Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det var da veldig til dommedagsstemning her inne da. Vi ligger faktisk bare 6 poeng bak Pool. Vinner vi hengekampen, samt slår dem på OT, er vi likt.

Det er da virkelig ikke Liverpool som er problemet.... Når (merk: når) chelsea vinnner i morra så drar de fra....

Der har du grunnen til at jeg ikke nevnte Chelsea :p

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar

Ja det er spillet som er problemet!

Begynner å bli litt lei disse seine kampene nå. Virker jo som de driter i å vinne når de andre lagene roter det til. Liverpool rotet det heldigvis adskillig mye til enn oss, men nå hadde vi jo sjangsen???

Og det er det siste lille som mangler i alle ledd. De gir liksom ikke alt. Og får jo heller ikke noe til. Dette var en kamp vi burde ha vunnet! Vi er overlegne tottenham (de var virkelig ikke gode, såg kun andre omgang og den var united's!), men putter jo ikke mål!

Edit: D'amico: jupp! Men hvem bryr seg om Liverpool? De ramler av uansett! Null bekymring! Chelsea er det vi må fokusere på!

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
Hvilke forventninger bør man ha for en steindyr spiss?

Ikke så store at du forventer en ny Torres som scorer 24 mål i sin første sesong. Jeg er fornøyd med 12 målpoeng på 15 kamper, kanskje det er fordi forventningene mine var ekstremt lave i utgangspunktet, men også fordi Vidic og Evra har vist oss at spillere må få tid på seg.

Enig. Jeg hadde absolutt ingen forventninger om at Berba skulle være en RvN eller Torres som putter 24 first season. Vil heller si at spillet vårt ikke passer Berbatov enn at han er en flopp. Ergo, gi laget tid så ordner dette seg.

Personlig har jeg veldig tro på at Berbatov blir en storscorer for United om han får litt tid på seg. 3 måneder er i mine øyne langt ifra nok for å avskrive en ny spiller.

edit: .. for å avskrive en ny spiller, som har scora 6 overall og har 6 assists bare i PL.

Endret av niko_90
Lenke til kommentar
Berba - Veron = Jeg ser likhetene.

Tålmodighet er en fin ting.

Herregud, hvor god tålmodighet må man ha?

Like god som vi måtte ha med Evra og Vidic.

Å herre. Når vil han liksom fungere? En så dyr spiller burde scora fra første stund...

Hvis forventingene til resten her inne er like store, skjønner jeg at dere er misfornøyde.

Ikke kom hit å sammenlign Evra og Vidic med Berbatov.

De kostet da faen ikke så mye, og Berbatov kostet hele 315 mill. Ja, man skal faen ikke ha god tålmodighet da.

Evra og Vidic kom i Januar måned, og de trengte kun en halv sesong. Sistnevnte trengte ikke det engang.

Lenke til kommentar
Ikke kom hit å sammenlign Evra og Vidic med Berbatov.

De kostet da faen ikke så mye, og Berbatov kostet hele 315 mill. Ja, man skal faen ikke ha god tålmodighet da.

Evra og Vidic kom i Januar måned, og de trengte kun en halv sesong. Sistnevnte trengte ikke det engang.

Gi nå blanke i beløpet da, det er ikke dine penger. For alt vi vet kunne både Benzema, Villa, Xavi, Alves, Silva, Eto´o, Huntelaar osv gjort det akkurat likt som Berba har gjort.

Lenke til kommentar

Dette er lavmål, det er noe helt annet å innfri som det Evra og Vidic gjorde, Berba er omtrent kun kjøpt inn for å skåre, det tar tid å innrette seg etter et helt nytt spillesystem og spillerne på banen, samme hva man enn koster!

I en viss klubb lar man spillerene få tid på litt over 1 år før man bedømmer noe nevneverdig, tid og tolmodighet er en direkte mangelvare for Engelske klubber, ikke la dette også komme skikkelig inn dørene hos United også.

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar
Dette er lavmål, det er noe helt annet å innfri som det Evra og Vidic gjorde, Berba er omtrent kun kjøpt inn for å skåre, det tar tid å innrette seg etter et helt nytt spillesystem og spillerne på banen, samme hva man enn koster!

I en viss klubb lar man spillerene få tid på litt over 1 år før man bedømmer noe nevneverdig, tid er en direkte mangelvare for Engelske klubber og dets toldmogihet, ikke la dette også komme skikkelig inn dørene hos United også.

Du snakker om Roma du ;)

Lenke til kommentar

Så du mener vi ikke skal ha god tålmodighet fordi Berbatov kostet en del? Blir litt lei av at folk drar inn prislappen hans hele tiden. men kanskje han kjenner presset fordi han kostet mye?

Vet ikke helt hvor du vil hen når du nevner at de kom i januar. Hvis det er pre-season du tenker på, kan jeg ikke si at Berbatov fikk så mye av det heller. Og tenk hvis Berbatov også trenger bare en halv sesong? Han har faktisk bare spilt her i en kvart sesong til nå.

Lenke til kommentar
Så vidt jeg vet så runder vi snart en halv sesong?

Berbatov har spilt her i litt over 3 måneder.

Edit: Ok da, en sesong varer litt kortere enn ett år.

Edit 2: En sesong varer i 9 måneder. Det vil si at Berbatov har vært her i en tredjedel av en sesong.

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar
Å Herregud. Du er ikke sann.

Berbatov har ikke innfridd, og du må være ganske rar om du ikke ser det.

Selvsagt har han ikke det hvis man setter på seg de evindlige fjortisbrillene. Jeg hadde ikke stor forventninger til Berba denne sesongen, vi somlet og overgangen kom a-altfor sent slik at Berba kunne komme seg fortere inn i systemt og bli mer kjent med klubben.

Lenke til kommentar
Men hadde jo vært fint om han gav litt uttrykk for å "gidde å prøve" hvertfall..

Det er noe halvhjertet over han! Resignert!

Da har du åpenbart ikke sett mye av han i Tottenham-drakta, jeg forventet meg akkuret det jeg har sett av han i år, han er egentlig en genial spillertype.

Vi trenger ikke nok en bikje på topp.

Lenke til kommentar
Men hadde jo vært fint om han gav litt uttrykk for å "gidde å prøve" hvertfall..

Det er noe halvhjertet over han! Resignert!

Da har du åpenbart ikke sett mye av han i Tottenham-drakta, jeg forventet meg akkuret det jeg har sett av han i år, han er egentlig en genial spillertype.

Vi trenger ikke nok en bikje på topp.

Eg snakker ikke om å jobbe tilbake og herje i vei som rooney og tevez! Helt enig! Det håper (og vet) eg at Berbatov ALDRI begynner med....

Snakker litt foran goalen. Litt tafatt liksom!

Men så glimter han til! Hadde en vill dragning rett innafor 16meteren. Var ikke mye om å gjør før den satt! Og da hadde alle her inne lovprist berbatov! hehee....

veien er kort fra boms til geni!

Lenke til kommentar
Så vidt jeg vet så runder vi snart en halv sesong?

3 måneder siden han kom. 1 år = 12 måneder. 1+1=2 og 6 måneder er et halvt år. Jada, masa, jeg ser du har skrevet sesong, men du skrev ett halvt år på Evra og Vidic.

Vidic og Evra kom i Januar og viste seg skikkelig når nye sesongen startet. Dvs 06/07 sesongen.

VI ER SNART HALVSPILT SESONGEN NÅ OM DU FORSTÅR DET?

Så da er dem ajour veldig snart.

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...