Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Aston Villa har en like god angrepsrekke som Liverpool. Jeg tror de tar 4. i år. Må alle slå til øyeblikkelig Corey? Med den tankegangen hadde vi ikke hatt Evra og Vidic nå. Hvis man ikke ser at Berba har kreativitet i bøttevis bør man ta turen til optikeren. Husk en ting dere... Summen vi skal betale for Tevez ligger på rundt det samme som Berbatov sin. Tevez har ikke v?rt noe bedre i år, og jeg synes ikke akkurat han jobber hardt nok for å l?re språket.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Aston Villa har en like god angrepsrekke som Liverpool. Jeg tror de tar 4. i år. Må alle slå til øyeblikkelig Corey? Med den tankegangen hadde vi ikke hatt Evra og Vidic nå. Hvis man ikke ser at Berba har kreativitet i bøttevis bør man ta turen til optikeren. Husk en ting dere... Summen vi skal betale for Tevez ligger på rundt det samme som Berbatov sin. Tevez har ikke v?rt noe bedre i år, og jeg synes ikke akkurat han jobber hardt nok for å l?re språket.

Hvordan kan du forsvare noen av påstandene du kommer med i det hele tatt?

Når du snakker om overgangene til Vidic og Evra,bør du kanskje se på hvilke tidspunkt disse ble gjort i.Begge var spillere som kom i januar-vinduet,altså en halv sesong var allerede unnagjort!

Da kan vi snakke om at en spiller misser Pre Season!

Og Tevez har spilt LANGT færre kamper i år enn ifjor.Hvis du ikke syns han er verdt pengene,bør du kanskje sette på Season Review DVDen fra ifjor,og se på hvor fantastisk samspilt vårt angrep var!

Og hva i heiteste danglebæra har vel at han ikke lærer språket noe med saken å gjøre?Nani kan heller ikke språket,og han er signert!Tevez har vel ingen grunn til å lære noe språk så lenge han ikke vet hvor han spiller neste år?Det at han løper rassen av seg ved hver anledning,sier vel mye mer enn at han ikke har lært seg å si "Fish N Chips"?

Og ja,kanskje jeg bør ta en tur til optikeren,for jeg finner ingenting kreativt med en støttepasning og/eller med en feilpasning!

Lenke til kommentar

Nå var det vel akkurat det Berbatov også gjorde?

Og ja,kanskje jeg bør ta en tur til optikeren,for jeg finner ingenting kreativt med en støttepasning og/eller med en feilpasning!

Da syns jeg du bør gå til optikeren slik at du blant annet får se alle de fantastiske gjennombruddspasningene han har.

Berbatov sitt fotballhode er nesten på høyde med Scholes sitt, teknikken hans er den beste på hele laget, hodestyrken hans er minst 5 ganger bedre enn Tevez og Rooney, skuddene hans er utrolig gode (de har vi ikke sett så mye til enda), pasningsstyrken hans er ekstrem, og så videre. Kanskje ikke verdt 30 mill pund, men det var nå det Tottenham krevde, og da måtte vi betale det. Ferdighetene hans er nesten fra en annen verden, bare vent til han får spilt seg inn i laget så skal du få se den egentlige Berbatov.

Og du trenger ikke utropstegn etter hver eneste setning, snart ligner du litt på Jotun :p

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar

Nå syns jeg at du drar i litt for mye her Mr. D'Amico. Om du mener at Berbatov sitt fotballhode er neste på høyde med Scholes sitt, da mener jeg at du bør ta deg en tur til optiker. Ja, jeg har vært hos optiker, så jeg trenger det absolutt ikke.

Det er greit at Berbatov har godt fotballhode, men nesten på høyde med Scholes sitt. Nå sier jeg ikke mer!

Lenke til kommentar

Jeg har også vært hos optiker. Synet var helt fint :)

Ok da, Scholes er noe for seg selv. Poenget er at når det gjelder fotballforståelsen, og det som heter å ha øyne for spillet, er Berbatov fantastisk god. Ikke like god som Scholes, skal være med på den, men likevel helt ekstraordinær.

Lenke til kommentar

Nå var det vel akkurat det Berbatov også gjorde?

Du misforstår poenget mitt fullstendig!

Vidic og Evra spilte dårlig begynnelsen pga di ble hentet inn i stallen i Januar vinduet...At di da spilte dårlig,samt kom fra andre land,syns jeg Pre Season unnskyldningen er gjeldende.

I Berbatov sitt tilfelle,syns jeg det blir en dårlig unnskyldning.

