Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Berba - Veron = Jeg ser likhetene.

TC: Det vi virkelig trenger er en effektiv jævel som scorer i kamper vi spiller dårlig. Berba hadde jeg håper var den fyren, men det er han ikke.

Ser ikke likhetene ennå, venter nesten noen måneder til.

Jeg er enig Game, og må si jeg trodde Berba kom til å bli en sånn jeg og. Og Benzema er ikke det vi trenger heller, tror han hadde vært litt lignende i PL, ikke så mange mål, ut av posisjon osv. Vi trenger rett og slett en spiller som er akkurat det samme som RvN var for oss, men jeg er litt usikker hvem det kan være. Jeg vet ikke, Huntelaar kunne jo vært han men det får vi ikke vite nå som han stakk til Real. David Villa bør vi seriøst prøve på ekstra mye, er ikke så mange andre.

Nå ble det stille i fjøset :)

Hva er poenget ditt og hva prøver du å si?

At enkelte av dere kanskje burde spart dere for endel kommentarer etter Liverpool-Hull kampen :)

Nå ble det stille i fjøset :)

Hvem har vært kjepphøye her inne?

Ikke deg

Må du generalisere da?

Lenke til kommentar
Vi fortjente ikke å vinne når vi spilte så dårlig. Joda, vi var bedre enn Spurs, men spillemessig var dette lavmål etter vår standar.

Tror vi har VELDIG godt av spillefri fra PL nå.

Problemet var egentlig at vi satser veldig mye på at sentrale midtbanen funker bra for oss, men det gjorde det rett og slett ikke i dag. Latterlig at Carrick må starte når han ikke er 100% klar (som var ganske lett å se) når vi HAR en Anderson som var ingenting mindre enn GLIMRENDE på onsdag. Æsj.

EDIT: leif.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Tålmodighet er en fin ting.

Herregud, hvor god tålmodighet må man ha?

Like god som vi måtte ha med Evra og Vidic.

Å herre. Når vil han liksom fungere? En så dyr spiller burde scora fra første stund...

Hvis forventingene til resten her inne er like store, skjønner jeg at dere er misfornøyde.

Lenke til kommentar

Tålmodighet er en fin ting.

Herregud, hvor god tålmodighet må man ha?

Like god som vi måtte ha med Evra og Vidic.

Å herre. Når vil han liksom fungere? En så dyr spiller burde scora fra første stund...

Hvis forventingene til resten her inne er like store, skjønner jeg at dere er misfornøyde.

Hvilke forventninger bør man ha for en steindyr spiss?

Lenke til kommentar
Det var da veldig til dommedagsstemning her inne da. Vi ligger faktisk bare 6 poeng bak Pool. Vinner vi hengekampen, samt slår dem på OT, er vi likt.

Det er da virkelig ikke Liverpool som er problemet.... Når (merk: når) chelsea vinnner i morra så drar de fra....

Lenke til kommentar
Hvilke forventninger bør man ha for en steindyr spiss?

Ikke så store at du forventer en ny Torres som scorer 24 mål i sin første sesong. Jeg er fornøyd med 12 målpoeng på 15 kamper, kanskje det er fordi forventningene mine var ekstremt lave i utgangspunktet, men også fordi Vidic og Evra har vist oss at spillere må få tid på seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...