Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.dagbladet.no/sport/2007/04/18/498183.html

 

Hva er det denne karen prøver på, mellom alle skrivefeilene leser jeg at United ikke vant overbevisende mot defensivt gode Sheffield. Og det med en sønderskutt forsvarsrekke.

 

Sjeldent jeg leser Dagbladet, men håper ikke dette er den faste skribenten som dekker Premier League.

 

Uansett, 1-4 jaja. Lettere motstand for oss i siste kamp da. Å hvem i all verden forventer at proffe Chelsea uten skader roter seg bort mot the hammers.

 

Boro på hjemmebane er 3 poeng, uten tvil.

Lenke til kommentar
http://www.dagbladet.no/sport/2007/04/18/498183.html

 

Hva er det denne karen prøver på, mellom alle skrivefeilene leser jeg at United ikke vant overbevisende mot defensivt gode Sheffield. Og det med en sønderskutt forsvarsrekke.

 

Sjeldent jeg leser Dagbladet, men håper ikke dette er den faste skribenten som dekker Premier League. 

 

Uansett, 1-4 jaja. Lettere motstand for oss i siste kamp da. Å hvem i all verden forventer at proffe Chelsea uten skader roter seg bort mot the hammers.

 

Boro på hjemmebane er 3 poeng, uten tvil.

8418097[/snapback]

 

Dagbladet er ikke akkurat eksperter på PL, det må være lov til å si! Makan til elendig skriverier skal man faktisk lete lenge etter! Jeg ler like godt hver gang det er skriverier om United i denne avisen! :)

 

Hjemme på Trafford bør vi ha tre poeng mot Boro til helgen! Vi får også mest sannsynlig både Rio og Sheasy tilbake fra skade, noe som gjør forsvarsrekka litt mer komplett, slik at vi ikke trenger å bruke to midtbanespillere på backene!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...