Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Dvs at han er nesten eller er 30 når han plutselig slår til?

Han er ikke avhengig av farten sin på lik linje som for eksempel Torres, Rooney og Ronaldo, så det kan godt skje det.

Ikke bare farten som svikter når han blir gammel?!

Kommer en del an på hva du mener med gammel, men det absolutt første man mister er farten. Se på Henry. Genistrek å selge han når de gjorde.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Berbatov begynte tregt for Tottenham hver sesong så vidt jeg husker. Fyren hadde blitt kalt et geni hvis han hadde scoret et mål i dag. Han har stort sett hvert på nivå med de andre spillerne våre. Han må få mer tid på seg. Hater å si det, men tror Ferguson må ta mye av skylden for de siste kampene. Laguttakene har vært forferdelige. Anderson storspiller for å så sitte på benken. Vi hadde trengt han og Nani der i dag (kreativitet anyone?). Vi har ingen plan offensivt og i en hvilken som helst annen klubb hadde man stilt spørsmål til trenerteamet. Jeg sier selvsagt ikke at vi skal sparke SAF, ikke misforstå... Alt jeg mener er at dette må også skjerpes og jeg savner CQ.

Lenke til kommentar
Berbatov begynte tregt for Tottenham hver sesong så vidt jeg husker. Fyren hadde blitt kalt et geni hvis han hadde scoret et mål i dag. Han har stort sett hvert på nivå med de andre spillerne våre. Han må få mer tid på seg. Hater å si det, men tror Ferguson må ta mye av skylden for de siste kampene. Laguttakene har vært forferdelige. Anderson storspiller for å så sitte på benken. Vi hadde trengt han og Nani der i dag (kreativitet anyone?). Vi har ingen plan offensivt og i en hvilken som helst annen klubb hadde man stilt spørsmål til trenerteamet. Jeg sier selvsagt ikke at vi skal sparke SAF, ikke misforstå... Alt jeg mener er at dette må også skjerpes og jeg savner CQ.

Herregud så enig. Tør nesten ikke si det, men mener SAF har gjort mange feil i år. Savnet av Queiroz er også stort tror jeg.

Lenke til kommentar

Jeg synest sesongen har vert veldig bra. Savner Queiroz jeg også men resultatene våre er høyere enn det jeg forventet før sesongen.

Det jeg er virkelig er redd for er kampprogrammet. Vi burde ha vert ute av LC og vi bør ikke spille klubb vm.

Endret av Limberbatov
Lenke til kommentar

Ronaldo slet tydelig med skaden han fikk tidligere i dag. Han turte nesten aldri og holde på ball, og utfordret sjelden. Han slo sikkert 20 støttepasninger til Sheasy og skydde all fysisk n?rkontakt, ellers er jeg fornøyd med resultat i forhold til spill og vil gjerne se noe positivt i kampen som at Rafael stort sett hadde Lennon i shortsen, og bidro mer enn three lungs offensivt. Jeg er forresten uenig i at Henry har blitt noe særlig dårligere som midtspiss, men han spiller jo for det meste på kant i Barca.

Lenke til kommentar
Som: Raphael. Han er allerede en av premier leagues beste backer, og han er ATTEN! ATTEN!! Jeg vil påstå at jeg ikke har sett lignende på flere år :)

Rafael*

Syntes han solgte seg litt for mange ganger, pluss en del feilpasninger. Men for all del, fyren er bare 18 år og eier allerede Robinho. Litt synd for Simpson riktignok. Trenger flere local lads på førstelaget nå som Giggs, Neville og Scholes ser ut til å legge opp snart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...