Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Rafael er en spiller for fremtiden, han har mye av det tekniske og det som trengs for å bli god i fotball. Han har en god fart, god teknisk og han er ikke redd for å gå i dueller.

Rafael sliter litt med defensive delen og mangler litt fotballforståelse enda. Men herregud, han er 18 år og han har jo minst 2-3 år til å lære på. Fyren er jo genial god, det som skremmer meg mest er at Fabio ifølge SAF skal være det største talentet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det bare meg, eller har PL blitt mye svakere i år? Har en kompis som har påpekt det for meg i hele år og jeg begynner å bli enig. Topplaga Chelsea og United har tapt seg, Arsenal likeså.

Føler egentlig at Liverpool og A. Villa er gode indikasjoner på at PL er noe svakere i år.

Lenke til kommentar
Er det bare meg, eller har PL blitt mye svakere i år? Har en kompis som har påpekt det for meg i hele år og jeg begynner å bli enig. Topplaga Chelsea og United har tapt seg, Arsenal likeså.

Føler egentlig at Liverpool og A. Villa er gode indikasjoner på at PL er noe svakere i år.

Alle untatt Arsenal ble gruppevinnere i CL da

Lenke til kommentar

Det er mye mer penger i ligaen nå enn før. For alle lag - dette betyr at de skaffer seg bedre spillere osv. I tillegg har nyopprykkede lag vist seg å være ekstremt gode på å løpe løpe og løpe.

Så jeg er enig i at ligaen har blitt bedre ja. Heller enn at vi har blitt dårligere.

Uansett - Uniteds halvår har alltid vært vårsesongen!

Lenke til kommentar

Jeg er ueing. De engelske lagene var langt mer overlegne i Europa i forrige sesong. Både i Uefa cupen og i CL.

At ligaen har blitt jevnere skyldes ikke at ligaen har blitt bedre imo. Men untak av Robinho har vi ikke opplevd noen store endringer i staller, annet en at mange lag har mistet sine stjerner. Pompey solgte Muntari, Spurs Berba osv.

Spesiellt Chelsea og United virker ikke i nærheten av like uovervinnelige som i fjor.

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...