tc47 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 De bildene var geniale! Hvilke? Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Tror han prater om de med med Andy, Rooney og Ferdinand. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Er en stund siden ja... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Jeg måtte jo skrive noe for å holde posten on topic Blæh, at noen tror de kan smykke seg med å være verdensmestre bare fordi de vinner klubb-vm er uhørt. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Digg å være verdensmestere da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Jeg vil mye heller være Champions Of Europe en gang, enn verdensmester tre ganger. (Ikke at jeg vet hvordan det er mulig). Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Sant så sant, men nå er jo United 3 ganger Champions of Europe. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 http://united.no/united/nyheter/nyheter/mo...er_av_utvidelse Er helt enig med Fergie. Drit i den 39. serierunden. Premier League skal ha 38 rundr, og den trenger ikke noe "kommersiell suksess". Tenk på de stakkarene som må møte oss tre ganger i løpet av sesongen! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Man møter ikke et lag tre ganger iløpet av sesongen, vi vil få møte et annet lag fra en annen liga som jeg har forstått det. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Har sett på Sky Sports at de snakker om det, men de nevner aldri noe med at man møter lag fra andre ligaer... Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Man møter ikke et lag tre ganger iløpet av sesongen, vi vil få møte et annet lag fra en annen liga som jeg har forstått det. Tull. Hvorfor skal man møte et lag fra en annen liga i Premier League? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Raste har vel rett, for engangs skyld Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Ja han må vel få lov å ha rett en gang i blandt. Men gi meg gjerne kilder, det der er noe av det dummeste jeg har hørt. Skal vi f.eks. møte Villareal, også kan den kampen avgjøre PL? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) tatt etter hukomelsen, det er jo ikke noe helt nytt. Men ja, slik har jeg oppfattet det. Fullstendig idioti og det kommer aldri til å gjennomføres. Edit: Men faen heller, det kan jo ikke stemme det? Jeg aner ikke hva jeg prater om haha Endret 16. desember 2008 av The Game Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 La PL være PL syns da jeg. Teit å drive og endre hele tiden. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Har lest litt nå og det virker som Points hadde rett likevel, det er snakk om å ha en 39'runde utenlands i 2011, men ikke mot lag fra andre ligaer. Det høres jo mest "fornuftige" ut. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Man møter ikke et lag tre ganger iløpet av sesongen, vi vil få møte et annet lag fra en annen liga som jeg har forstått det. Tull. Hvorfor skal man møte et lag fra en annen liga i Premier League? Ja, nettopp. Det jeg ikke skjønner. Spille en Premier League kamp mot Stabæk hadde vært noe! http://united.no/united/nyheter/nyheter/mo...er_av_utvidelse Er helt enig med Fergie. Drit i den 39. serierunden. Premier League skal ha 38 rundr, og den trenger ikke noe "kommersiell suksess". Tenk på de stakkarene som må møte oss tre ganger i løpet av sesongen! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Har lest litt nå og det virker som Points hadde rett likevel, det er snakk om å ha en 39'runde utenlands i 2011, men ikke mot lag fra andre ligaer. Det høres jo mest "fornuftige" ut. Den er riktig ja. Men mot et lag fra en annen liga har jeg aldri hørt om. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Ince har fått sparken i Blackburn. Han er ikke like god trener som han var spiller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå