DJ_Dark Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Jeg ble ferdig med matte for 3 eller 4 år siden Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Damn, dårlig uke for oss Raste og Latias Lenke til kommentar
Raste Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Nei, egentlig ikke. Tror jeg ikke orker å være på skolen etter prøven imorra, så da går jeg å trener etter det. Onsdag er det chill dag med film. Torsdag er det United kamp så da er jeg hjemme. Fredag kun skole til kl 10. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Damn, dårlig uke for oss Raste og Latias Nei, egentlig ikke. Film i morgen, prøve på onsdag, rydding på torsdag og kirke på fredag (noe jeg ikke gidder å dra på). Bedre enn en vanlig uke. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Driter langt i matteprøva. Skriver fort, og stikker på trening. Så chillern jeg hjemme Matte på S&S linja er faktisk veldig lett, kun prosentfaktor og vekstfaktor osv. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Damn, dårlig uke for oss Raste og Latias Nei, egentlig ikke. Film i morgen, prøve på onsdag, rydding på torsdag og kirke på fredag (noe jeg ikke gidder å dra på). Bedre enn en vanlig uke. Går du i 6. klasse elns? Rydding og kirke, hva faen. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Damn, dårlig uke for oss Raste og Latias Nei, egentlig ikke. Film i morgen, prøve på onsdag, rydding på torsdag og kirke på fredag (noe jeg ikke gidder å dra på). Bedre enn en vanlig uke. Går du i 6. klasse elns? Rydding og kirke, hva faen. Tenkte faktisk på det samme Lenke til kommentar
Raste Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Kirke? Hva faen, går ikke du på VGS? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Dere får det til å hørest ut som om det er noe gale med å være i kirken? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Mulig han går Kristelig Gymnasium. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Sikkert no juleavslutning i kirken eller noe. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Mulig han går Kristelig Gymnasium. Mulig.... Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Dere får det til å hørest ut som om det er noe gale med å være i kirken? Mine meninger om kristendom og religion får vi ta i en annen tråd. Sikkert no juleavslutning i kirken eller noe. Ja, men det er jo en barneskoleaktivitet. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Har matteprøve på onsdag jeg og, og skjønner ikke en dritt av stoffet Men det får gå Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Ja, men det er jo en barneskoleaktivitet. man vet aldri Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Damn, dårlig uke for oss Raste og Latias Nei, egentlig ikke. Film i morgen, prøve på onsdag, rydding på torsdag og kirke på fredag (noe jeg ikke gidder å dra på). Bedre enn en vanlig uke. Går du i 6. klasse elns? Rydding og kirke, hva faen. Jeg går faktisk i 10. Kirken må vi dra til fordi den ligger rett foran skolen. Gir alltid faen i kirken, og driter egentlig i RLE. WTF, Kristelig Gymnasium? Kunne egentlig ikke ha brydd meg mindre om det... Rydde skal vi gjøre fordi vi skal få et nytt klasserom til nyttår, og da må alle pultene og tullet som er i klassen ut. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Aha, der har vi svaret. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Skjer med mye prøver da? Full dag i mårra, slutter 10 på onsdan, fri på torsdag og fredag Lenke til kommentar
Raste Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Damn, dårlig uke for oss Raste og Latias Nei, egentlig ikke. Film i morgen, prøve på onsdag, rydding på torsdag og kirke på fredag (noe jeg ikke gidder å dra på). Bedre enn en vanlig uke. Går du i 6. klasse elns? Rydding og kirke, hva faen. Jeg går faktisk i 10. Kirken må vi dra til fordi den ligger rett foran skolen. Gir alltid faen i kirken, og driter egentlig i RLE. WTF, Kristelig Gymnasium? Kunne egentlig ikke ha brydd meg mindre om det... Rydde skal vi gjøre fordi vi skal få et nytt klasserom til nyttår, og da må alle pultene og tullet som er i klassen ut. Få nytt klasserom er det man gjør på barneskolen? Vi hadde fast klasserom hele ungd. skolen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå