ugotabanana Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Ingen som vet hvor man kan kjøpe t-skjorter med tekst av type "Scousers fuck off" og andre semistygge t-skjorter. Det er seriøst et must med en slik t-skjorte og GNI den HARDT opp i trynet på de du kjenner eller om du er ute på pub, provokasjon? JA! Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Ja, t-skjorter med f.eks "Liverpool sucks" eller "Chelseas Sucks". Har ganske mye man utd-wear, men slike t-skjorter hadde vært kult. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Ja, t-skjorter med f.eks "Liverpool sucks" eller "Chelseas Sucks".Har ganske mye man utd-wear, men slike t-skjorter hadde vært kult. 8424766[/snapback] Skal ikke ha noe "sucks" vil helst ha noe der fansen til den respektive klubb kan føle seg bra truffet. Derfor Scousers f. eks. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Okei da. Noen som vet om noe? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Ja, t-skjorter med f.eks "Liverpool sucks" eller "Chelseas Sucks".Har ganske mye man utd-wear, men slike t-skjorter hadde vært kult. 8424766[/snapback] Skal ikke ha noe "sucks" vil helst ha noe der fansen til den respektive klubb kan føle seg bra truffet. Derfor Scousers f. eks. 8424802[/snapback] Skal du til England da? Hvis ikke så ser jeg ikke hvorfor folk skal føle seg truffet av det. Svært få scousere i Norge, gitt. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Uansett teit. Er som den Chelsea supporteren jeg så i England som hadde Fuck the ManU bakpå en Chelsea trøye. Dette var i 2000, så var enda mer uforståelig. Latterlig når hatet for andre går over følelser for eget lag. Lenke til kommentar
Cooj Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Egentlig enig her. Elsk ditt eget lag og respekter at andre elsker andre. Jeg Hater de utrolig usaklige kranglene om hvem som er best og hvem som er tapere... Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Egentlig enig her. Elsk ditt eget lag og respekter at andre elsker andre.Jeg Hater de utrolig usaklige kranglene om hvem som er best og hvem som er tapere... 8425567[/snapback] Helt, helt enig. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Å lese hva alle fjortissene skriver på dagbladet.no er mildt sagt provoserende. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Tja, syns det er smått fønny jeg. Kos lesing. Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Håper jeg slipper å se dette igjen 23. mai i Athen.... Eller ved noen andre omstendigheter. http://www.youtube.com/watch?v=RkNAMBBw2Qc Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Håper jeg slipper å se dette igjen 23. mai i Athen.... Eller ved noen andre omstendigheter. http://www.youtube.com/watch?v=RkNAMBBw2Qc 8426153[/snapback] Det beviser bare at Liverpool spillerne er litt på kanten Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Vet ikke om Man Utd-tilhengere skal snakke om noen er på kanten ... :!: Men det var jo en ... eh, søt video. Bare heterofile gutter som er sikre på sin seksualitet som tør å gjøre sånt, selv i gledesrus. Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Vet ikke om Man Utd-tilhengere skal snakke om noen er på kanten ... :!: Men det var jo en ... eh, søt video. Bare heterofile gutter som er sikre på sin seksualitet som tør å gjøre sånt, selv i gledesrus. 8426328[/snapback] Mykje griseri! Fowler koste seg med sekken til PSV-forsvareren.. Mykje æsj for ein stakkars hetero og.. heh Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) Vet ikke om Man Utd-tilhengere skal snakke om noen er på kanten ... :!: http://img297.imageshack.us/img297/8868/ro...naldblowgr4.jpg Men det var jo en ... eh, søt video. Bare heterofile gutter som er sikre på sin seksualitet som tør å gjøre sånt, selv i gledesrus. 8426328[/snapback] Phoooooootoshop.... Uansett, alle skjønner vel at en mann (Gerrard) som blir klipt av mora er hetero. Endret 19. april 2007 av Hyrlen Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Var på ingen måte min intensjon å dra i gang en barnslig diskusjon med bilder osv. Beklager på det sterkeste. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Jeg likte måten Alonso stakk ut tunga etter han kyssa Gerrard på kinnet, nytelse! Føler det skildrer en positiv homoerotisk lagånd inad i klubben. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Var på ingen måte min intensjon å dra i gang en barnslig diskusjon med bilder osv. Beklager på det sterkeste. 8426489[/snapback] Nei, dakar, fikk du litt humor om Man Utd tilbake igjen? Slikt er da bare moro. Videoen var jo bare koselig. Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Var på ingen måte min intensjon å dra i gang en barnslig diskusjon med bilder osv. Beklager på det sterkeste. 8426489[/snapback] Nei, dakar, fikk du litt humor om Man Utd tilbake igjen? Slikt er da bare moro. Videoen var jo bare koselig. 8426787[/snapback] Takler slik humor på Uniteds bekostning jeg. Føler bare dette kunne skli ut litt... Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Det har det vel gjort også? Ny kamp venter i morgen kveld, Boro står på andre siden av banen på Old Trafford! Rio og Sheasy er mest sannsynlig tilbake i startoppstillinga noe som medfører at den bakre fireren vår begynner å ligne noe igjen! Dette er en kamp vi skal vinne, og ikke minst må vinne, for å holde avstanden til Chelsea. Sistnevnte lag spiller søndag ettermiddag borte mot Newcastle, som ikke er noen enkel kamp! Dette blir nok en spennende fotballhelg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå