Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Å si at Carrick har en god skuddfot blir som å si at Gary Neville er en god avslutter.

Så ille er det ikke. Carrick viste jo i Roma-kampen at han har det langt inn i seg en plass. Neville derimot, har det ikke i seg i det hele tatt.

Jeg hadde også noen helt enorme skudd gjennom min "karriere", det betyr ikke at jeg har en god skuddfot.

Lenke til kommentar
Å si at Carrick har en god skuddfot blir som å si at Gary Neville er en god avslutter.

Så ille er det ikke. Carrick viste jo i Roma-kampen at han har det langt inn i seg en plass. Neville derimot, har det ikke i seg i det hele tatt.

Jeg hadde også noen helt enorme skudd gjennom min "karriere", det betyr ikke at jeg har en god skuddfot.

Det spørs hvor mange det var ;)

Carrick har jo scoret ett par mål denne sesongen, alle på skudd. Men er enig i at han ikke har skuddfot på lik linje som Gerrard (den var til alle Liverpool-supportere som kommer til å lese dette), Lampard osv.

Lenke til kommentar
Noen som vet når kampen på torsdag går? Håper bare det ikke er fem om morgenen...

Vis den går i Japan er det nok midt på natta/tidlig om morgenen :(

11:30 norsk tid, både semi og finale.

Da må jeg gå vel fra skolen kl 10 på Torsdag da. Godt at den går på TV2 Sport ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...