larsevenes Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Nervøse for hva? Ikke nervøs på grunn av Chelsea, tror de drar dette i land. Hvis du sikter til serien er det fortsatt 3 poeng er det ikke? Faktisk 6 før denne kampen er over. "same old chelsea always cheating" Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Nervøse eller? 8417402[/snapback] nope Lenke til kommentar
Cooj Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Æsj, Chelsea er i bra form nå. Jeg grur meg til helgen, har en vond magefølelse om den kampen... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 http://www.dagbladet.no/sport/2007/04/18/498183.html Hva er det denne karen prøver på, mellom alle skrivefeilene leser jeg at United ikke vant overbevisende mot defensivt gode Sheffield. Og det med en sønderskutt forsvarsrekke. Sjeldent jeg leser Dagbladet, men håper ikke dette er den faste skribenten som dekker Premier League. Uansett, 1-4 jaja. Lettere motstand for oss i siste kamp da. Å hvem i all verden forventer at proffe Chelsea uten skader roter seg bort mot the hammers. Boro på hjemmebane er 3 poeng, uten tvil. Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=4...nited&channel=& Ser ut til at Rio er tilbake mot boro. Burde bli 3 poeng her! Og det har jeg også trua på. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 De imponerte iallefall ingen i dag. De sliter vel med å score mål for tiden også. Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 De imponerte iallefall ingen i dag. De sliter vel med å score mål for tiden også. 8418594[/snapback] Hvem? Chelsea? United? Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Tipper han mente chelsea Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Tippar han meinte Boro. ^^ Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 http://www.dagbladet.no/sport/2007/04/18/498183.html Hva er det denne karen prøver på, mellom alle skrivefeilene leser jeg at United ikke vant overbevisende mot defensivt gode Sheffield. Og det med en sønderskutt forsvarsrekke. Sjeldent jeg leser Dagbladet, men håper ikke dette er den faste skribenten som dekker Premier League. Uansett, 1-4 jaja. Lettere motstand for oss i siste kamp da. Å hvem i all verden forventer at proffe Chelsea uten skader roter seg bort mot the hammers. Boro på hjemmebane er 3 poeng, uten tvil. 8418097[/snapback] Dagbladet er ikke akkurat eksperter på PL, det må være lov til å si! Makan til elendig skriverier skal man faktisk lete lenge etter! Jeg ler like godt hver gang det er skriverier om United i denne avisen! Hjemme på Trafford bør vi ha tre poeng mot Boro til helgen! Vi får også mest sannsynlig både Rio og Sheasy tilbake fra skade, noe som gjør forsvarsrekka litt mer komplett, slik at vi ikke trenger å bruke to midtbanespillere på backene! Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Dagbladet og VG er talentløse på PL. www.skysports.com derimot kan sine saker godt Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Håper på dette laget mot Boro på lørdag. Van der Sar O'Shea - Ferdinand - Brown - Heinze Ronaldo - Carrick - Scholes - Giggs Rooney - Smith Boro er dårlige på bortebane, men de har noen meget farlige spillere derfor er det viktig at Ferdinand blir klar til denne kampen. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Dette blir vårt 4. møte mot Boro denne sesongen? Uansett håper jeg på at Ronaldo fikser en straffe. Det hadde jo vært ekstremt morsomt om alt skulle gjentatt seg en gang til. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Dette blir vårt 4. møte mot Boro denne sesongen? Uansett håper jeg på at Ronaldo fikser en straffe. Det hadde jo vært ekstremt morsomt om alt skulle gjentatt seg en gang til. 8420609[/snapback] hehe, jau Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Skulle vært ekstremt kult om Ron kunne putta en på straffe, hvem er dommer? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) Skulle vært ekstremt kult om Ron kunne putta en på straffe, hvem er dommer? 8420967[/snapback] Chris Foy er dommer i dette oppgjøret. Tipper vi tar dette lett, Ron og Rooney og Carrick putter Endret 19. april 2007 av Ed Hunter Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Æsj altså, det er samme neket som dømte Blackburn kampen vi vant 4-1 orken med han idioten der. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Chris Foy er dommer i dette oppgjøret. Tipper vi tar dette lett, Ron og Rooney og Carrick putter 8422867[/snapback] Kan godt hende det skjer noe uvanlig i denne kampen også, som da Smith scora etterlengta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå