tc47 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Ja, vet het høres klisje ut osv, men vi manglet kreativiteten til Rooney der oppe. Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Helt utrolig at både Carrick og Barbie fikk fullført kampen. Hadde virkelig trengt Anderson utpå der i dag. Berbatov den største fiaskoen siden Veron? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Berba frustrer meg mer og mer hver eneste kamp nå. Også står faktisk Berba der, venter i offside, hele tiden. Amen to that. De som fikk godkjent idag var Ronaldo, Vidic og VDS. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Det var da veldig til dommedagsstemning her inne da. Vi ligger faktisk bare 6 poeng bak Pool. Vinner vi hengekampen, samt slår dem på OT, er vi likt. Men Amico, ikke alt er om tabellen. Jeg vil se laget mitt spille bedre. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) helt grei kamp. Hadde spillet borte mot spurs og hadde fortjent å vinne. Er godt fornøyd med resultatet. Endret 13. desember 2008 av Limberbatov Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Huff og huff, nok en elendig bortekamp! Blir ikke seriegull av sånt Og når skal Berbatov begynne å levere varene?? Er så jævla frustrerende å se United for tiden. Nå var det en ny sjanse til å ta inn på et av lederlagene, men nok en gang fiasko Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Berbatov den største fiaskoen siden Veron? Feil. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Nå gidder jeg ikke noe imellom lenger. Berbatov er atm BOMKJØP!! 300 mill for en slik spiller?Hva faen han gjør på banen som er verdt 300 mill? Vi kunne feks fått Aguero for di pengene!!Ser vi ut som en klubb som trenger spillere som scorer mot Stoke? Nei fy fader jeg angrer på å ha den blå drakten med hans navn bak!!! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 helt grei kamp. Hadde spillet borte mot spurs og hadde fortjent å vinne. Er godt fornøyder resultatet. Enig at resultatet var slett ikke like dårlig som noen mener det var, men du kan ikke være fornøyd med våres 30mill pund + signering som spiller tilbake hos gamleklubben og skal vise hvorfor vi kjøpte han? Irriterer meg grenseløst. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Nå må dere passe dere for Villa! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Huff og huff, nok en elendig bortekamp! Blir ikke seriegull av sånt Og når skal Berbatov begynne å levere varene?? Er så jævla frustrerende å se United for tiden. Nå var det en ny sjanse til å ta inn på et av lederlagene, men nok en gang fiasko 3-0 hadde vert fjasko Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Så langt er jeg glad jeg ikke har Berba bak på drakten ja, men jeg mister faen ikke troen. Er bare misfornøyd med han så langt. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 helt grei kamp. Hadde spillet borte mot spurs og hadde fortjent å vinne. Er godt fornøyder resultatet. Du er godt fornøyd med et skuffende resultat borte mot Spurs som manglet to klassestoppere? I tillegg var spillet helt elendig. Ser virkelig frem til å havne enda lengre nedover på tabellen når vi skal helt til fuckings Japan og spille en verdiløs møkkaturnering. Håper de sender juniorlaget til Japan. Berbatov og Tevez er faen så elendige at jeg ikke har ord for det. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Huff og huff, nok en elendig bortekamp! Blir ikke seriegull av sånt Og når skal Berbatov begynne å levere varene?? Er så jævla frustrerende å se United for tiden. Nå var det en ny sjanse til å ta inn på et av lederlagene, men nok en gang fiasko Hva? Fiasko? Tull. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Det var da veldig til dommedagsstemning her inne da. Vi ligger faktisk bare 6 poeng bak Pool. Vinner vi hengekampen, samt slår dem på OT, er vi likt. Men Amico, ikke alt er om tabellen. Jeg vil se laget mitt spille bedre. Selvfølgelig, jeg prøver bare å snu det til det positive Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Nei, få inn en stjernespiss... Ser gjerne Luca Toni, David Villa, Samuel Etto'o, Benzema eller Rossi tilbake!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Helt utrolig at både Carrick og Barbie fikk fullført kampen. Hadde virkelig trengt Anderson utpå der i dag. Berbatov den største fiaskoen siden Veron?Morsom du. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Berbatov ser ut som et gigantisk bomkjøp, dessverre. For tidlig å dømme han helt enda, men han har ikke levert noe som helst som tyder på at han blir en Untied røver. Nei, selg unna dritten (Tevez og Berba) til sommeren om dette fortsetter og kjøp Benzema. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) Ja, men vi må også fokusere på det negative. Men jeg tror ikke vi kan fokusere for mye på Carrick sin dårlig kamp, tror det hadde litt å gjøre med skaden hans. Rio var jo grei nok, ikke like bra som Vida men uansett. Ronaldo var vel grei, men bare på en stille måte hvis dere skjønner. Berbatov, burde ikke spilt i dag, ærlig talt. Med halvskade osv., burde vi spilt med Anderson - Carrick - Fletcher Park - Tevez - Ronaldo EDIT: Btw, hadde vi hatt flaks i dag hadde Ronaldo sitt annulert mål kanskje vært mål. Ser det igjen og den er faen ikke så kontroversiell. Vi har ikke hatt marginene i år så langt, og det er vanlig etter vi vinner 2 PL på rad. Vi trenger Rooney på topp altså, er ikke nok passion på topp. Vi trenger noen aggresiv som Rooney som jeg hører i Setanta studio, trenger litt taklinger innimellom osv. Vi må huske at dette er PL, og uten litt aggresive spillere kommer vi ikke langt. Endret 13. desember 2008 av tc47 Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Nå ble det stille i fjøset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå