Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hahahahah Anderson på det bildet, daamn :p

Torsdag 11.30 altså? Faen, jeg slutter jo ikke før ett eller noe :( Hva faeeen, vil se Scholesy :(

Men problemet er jo løst når Scholes kommer i form.

Føler dette jeg og, men det kan jo være fordi jeg elsker Scholes så mye. Men helt seriøst, jeg føler at han har utrolig mye å si når det gjelder problemet vårt med nemlig kreativitet.

EDIT: damn, dobbel, merget ikke.

Endret av ttt
Lenke til kommentar
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/t...utd/7784101.stm

SJOKK! Dette bør nesten feires, FA gjør ikke noe mot oss! Tror det bare en cover, fordi de vet at de må være LITT mer forsiktig med Chelsea-love.

Hadde de gjort noe ville det vært hårreisende, albuer, leggspark o.l skjer før hver bidige corner. At Ronaldo skal straffes for et spark ut i frustrasjon er helt latterlig, hadde det derimot vært hardt og målrettet ville saken stilt seg annerledes å et gult kort hadde kanskje vært på plass. Å dette ville forøvrig bare lagt enda mer i bunken av bevis på hvilken heksejakt FA driver på United sine stjernespillere. Den fritidsklubben har misbrukt sin rolle, å det må komme et høyere organ som kan se over hva disse nikkedukkene gjør. Da helst ikke bestående av Scousere og gamle Leeds spillere.

Lenke til kommentar

Føler dette jeg og, men det kan jo være fordi jeg elsker Scholes så mye. Men helt seriøst, jeg føler at han har utrolig mye å si når det gjelder problemet vårt med nemlig kreativitet.

Ikke bare det, men han er sterkt defensivt.

Lenke til kommentar

Ikke bare det, men han er sterkt defensivt.

Vel der er både Carrick og Scholes middelmådig, er kun deres dyktighet når det kommer til plassering som hjelper dem der. Fletcher og Anderson er bedre der. Scholes takler verre en ei senil bestemor som har fått litt for mye julesnaps, evt like dårlig som Beckham.

Lenke til kommentar
Men det du sa Hyrlen, om at Carrick ikke har skuddfot er jo ikke sant. Gutten kan da absolutt skyte...

En gang i skuddåret, selv da vet jeg ikke hvor mange Irske lykkegnomer han må ha voldtatt i tillegg for at det skal skje. Konklusjon, om man treffer på et av hundre skudd så kan man ikke skyte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...