tc47 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Berba frustrer meg mer og mer hver eneste kamp nå. Også står faktisk Berba der, venter i offside, hele tiden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Hull er ikke et bunnlag, men bør absolutt slås! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Scholes like herlig igjen, 100% passing rate, greie taklinger, wow man Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 HER har vi frispark ja, syns Giggs bør kanskje ta denne, bra vinkel for venstrefot. FYYYYYYYY FAEN JEG HADDE NESTEN RETT, SÅÅÅ NÆRE MÅL!!! MAAAAAN! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Paul har vært kanon, bare synd at det ender uavgjort. Tc, du har 5 av de 10 siste postene Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) FAEN CARRICK, han finner jo ikke våre spillere! EDIT: and again. Skikkelig sur på Carrick i kveld. Endret 13. desember 2008 av tc47 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Scoring? Hva er det? Jo det er bra. Men det gidder vi ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Og vi ender på 14 cornere. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Dårlig, dårlig, dårlig. Two points dropped. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Handleliste: 1. En eller annen dumbass som greier å score mål 2. En eller annen dumbass som greier å score mål Lenke til kommentar
Corey Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Fy faen så jævla ballesvette dårlig vi spilte denne kampen. Helvete altså! "Genistrek" å la en ufantasifull spiller som Fletcher spille sammen med Carrick! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Ja, da ble det som jeg spådde da. Dette er to timer jeg aldri får tilbake i livet mitt. Makan til giddalaust overbetalte udugeligheter har jeg ikke vært borti. Ingen vilje i det hele tatt. Men det var som forventet. Vi har sjansen til å knappe innpå viktige poeng, men gjør det ikke. Virker som de gir faen hele gjengen. Patetisk.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Scoring? Hva er det? Jo det er bra. Men det gidder vi ikke.Djuce-reklame? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 3. En eller annen som ikke prøver pirouette først før han skyter. (Berba) Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Carrick var grusom. At ikke Andy spillte denne er en skandale, fyren er mye bedre. Faen så dårlig vi spiller for tida, fortjener ikke noen titler om vi spiller som Liverpool. Ræva for 3 kamp på kort tid. Igjen roter vi bort en god mulighet. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) Ja, da ble det som jeg spådde da. Dette er to timer jeg aldri får tilbake i livet mitt. Makan til giddalaust overbetalte udugeligheter har jeg ikke vært borti. Ingen vilje i det hele tatt. Men det var som forventet. Vi har sjansen til å knappe innpå viktige poeng, men gjør det ikke. Virker som de gir faen hele gjengen. Patetisk.... Ikke kødd en gang. Tror faktisk de som har sagt at Utd er mett etter to PL på rad og en CL, har rett. Enig med Game, Anderson fortjente å spille i dag etter kampen mot AaB. Men må gi special mention til Monster Vida, han var Vidicator igjen. Og ikke minst O'Shea, gjorde det han måtte gjøre ved å være bak Ronaldo i dag. Endret 13. desember 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Carrick var grusom. At ikke Andy spillte denne er en skandale, fyren er mye bedre. Faen så dårlig vi spiller for tida, fortjener ikke noen titler om vi spiller som Liverpool. Ræva for 3 kamp på kort tid. Igjen roter vi bort en god mulighet. Carrick og Fletcher var skikkelig grusom. Hvorfor faen spilte ikke Anderson? Fy faen, nå er jeg forbannet! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Jupp, i år blir jeg ikke skuffa om vi ikke vinner ligaen fordi vi ikke har vært like gode. Berbatov og Tevez bør virkelig gå i seg selv, for dette var tynn suppe. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Det var da veldig til dommedagsstemning her inne da. Vi ligger faktisk bare 6 poeng bak Pool. Vinner vi hengekampen, samt slår dem på OT, er vi likt. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Jeg er lei meg. Og utrolig oppgitt. Ikke fordi vi spiller uavgjort på WHL, ikke fordi Berba tøyser vekk mulige sjangser, ikke fordi Ronaldo handsa, ikke fordi Gomes har sin beste dag på jobben i hele år, men av en eneste grunn: Hvorfor i helvete spilte ikke Anderson? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå