Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Left back Pat gjør seg selv mer populær.

“Every day in my life is a dream,” the full back said last week. “Manchester United is not just a big club. It’s a big family. I’m so happy to travel the world with this club. Last year in South Africa was the same. Now we’re in Asia, it’s just a dream every day.”

Tevez snakker om fremtiden i United?

Tevez går et langt skritt på vei i å avfeie alle rykter om at han mistrives/skal andre steder enn Manchester :woot:

Endret av Corey
Lenke til kommentar
Left back Pat gjør seg selv mer populær.

“Every day in my life is a dream,” the full back said last week. “Manchester United is not just a big club. It’s a big family. I’m so happy to travel the world with this club. Last year in South Africa was the same. Now we’re in Asia, it’s just a dream every day.”

Trodde Evra ble igjen i England etter å ha lest de tre første ordene i setningen. "Left back Pat" :p

Lenke til kommentar
Den siste der var vel ikke akkurat noen gladnyhet.

Haha. Jeg lo som bare, men jeg er helt enig.

Wow,slik snakker du om en som har avgjort eller scoret mot Liverpool,Chelsea,Blackburn,Tottenham,West Ham osv i viktige faser av kampene.

Jeg vet ihvertfall at sekundet han signerer svart på hvitt for Manchester United,så er en rød drakt med nummer 32 bakpå,på vei hjem til meg.

Lenke til kommentar

Jeg fikk nå bekreftet fra Canal Digital at man kun betaler for perioden man har en kanalpakke, selv om prisen oppgis i mnd-pris. Man har også 14 dager angrerett selv med binding.

Jeg har derfor nå bestilt Tv2 Sport, og avbestiller dette på torsdag. Bør koste meg maks 15,9 kr.

Endret av arehei
Lenke til kommentar
Finnes jo steder hvor man kan bestille enkelte kamper ;)

til TVen din til 15,9 kr?

Bestiller man tidlig på dagen og avbestiller på kvelden bør prisen være svimlende 5,3 kr.

Hva om man bestiller rett før kampen, og avbestiller rett etter kampen da? Eller går det ikke an?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...