Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Ja, t-skjorter med f.eks "Liverpool sucks" eller "Chelseas Sucks".

Har ganske mye man utd-wear, men slike t-skjorter hadde vært kult.

8424766[/snapback]

Skal ikke ha noe "sucks" vil helst ha noe der fansen til den respektive klubb kan føle seg bra truffet. Derfor Scousers f. eks.

8424802[/snapback]

Skal du til England da? Hvis ikke så ser jeg ikke hvorfor folk skal føle seg truffet av det. Svært få scousere i Norge, gitt.

8425284[/snapback]

Svaret er: Ja.

Virker kanskje teit, ja det kan jeg være enig :)

Endret av brutti
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

gleder meg til boro kampen. Btw, det bildet med rooney og ronaldo var inmari artig, men photoshoppa..men at det var en bra photoshop skal du ha, eneste jeg har og rakke ned på er at den som fiksa det bildet burde tenkt på kontrastforskjelene..ser at det er photoshoppa om du ser godt nok etter :)

Lenke til kommentar

Skal du til England da? Hvis ikke så ser jeg ikke hvorfor folk skal føle seg truffet av det. Svært få scousere i Norge, gitt.

8425284[/snapback]

Svaret er: Ja.

Virker kanskje teit, ja det kan jeg være enig :)

8427593[/snapback]

Hvis du skal til England og skal gå med noe "scousers suck" eller noe slikt et sted der det er scousere, så håper jeg du har hyret inn en livvakt og to i samme slengen? Scousere er farlige hvis de blir sinna. :p

gleder meg til boro kampen. Btw, det bildet med rooney og ronaldo var inmari artig, men photoshoppa..men at det var en bra photoshop skal du ha, eneste jeg har og rakke ned på er at den som fiksa det bildet burde tenkt på kontrastforskjelene..ser at det er photoshoppa om du ser godt nok etter  :)

8427740[/snapback]

Hehe. Artig bilde, indeed, har hatt noen gode latterkramper av det bildet. Men ja, klart det er photoshoppa (ikke av meg, bare så det er sagt). Hadde en fotograf greid å knipse det bildet, så måtte det vært årets blinkskudd. :p

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som synes Vidic har vært sesongens beste spiller, muligens med unntak av Ronaldo?

Synes alle tar det så utrolig rolig når Vidic er og blir skada, mens andre spillere for all del må tilbake fra skade så fort som mulig.

Håper på Vidic tilbake (i form) så fort som mulig. Kan trengs mot blant annet Milan og Chelsea.

edit: Blir fin fotballdag i morgen ja, gleder meg.

Endret av arehei
Lenke til kommentar

De har hvertfall ikke vært så dårlige som det jeg hadde trodd kunne skje, heldigvis! Nå var riktignok ikke sist kamp (Sheffield United) noe å skryte av, men dette var nok en dårlig dag på jobben hvor man i tillegg ikke trengte å gi 100% for å vinne kampen!

Det skal bli veldig deilig å få nøkkelspillerne tilbake i aksjon igjen! De har vært savnet, det er det ingen tvil om! Gleder meg å få Saha og Park tilbake også! Sistnevnte hadde en meget fin formkurve før han ble skadet.

Lenke til kommentar
Er det bare jeg som synes Vidic har vært sesongens beste spiller, muligens med unntak av Ronaldo?

Synes alle tar det så utrolig rolig når Vidic er og blir skada, mens andre spillere for all del må tilbake fra skade så fort som mulig.

Håper på Vidic tilbake (i form) så fort som mulig. Kan trengs mot blant annet Milan og Chelsea.

edit: Blir fin fotballdag i morgen ja, gleder meg.

8428224[/snapback]

Syntes både Ronaldo, Scholes og RIo har vært bedre enn Vidic.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...