Lenke til kommentar

Helt enig med Corey. Det er ingen god unnskyldning når Berba spiller dårlige kamper at han ikke hadde Pre-season. Enten så spiller man bra for oss, ellers så skal jobbe oppover fra benken. D'Amico, hvis han er så mye bedre på hode enn Rooney og Tevez, hvorfor tok han ikke den LETTESTE sjansen forrige helg mot Sunerland helt alene med keeper, upresset heading? Det kunne kostet oss 2 poeng, heldigvis gjorde det ikke det men...

Lenke til kommentar

Merk at jeg bare sa at han var bedre på hodet enn Tevez og Rooney, ikke at hodestyrken var noe spesielt god (selv om den kanskje er det). Så vidt jeg husker hadde Tevez minst en like stor sjanse i samme kamp, men så klart, Berbatov burde scoret. Uansett, du kan vel ikke nekte for at Berbatov, med sine 188 cm, er bedre på hodet enn Tevez på 168 cm? Rooney er faktisk litt god på hodet når han har dagen, men likevel ikke god, hvis du skjønner hva jeg mener :)

I Berbatov sitt tilfelle,syns jeg det blir en dårlig unnskyldning.

Han fikk så og si null oppkjøringstid med laget han også, men ok.

Lenke til kommentar

Vi er eneste med bortekamp og tar like mange poeng som Chelsea og Liverpool denne runden. Arsenal hadde også bortekamp, men Arsenal er ikke helt det samme i år så vi får se på de senere hvis det blir nøvendig. Resultatsmessig var denne helgen helt grei og jeg er også glad at vi skal få en liten pause fra PL nå og chille litt i Japan. MÅ bare være sikker på at vi vinner borte mot Stoke på Boxing day, alt annet ER faktisk katastrofe.

Lenke til kommentar

Det jeg synes er feil med Corey sine argumenter er at han prøver å lage et regelverk for hvordan fotballspillere og form fungerer. Robinho spiller bra uten pre-season ergo har ikke det noe å si.

Jeg tror at spillere reagerer forskjellig. Mangel på pre-season kan påvirke. Nå synes ikke jeg Berbatov har spilt dårlig heller. Han har spilt slik jeg forvntet egentlig. Det skal også sies at han ikke var mitt førstevalg.

Og han er da kreativ. Han har jo slått noen vidunderlige pasninger av og til. Han har også gitt angrepet vårt en ny dimensjon. Vi kan slå høyt på Berbatov og han kan ta ned ballen og holde på den. Det er noe hverken Rooney eller Tevez er god på og vi måtte som regel flytte opp Giggs eller Ronaldo.

Men nå er tiden da jeg begynner å bite negler. Vi skal spille en eller to kamper i klubb vm. Nå blir det unødvendige reiser og unødvendige kamper der vi må ungå skader. Hvor mange poeng kommer det til å koste?

Vi går rett inn i julestriden rett etter........

Endret av Limberbatov
Lenke til kommentar

Jeg kan si meg at vi ikke spiller på vårt beste enda, men jeg har følelsen på meg at vi kommer veldig sterkt tilbake når vi kommer hjem fra Japan. Tror det skal bli godt med en liten pause fra PL.

Men det som er problemet vårt er at vi ikke skaper nok sjanser, men vi dominerer kampen som regel. Det er min store bekymring.

Men fant ut at vi har 10 bortekamper igjen av årets Premier League, og det er følgende:

Stoke, Bolton, West Bromwich, West Ham, Newcastle, Fulham, Sunderland, Wigan, M'Boro, Hull. Så møter vi Arsenal, Liverpool, Aston Villa og Chelsea hjemme.

Jeg kan med mao. si at det lukter gull fra oss selv om vi ligger på 3.plass.

Lenke til kommentar
Jeg kan si meg at vi ikke spiller på vårt beste enda, men jeg har følelsen på meg at vi kommer veldig sterkt tilbake når vi kommer hjem fra Japan. Tror det skal bli godt med en liten pause fra PL.

Men det som er problemet vårt er at vi ikke skaper nok sjanser, men vi dominerer kampen som regel. Det er min store bekymring.

Tull. Vi skaper jo sjanser så det renner over. Problemet er at spissene våre er så latterlige foran kassa.

Så møter vi Arsenal, Liverpool, Aston Villa og Chelsea hjemme.

Som nevnt noen ganger før møter vi "alle" "topp 10"-lagene etter jul hjemme, ikke bare de du nevner der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...