Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Jeg kan si meg at vi ikke spiller på vårt beste enda, men jeg har følelsen på meg at vi kommer veldig sterkt tilbake når vi kommer hjem fra Japan. Tror det skal bli godt med en liten pause fra PL.

Men det som er problemet vårt er at vi ikke skaper nok sjanser, men vi dominerer kampen som regel. Det er min store bekymring.

Tull. Vi skaper jo sjanser så det renner over. Problemet er at spissene våre er så latterlige foran kassa.

Så møter vi Arsenal, Liverpool, Aston Villa og Chelsea hjemme.

Som nevnt noen ganger før møter vi "alle" "topp 10"-lagene etter jul hjemme, ikke bare de du nevner der.

Vi skaper jo ikke HELE sjanser, merk ordet HELE. Som regel så blir det kun en sånn lompeskudd utenfor mål elns.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg kan si meg at vi ikke spiller på vårt beste enda, men jeg har følelsen på meg at vi kommer veldig sterkt tilbake når vi kommer hjem fra Japan. Tror det skal bli godt med en liten pause fra PL.

Men det som er problemet vårt er at vi ikke skaper nok sjanser, men vi dominerer kampen som regel. Det er min store bekymring.

Tull. Vi skaper jo sjanser så det renner over. Problemet er at spissene våre er så latterlige foran kassa.

Så møter vi Arsenal, Liverpool, Aston Villa og Chelsea hjemme.

Som nevnt noen ganger før møter vi "alle" "topp 10"-lagene etter jul hjemme, ikke bare de du nevner der.

Vi skaper jo ikke HELE sjanser, merk ordet HELE. Som regel så blir det kun en sånn lompeskudd utenfor mål elns.

Hæ? Da vet du ikke hva en sjanse er. En sjanse er en mulighet til å score og hvordan avslutningen er har ingenting å gjøre med hvor stor eller liten en sjanse er.

Lenke til kommentar

*Som nevnt noen ganger før møter vi "alle" "topp 10"-lagene etter jul hjemme, ikke bare de du nevner der.

Dette er noe jeg har mast mye om. Vi har hatt vanskelige kamper og vi har en fair sjangse til å ta flere poeng per kamp i siste halvdel av sesongen.

Bekymringen min er antall kamper......

Lenke til kommentar

God natt Raste (finnes det ingen god natt-smiley?)

Siste serierunde er jo ikke før i slutten av mai, og hvis vi sørger for å ryke ut av Champions League og FA-cupen litt tidlig skal det gå HELT fint :)

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar

Vinner vi alle hjemmekampene mot Arsenal, Chelsea og Liverpool. Noe som kanskje ikke er høyst sannsynlig per dags dato, så ligger vi godt an isåfall.

God natt Raste (finnes det ingen god natt-smiley?)

Siste serierunde er jo ikke før i slutten av mai, og hvis vi sørger for å ryke ut av Champions League og FA-cupen litt tidlig skal det gå HELT fint :)

Noe MÅ vi vinne i år. :)

Lenke til kommentar

I know. Ironi vet du :)

Vinner vi alle hjemmekampene mot Arsenal, Chelsea og Liverpool. Noe som kanskje ikke er høyst sannsynlig per dags dato, så ligger vi godt an isåfall.

Hvorfor skulle ikke det være sannsynlig. De spiller da nesten like dårlig som oss.

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar
Hvorfor skulle ikke det være sannsynlig. De spiller da nesten like dårlig som oss.

Chelsea er problemet, de har først og fremst en bedre keeper enn oss og Anelka scorer som Ronaldo gjorde ifjor. Håper ikke flaksen hans varer lenge.

Fortet deres ser ut til å falle, så de mister nok noen flere poeng der. Borteformen deres er litt urovekkende riktignok, men satser på vi klarer å slå dem. Jeg har troen i hvertfall. Er forresten ikke lenge til den kampen kom jeg på nå. Litt under en måned. Heldigvis er Evra tilbake til den tid, og kanskje Brown også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...