Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Okay, da så.

Og jeg tror FA gir Ronaldo noen kampers karantene for å ha sparket en Spurs-spiller. :(

Vel, han fortjener det faenmeg. Nå har det vært flere episoder i flere kamper, han må få lagt det av seg.

Ja, men da burde han få en kamp. FA har jo noe i mot United, så det skal ikke forundre meg om han får fem kamper + £50.000 i bot...

Lenke til kommentar
Okay, da så.

Og jeg tror FA gir Ronaldo noen kampers karantene for å ha sparket en Spurs-spiller. :(

Vel, han fortjener det faenmeg. Nå har det vært flere episoder i flere kamper, han må få lagt det av seg.

Ja når eg såg reprisen så klikket det for meg!

Rooney har og hatt litt mange sånne unødvendige i d siste....

Lenke til kommentar
Vi har en kamp på torsdag i Klubb-VM, og så en evt. finale på søndag. Liker ikke dette, fordi det er en hektisk juleperiode når vi er tilbake. Sikkert mange spillere som sliter med jetlag når vi skal spille mot Stoke den 26.

Jeg bare vet at den turneringen kommer til å ødelegge enda mere for oss. Så hvordan vi spilte da vi var en liten tur til Saudi-Arabia i vinter. Kommer garantert til å slite med jetlag.

Lenke til kommentar
Etter å ha sovet og tenkt litt har jeg tenkt til å gi Berbatov tre måneder til å bevise at han er rett mann for klubben.

Han er for lite kreativ og står for mye stillestående, om han endrer det kan han bli en veldig god spiss for oss. Om han ikke har bevist noe for oss innen Mars måned så tror jeg det er intet håp for han dessverre.

Berba er i verdensklasse med kreativitet, og på linje med våre aller beste. Vi har to arbeidsspisser i Rooney og Tevez, Berbatov er kjøpt inn for å stå stille. Han skal for all del ikke begynne å hente ball på midtbanen! Var RvN mye utenfor 16 kanskje? For lite kreativ og for mye stillestående.. pfft.

Lenke til kommentar
Jeg bare vet at den turneringen kommer til å ødelegge enda mere for oss. Så hvordan vi spilte da vi var en liten tur til Saudi-Arabia i vinter. Kommer garantert til å slite med jetlag.

Jeg syns det er bra å få en liten pause fra PL og CL etter noe svake resultater de siste kampene. Sett bort i fra City-kampen har vi ikke akkurat storspilt.

Lenke til kommentar

Jeg syns det er bra å få en liten pause fra PL og CL etter noe svake resultater de siste kampene. Sett bort i fra City-kampen har vi ikke akkurat storspilt.

Helt enig. Vi har godt av litt nye impulser og senke skuldrene litt. Spillerne våre er trent for å orke dette, samt at vi har en stor tropp og velge av.

Gleder meg til Evra er tilbake.

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...