ugotabanana Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 (endret) Ja, t-skjorter med f.eks "Liverpool sucks" eller "Chelseas Sucks".Har ganske mye man utd-wear, men slike t-skjorter hadde vært kult. 8424766[/snapback] Skal ikke ha noe "sucks" vil helst ha noe der fansen til den respektive klubb kan føle seg bra truffet. Derfor Scousers f. eks. 8424802[/snapback] Skal du til England da? Hvis ikke så ser jeg ikke hvorfor folk skal føle seg truffet av det. Svært få scousere i Norge, gitt. 8425284[/snapback] Svaret er: Ja. Virker kanskje teit, ja det kan jeg være enig Endret 20. april 2007 av brutti Lenke til kommentar
fakey Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Haha, kos oppgave på tentamen. Skrive et leserinnlegg på norsk mot en som mener det er for mye fotball på tv. Kan fort gå opp en 4 karakterer på denne oppgaven. Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Gleder meg til kl. 1815 i morgen Rooney, Giggs og Solskjær putter Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 gleder meg til boro kampen. Btw, det bildet med rooney og ronaldo var inmari artig, men photoshoppa..men at det var en bra photoshop skal du ha, eneste jeg har og rakke ned på er at den som fiksa det bildet burde tenkt på kontrastforskjelene..ser at det er photoshoppa om du ser godt nok etter Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Tidlig Kickoff imorgen med Tottenham - Arsenal 13.45 denna tror jeg kan bli underholdene Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Burde bli en bra fotball-lørdag det her ja. Må nesten prøve å få med meg hat oppgjøret i London også i morgen. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 I morgen så skal jeg sitte å kose meg med fotball-kamper. Tror United vinner 4-1 Ronaldo (2), Alan Smith (1) og Rooney (1) Håper det blir sånn fest-fotball som er gøy å se på. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Gledelige nyheter Dette ser meget, meget bra ut! Nå ble jeg veldig glad! Dette kan vise seg å bli veldig viktig i avslutningsfasen av sesongen! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Woow, det var bra nyheter. Men rekker ikke Gary Neville kampen mot milan ? Leste ikke hele artikkelen. Han er viktig viktig spiller for United. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Nope, Gaz rekker ikke den første Milan kampen, men mest sannsynlig den neste ligakampen borte mot Everton! Han er helt klart en viktig spiller, men det hjelper veldig at Rio, Sheasy og Evra alle er klare til i morgen, helt klart Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Håper Gary rekker andre da, men supert at de andre er tilbake. Rio er en viktig spiller i forsvaret også, bra at han er klar før Milan-kampen. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Skal du til England da? Hvis ikke så ser jeg ikke hvorfor folk skal føle seg truffet av det. Svært få scousere i Norge, gitt. 8425284[/snapback] Svaret er: Ja. Virker kanskje teit, ja det kan jeg være enig 8427593[/snapback] Hvis du skal til England og skal gå med noe "scousers suck" eller noe slikt et sted der det er scousere, så håper jeg du har hyret inn en livvakt og to i samme slengen? Scousere er farlige hvis de blir sinna. gleder meg til boro kampen. Btw, det bildet med rooney og ronaldo var inmari artig, men photoshoppa..men at det var en bra photoshop skal du ha, eneste jeg har og rakke ned på er at den som fiksa det bildet burde tenkt på kontrastforskjelene..ser at det er photoshoppa om du ser godt nok etter 8427740[/snapback] Hehe. Artig bilde, indeed, har hatt noen gode latterkramper av det bildet. Men ja, klart det er photoshoppa (ikke av meg, bare så det er sagt). Hadde en fotograf greid å knipse det bildet, så måtte det vært årets blinkskudd. Lenke til kommentar
genser Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 (endret) Er det bare jeg som synes Vidic har vært sesongens beste spiller, muligens med unntak av Ronaldo? Synes alle tar det så utrolig rolig når Vidic er og blir skada, mens andre spillere for all del må tilbake fra skade så fort som mulig. Håper på Vidic tilbake (i form) så fort som mulig. Kan trengs mot blant annet Milan og Chelsea. edit: Blir fin fotballdag i morgen ja, gleder meg. Endret 20. april 2007 av arehei Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Jeg syns Ronaldo og Scholes har vært de beste i denne sesongen. Vidic har hatt også en kanonsesong, men ingen kan si imot Ronaldo En Gud på banen Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Godt å høre gode nyheter angående skaden til Gary N. Jeg synes United har imponert også uten Gary de siste kampene. Trodde United ville bli veldig svekket da Gary ble skadet. Han er uten tvil en av Uniteds viktigste spiller. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 De har hvertfall ikke vært så dårlige som det jeg hadde trodd kunne skje, heldigvis! Nå var riktignok ikke sist kamp (Sheffield United) noe å skryte av, men dette var nok en dårlig dag på jobben hvor man i tillegg ikke trengte å gi 100% for å vinne kampen! Det skal bli veldig deilig å få nøkkelspillerne tilbake i aksjon igjen! De har vært savnet, det er det ingen tvil om! Gleder meg å få Saha og Park tilbake også! Sistnevnte hadde en meget fin formkurve før han ble skadet. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 (endret) Hvor safe er det å satse et par høvdinger på at United vinner med 2 mål mot boro imorgen? Grei måte å vinne seg en ekstra høvding Endret 20. april 2007 av Prebo Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Mer enn to mål kan det da bli, men de er nok fornøyd så lenge de får 3 poeng. Selv spiller jeg aldri på Uniteds kamper. Da har de en lei tendens til å gi fra seg poeng. Mulig jeg er litt overtroisk. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Mente med 2 mål eller mer, ikke flere enn 2. Burde vel gå greit? Selv tipper jeg aldri på Liverpool Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Er det bare jeg som synes Vidic har vært sesongens beste spiller, muligens med unntak av Ronaldo? Synes alle tar det så utrolig rolig når Vidic er og blir skada, mens andre spillere for all del må tilbake fra skade så fort som mulig. Håper på Vidic tilbake (i form) så fort som mulig. Kan trengs mot blant annet Milan og Chelsea. edit: Blir fin fotballdag i morgen ja, gleder meg. 8428224[/snapback] Syntes både Ronaldo, Scholes og RIo har vært bedre enn Vidic. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå