Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

4gb stor porr film istad.

Blir booobisene større da???

Så vidt jeg vet så runder vi snart en halv sesong?

3 måneder siden han kom. 1 år = 12 måneder. 1+1=2 og 6 måneder er et halvt år. Jada, masa, jeg ser du har skrevet sesong, men du skrev ett halvt år på Evra og Vidic.

Vidic og Evra kom i Januar og viste seg skikkelig når nye sesongen startet. Dvs 06/07 sesongen.

VI ER SNART HALVSPILT SESONGEN NÅ OM DU FORSTÅR DET?

Med andre ord: berbatov har enda GOD tid på seg mtp at vidic og evra hadde sommerferien på seg også!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror ikke at Berba vil bli suksess i United. Han var en stjerne i Tottenham og spillte med stor selvtillit, mens her i United får han mye bedre spillere og han blir liksom ikke den stjernen derfor klarer han ikke å prestere så bra. Han har sannsynligvis elendig selvtillit atm som gjør det enda verre for han .........................................

Lenke til kommentar

Næ, jeg driter langt i kolesterolet mitt. Wolla, dårligste vitsen jeg har hørt i denne uken må jeg si.

Jepp og da bør vi gi han en og en halv sesong til ihvertfall. Spillere blir ikke bedre av høye overganssummer.

En og en halv sesong til? Hva faen?

Lenke til kommentar
helt grei kamp. Hadde spillet borte mot spurs og hadde fortjent å vinne. Er godt fornøyder resultatet.

Enig at resultatet var slett ikke like dårlig som noen mener det var, men du kan ikke være fornøyd med våres 30mill pund + signering som spiller tilbake hos gamleklubben og skal vise hvorfor vi kjøpte han? Irriterer meg grenseløst.

Jeg forventet ikke noe mere av han enn hva han har levert.

Næ, jeg driter langt i kolesterolet mitt. Wolla, dårligste vitsen jeg har hørt i denne uken må jeg si.

Jepp og da bør vi gi han en og en halv sesong til ihvertfall. Spillere blir ikke bedre av høye overganssummer.

Enhver spiller bør få 2 sesonger før man begynner å felle noen dom.

Lenke til kommentar
helt grei kamp. Hadde spillet borte mot spurs og hadde fortjent å vinne. Er godt fornøyder resultatet.

Enig at resultatet var slett ikke like dårlig som noen mener det var, men du kan ikke være fornøyd med våres 30mill pund + signering som spiller tilbake hos gamleklubben og skal vise hvorfor vi kjøpte han? Irriterer meg grenseløst.

Jeg forventet ikke noe mere av han enn hva han har levert.

Enhver spiller bør få 2 sesonger før man begynner å felle noen dom.

Hvis det tar 2 sesonger før han blir noe så er det i allefall ikke bare en veldig dyr spiller men en sykt dyr spiller!! Han begynner jo å dra på åra.

Lenke til kommentar

Dvs at han er nesten eller er 30 når han plutselig slår til?

Nei?

En sesong maks!

Du har jo allerede trukket en konklusjon på spilleren etter tre måneder jo.

Har ikke trukket en konklusjon enda, men jeg sier mao. at han ikke har innfridd enda. Kanskje begynne å lese?

Lenke til kommentar
Hvis det tar 2 sesonger før han blir noe så er det i allefall ikke bare en veldig dyr spiller men en sykt dyr spiller!! Han begynner jo å dra på åra.

Det hadde såklart vert flott om han hadde slått til med en gang, men nå er det sånn at han er et menneske han også. Å drive å dømme spillere med en gang er etter min mening "noe som jeg ikke bør si her inne fordi dere blir så hissige"

Dessuten tror jeg ikke Berbatov blir noen storscårer. Det trodde jeg lenge før vi kjøpte han. Men nå kjøpte vi han og da må vi satse på han. Vi kan ikke kjøpe noen ny spiss igjen.

Endret av Limberbatov
Lenke til kommentar
Har ikke trukket en konklusjon enda, men jeg sier mao. at han ikke har innfridd enda. Kanskje begynne å lese?

Herregud, når du sier, "DET ER SNART HALVSPILT SESONG" og alle de ander lavmåls innlegga rundt denne diskusjonen, hvordan skal man da tolke det? At du er veldig fornøyd med berba og at han var som du forventet?

Virker som om du har hatt altfor store forventninger.

Hvem i all verden har sagt at Berba ikke har innfridd? Ingen, er bare noen som har sagt at han var som de har forventet (Altså at det tar tid).

Du har ikke tolmodighet for fem flate øre.

Lenke til kommentar
Hvorfor er ikke det? Om man ikke trenger fart i PL, ja da kan like gjerne SAF ta på seg fotballskoa. Skjønner du ikke at det er SYKT viktig med fart uansett hvor du hen spiller på banen?

Selvfølgelig, men det er først og fremst fotballhodet og teknikken til Berbatov som gjør han til den spilleren han er, ikke farten.

Edit: Niko_90 skjønte det.

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...