Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Å herregud :p Blir nok stream på skulen på torsdag :)

Alt for å ikke dra hjem? :p

ja :p men er jo unødvendig da eg står me aaaltfor mykje fravær allerde :p

vurderte tanken på å sjå den heime, men Wackee har stoppa meg så langt :p

Ang. Berba så har me diskutert dette før og spelestilen hans er sånn. Han skal vere framme og lukte mål, ekstra pluss er dei geniale stikkarane hans :)

EDIT: HÆHÆHÆ, blir kamp heime allikevel ! :D sida læraren vår er slask og sa "God Jul" forrige time me hadde me han. Såååe, han har nok ikkje tenkt å ta turen for å undervise oss på torsdag :) det er og tilfeldigvis da kampen er :)

EDIT2: Synd!, men fins vel ikkje nok bevis som tilseier at han ikkje gjorde noko. Uheldigvis

Endret av Zaltatov
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
EDIT2: Synd!, men fins vel ikkje nok bevis som tilseier at han ikkje gjorde noko. Uheldigvis

Bedre å bare la han stå over de forholdsvis enkle kampene, i stedet for å risikere at straffen blir forlenget slik at han må stå over Chelsea-kampen også.

Sant nok! Var det ei tid det er "ok" å mista evra, må det vere no framover. Han vil mista følgande kampar:

PL: Stoke og Midd'boro

LC: første semifinalekamp mot Derby

FAC: Southampton

Lenke til kommentar
Evra virker som en stille kar som gjør jobben sin, men får sinneutbrudd en gang iblant. Håper han blir i United til han må legge skoa på hylla.

Han blir jo sett på som et av verdens beste venstrebacker.

Ja, enig. Har blitt veldig glad i Evra. Jobber mye å kommer på masse offansive løp. Nesten aldri noe tull på banen. Absolutt en av verdens beste becker.

Lenke til kommentar
Den siste der var vel ikke akkurat noen gladnyhet.

Haha. Jeg lo som bare, men jeg er helt enig.

Wow,slik snakker du om en som har avgjort eller scoret mot Liverpool,Chelsea,Blackburn,Tottenham,West Ham osv i viktige faser av kampene.

Jeg vet ihvertfall at sekundet han signerer svart på hvitt for Manchester United,så er en rød drakt med nummer 32 bakpå,på vei hjem til meg.

Hvorfor skal ikke han få kritikk? Han er et klart 3. valg i mine øyne. Han er samme type spiss som Rooney, men et par hakk bak han ferdighetsmessig. Det er snakk om en spiss vi enda ikke har signert som kommer til å koste oss ca. det Berbatov har gjort. Du kritiserer jo en spiller klubben har signert, og Ferguson har tro på. En mann som har ferdigheter i verdensklasse, men trenger en tilvenningsperiode.

Lenke til kommentar
Den siste der var vel ikke akkurat noen gladnyhet.

Haha. Jeg lo som bare, men jeg er helt enig.

Wow,slik snakker du om en som har avgjort eller scoret mot Liverpool,Chelsea,Blackburn,Tottenham,West Ham osv i viktige faser av kampene.

Jeg vet ihvertfall at sekundet han signerer svart på hvitt for Manchester United,så er en rød drakt med nummer 32 bakpå,på vei hjem til meg.

Hvorfor skal ikke han få kritikk? Han er et klart 3. valg i mine øyne. Han er samme type spiss som Rooney, men et par hakk bak han ferdighetsmessig. Det er snakk om en spiss vi enda ikke har signert som kommer til å koste oss ca. det Berbatov har gjort. Du kritiserer jo en spiller klubben har signert, og Ferguson har tro på. En mann som har ferdigheter i verdensklasse, men trenger en tilvenningsperiode.

Hmm,du har rett i det du sier.

Av en eller annen grunn så hadde jeg John O'Shea i bakhodet når jeg skrev innlegget.JohnnyBoy har jo en tendens til å ikke tiltrekke seg kritikk,selv om han er blant di dårligste i hele United-stallen.Ikke at jeg har noe imot O'Shea,jeg synes han virker som en kjernekar.

Men jeg er egentlig ganske svak for den typen fotballspiller Tevez er på sitt desidert beste.En lav wrestler av en spiller som innehar Gambeta,som gir 1000% i hver kamp og hver duell.

Berbatov derimot...Dont get me started.

Edit: Måtte legge ut denne.

Hleb: Ronaldo robbed Messi

Når jeg leser slike uttalelser,så er jeg ikke i tvil over at du ikke trener hjerne for å bli en god fotballspiller.

Endret av Corey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...