vidic har spilt enda bedre, og at vi kanskje ikke hadde holdt 1plass i ligan uten han. Bare en personlig mening. Edit: Selvfølgelig, en spiller er jo ikke hele laget, så jeg burde nok applaudere laget isteden Endret 20. april 2007 av MetroN Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Det er vel liten tvil om hva som skal stå bak på min nye drakt Neste sesong er det 1 stk Ronaldo og 1 stk Vidic. Skjønner ikke helt hvordan du kan mene det du gjør, men jeg respekterer det NightKeeper. La oss legge den diskusjonen død før den starter ordentlig og heller nyte hvordan verdens beste fotballag spiller om dagen. 8431110[/snapback] Nå skal det sies at Vidic har vært jævlig god også, bare så folk ikke tror jeg er drita (ikke enda ), Både Vida og Rio har vært blant uniteds 5 beste spillere i år. Lenke til kommentar
genser Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 (endret) NightKeeper: Hva er det Rio har gjort som har vært så mye bedre enn Vidic denne sesongen? Du sier det er utvilsomt. Jeg prøvde å peke på noen av Rios svakheter i forige post, men ser jeg gjerne skulle hatt konkrete eksempler på kamper. Husker desverre ikke dette, men kan skrike høyt neste gang Rio gjør noe feil Vet i hvert fall at jeg har sett mange kamper denne sesongen hvor jeg har irritert meg over deler av Rios spill. Men, det er da klart han er god. Når det kommer til dueller, "intelligent" spilling, konsentrasjon, taklinger osv. så synes jeg Vidic har vært bedre enn Rio til dette i ca. alle situasjoner jeg har sett i år. Mulig jeg bare har sett Vidic sine gode kamper, men jeg er i hvert fall klar i min mening edit: Jeg har ihvertfall en kjærlighet for øst-europeiske forsvarskjemper med kort hår og brutalt ansiktsuttrykk Endret 20. april 2007 av arehei Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 NightKeeper: Hva er det Rio har gjort som har vært så mye bedre enn Vidic denne sesongen? Du sier det er utvilsomt. Jeg prøvde å peke på noen av Rios svakheter i forige post, men ser jeg gjerne skulle hatt konkrete eksempler på kamper. Husker desverre ikke dette, men kan skrike høyt neste gang Rio gjør noe feil Vet i hvert fall at jeg har sett mange kamper denne sesongen hvor jeg har irritert meg over deler av Rios spill. Men, det er da klart han er god. Når det kommer til dueller, "intelligent" spilling, konsentrasjon, taklinger osv. så synes jeg Vidic har vært bedre enn Rio til dette i ca. alle situasjoner jeg har sett i år. Mulig jeg bare har sett Vidic sine gode kamper, men jeg er i hvert fall klar i min mening edit: Jeg har ihvertfall en kjærlighet for øst-europeiske forsvarskjemper med kort hår og brutalt ansiktsuttrykk 8431210[/snapback] Sier at han er utvilsomt bedre stopper totalt sett, kanskje ikke denne sesongen. Og at Rio har vært bedre i andre halvdel av sesongen. Syntes Vidic slet godt mot Lille borte bla. Rio hadde jo en brøler mot Pompey, men det var også VDS sin feil. Helt ok at vi er uenige, jeg syntes Rio har vært bedre totalt sett, med små marginer, men helt ok at folk mener at Vidic har vært bedre. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 I de siste kampene Vidic hadde før han ble skadet så virket han nervøs, han gjorde noen feil da... Men syns denne sesongen at han har vært totalt bra, men Rio er selve sjefen i forsvar mener jeg da... Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 (endret) Vidic og Rio gjør hverandre sinnsykt gode.. Helt rått og se på! Og med VDS sin ballbeherskelse i tillegg så blir alt berre kanon! Litt rusten i de siste kampene, men alikevell kanongod. EDIT (Mr, Happy!): We're the boys in Red and we're on our way to Wem-ber-ly Wem-ber-ly! Wem-ber-ly! We're the famous Man United and we're going to Wem-ber-ly Wem-ber-ly! Wem-ber-ly! We're the famous Man United and we're going to Wem-ber-ly Endret 20. april 2007 av ThOms-N Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Uten Rio ELLER Vidic ville vi vært fvked. Håper dette er stopperparet vårt i flere år framover. 8431092[/snapback] Husk at vi har Pique i bakhånd, håper vi ikkje slepper han. Har tru på den gutten, stort talent! Lenke til kommentar
genser Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Og Rossi! Mulig det er nevnt på forige side her i tråden, men han putta to i går i Serie A. Har lenge irritert meg over hvordan Fergie har brukt han, eller rettere sagt ikke brukt ham, men er det noe Fergie kan så er det vel å fostre opp spillere som dette, så jeg bør kanskje ikke klage. Om Saha forsvinner er det i hvert fall mer mulighet for litt spilletid for Rossi, om han kommer tilbake. Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Ja, tenk hvis Rossi og Pique hadde fått like mange sjanser så Richardson. Meg liker tanken på det! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Nå kan Rossi og Kieran sammenlignes da. Nå gjør Rossi det bra i serie a på utlån på samme måte som Richardson gjorde det i WBA. Kommer dere til å slakte Rossi også om han ikke slår til neste sesong? Jeg tror Kieran hadde reagert posetivt på mer spilletid. Om det er riktig å gi han det er jeg usikker på. Samme som med Rossi Lenke til kommentar
TakeAway Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Å VINNE SERIEN MED SO FLAKS MÅ VERE EN BISMAK....... Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Bra at du bruker et av dine 5 første utsagn her på forumet til noe så konstruktivt som du nettopp gjorde, trenger flere folk som deg her! Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 (endret) Nå kan Rossi og Kieran sammenlignes da. Nå gjør Rossi det bra i serie a på utlån på samme måte som Richardson gjorde det i WBA. Kommer dere til å slakte Rossi også om han ikke slår til neste sesong? Jeg tror Kieran hadde reagert posetivt på mer spilletid. Om det er riktig å gi han det er jeg usikker på. Samme som med Rossi 8433217[/snapback] Kan jo sammenligne han med Smith, O'Shea, Solskjær, Saha, Fletcher, Brown og Park og da! Lite spilletid pga skader og diverse anna. Men de kommer inn og bidrar i kamper. Kan ikke komme på så mye bra Richardson har gjort for United denne sesongen. Det er flere spillere jeg mener ikke holder mål, men det er Richardson jeg helst ser vekk fra United. Det samme med Forlan i sin tid og. Tror rett og slett de ikke passer i United. For all del! God spiller, men ikke god nok etter min mening. EDIT: : TakeAway: Tosk! Endret 21. april 2007 av ThOms-N Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå