Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er det lov å le bittelitt av dere? Altså doom and gloom folka fra i går?

Nei. Vi spiller fortsatt dårlig, noe som skaper bekymringer. Det er ingen her som har klaget på tabellposisjonen og dømt oss nedenom av den grunn. Om du er fornøyd med hvordan vi har spilt i det siste, så kanskje vi kan få lov til å le bittelitt av deg?

Lenke til kommentar

Nei. Vi spiller fortsatt dårlig, noe som skaper bekymringer. Det er ingen her som har klaget på tabellposisjonen og dømt oss nedenom av den grunn. Om du er fornøyd med hvordan vi har spilt i det siste, så kanskje vi kan få lov til å le bittelitt av deg?

Helt enig.. Man kan ikke være fornøyd med hvordan vi har spilt i det siste. Da er det heller ikke rart at det er en del frustrasjon som kommer ut.. Håper vi finner gullformen i Asia :)

Lenke til kommentar
Liverpool må være den dårligste serielederen i PL-historien.

Tviler. Vi har slått både Manu og Chelsea. At man ikke spiller spesielt pent har ikke noe å si for gode eller dårlige man er.

RBK slo Vanelcia x2, betyr det at RBK er bedre enn Valencia? Nei.

You have to earn you're right to call yourself the best and Liverpool hasn't

Lenke til kommentar

Tviler. Vi har slått både Manu og Chelsea. At man ikke spiller spesielt pent har ikke noe å si for gode eller dårlige man er.

Dere slo oss bare pga feil fra vårt eget lag.

jaja, de fleste baklengsmål og tap skyldes feil fra en eller annen, vi var best og vant fortjent.

Lenke til kommentar

Dere slo oss bare pga feil fra vårt eget lag.

jaja, de fleste baklengsmål og tap skyldes feil fra en eller annen, vi var best og vant fortjent.

Dere hadde nesten ikke sjanser. Dere ble forært seieren fra ManUtd sin side. Begge to målene var gigantiske tabber i forkant.

Lenke til kommentar

Da tror jeg du kan le godt og lenge jeg. :)

Lenke til kommentar
Du trenger ikke forklare hvorfor dere tapte. Dere tapte mot et bedre lag den kampen.

Ja jøss, et bedre lag som trengte hjelp med å score begge to målene.....

My god. Jeg snakker om kampen generelt, vi var best.

Hvor flott fotball man spiller avgjør ikke nødvendigvis kvaliteten.

Lenke til kommentar

Note: Ronaldo handset ikke når han fikk avblåst scoringen sin i går. Jeg er relativt sikker på at det var Vidic som handset i forkant. Vi slo forresten Liverpools academy lag 3 - 1 i går, og etter det jeg har lest presterer Morrison på høyt nivå. Tror det var på redcafe at noen sa: He's like Ronaldo, but less tricky and more dribbly like Giggs but the poor guy looks like Agbonlahor. Raste... Er du seriøs? Hvis Berbatov ikke er kreativ så har vi ikke kreative spillere.

Lenke til kommentar
Liverpool var best i den kampen, i form av at de hadde mest innsats. At de fikk målene i gaver av oss er vår egen feil, men det er en indikasjon på at dere ikke klarte å skape noe selv.

Sant, dere skapte få sjanser selv også. Vi har vært for dårlig offensivt denne sesongen det nekter jeg ikke for.

Lenke til kommentar

Jadda,Chelsea går på en smell...herlig :innocent:

Tilbake til gårsdagens begredelighet,så retter alle mine tanker seg mot Berbatov.Frustrasjonen min MÅ ut på en eller annen måte.

Jeg registrerer at noen mener Berbatov er kreativ,på et nivå som kan sammenlignes med Eric the Great,og at han har gått glipp av Pre-Season etc.

Jeg greier dessverre ikke se at verken sammenligningen med Eric Cantona ELLER glipp av Pre Season holder vann.Igår tror jeg han hadde flest feilpasninger av samtlige + flest balltap.Hvis dette går hånd i hånd med kreativ,så be my guest.

Når det gjelder Pre Season sier jeg bare et navn: Robinho.

Robinho gikk til City for 315 mill?Hadde feks han Pre Season?Nei,han hadde verken Pre Season SAMT han kommer fra Primera Liga.Altså en utrolig omstilling.Han har ikke gjort annet enn å imponere meg.Jeg var blant di som var bombesikker på at han kom til å bli en gedigen flopp.Shame on me!

Forskjellen her er jo at Berbatov har spilt i PL i 2 år allerede.

Men når vi er inne på dyre overganger vil jeg trekke fram prislappen på Berbatov, 300 millioner kroner.

Hva kunne man fått for disse pengene?

Ronaldinho gikk til Milan for 150 mill.?!I mine øyne er denne spilleren langt mer kreativ enn Berbatov.

Til slutt vil jeg poengtere,at jeg ikke er veldig glad i å rakke ned på egne spillere,langt ifra,men for øyeblikket,så ser Berbatov dessverre ut som et bomkjøp i Veron klassen.

Sånn..Jeg måtte si det...nå føler jeg meg 10 kilo lettere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...