Manx Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Har jo vært en artig kamp så langt 3-0 etter første omgang og Ronaldo er jo i form. Første målet hans var jo et kjempemål og forspillet til Giggs på målet til Nistelrooy Men nå har jo gutta gjort som de pleier når de leder med noen mål, gått i dvale. Så det har blitt en kjedelig andre omgang så langt. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Måtte jo skje etter 85 år, men fy faen for en kjedelig kamp. Det eneste jeg kommer til å huske fra den er beinet til Alan Smith som brakk Lenke til kommentar
fakey Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Jeg kommer til å huske dette som bekreftelsen på en mongo sessong. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Latterlig kamp, ManU hadde ikke bra nok lag å stille opp med... Og vi føler vel alle med Smith, stakkars... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Forlan kostet United 7,5 mill. pund, men ble solgt for kun 1,5 mill. pund. Selv da ble det sagt på visse United-forum "Mannen Gill er et geni - vi fikk betalt for ham!" Humret litt over denne her... Vel hvem er med på og vedde penger på at Ruud går til Real Madrid? Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Forlan kostet United 7,5 mill. pund, men ble solgt for kun 1,5 mill. pund. Selv da ble det sagt på visse United-forum "Mannen Gill er et geni - vi fikk betalt for ham!" Humret litt over denne her... Vel hvem er med på og vedde penger på at Ruud går til Real Madrid? 5702358[/snapback] vedder 200spenn på at han blir i manu Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Går Nistelrooy til Real så blir det rituel brenning av min Nistelrooy drakt på gårdsplassen til sommeren... Han BLIR Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Går Nistelrooy til Real så blir det rituel brenning av min Nistelrooy drakt på gårdsplassen til sommeren... 5704138[/snapback] slenger meg på den! Lenke til kommentar
fakey Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Går Nistelrooy til Real så blir det rituel brenning av min Nistelrooy drakt på gårdsplassen til sommeren... 5704138[/snapback] slenger meg på den! 5704610[/snapback] Du slenger deg selv på bålet? Eller mente du drakta? Slapp av, herregud så klart drar han ikke. Ruud er united inn/ut nå. Lenke til kommentar
brd Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Vær ikkje sikker. Roy Keane og D.Becks reiste pga krangel med Sir .Alex Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Vær ikkje sikker. Roy Keane og D.Becks reiste pga krangel med Sir .Alex 5710757[/snapback] Ikkje gløm Jaap Stam, ein av dei bedre midtstopparane i Europa. Lenke til kommentar
brd Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Vi var jaggu heldige i kveld. Takk Saha Lenke til kommentar
GBD Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Visst var vi heldige. Men jaggu fortjente vi den flaksen også. Endelig... Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Visst var vi heldige. Men jaggu fortjente vi den flaksen også. Endelig... 5715530[/snapback] Sant det. Absolutt ein flaks vi fortjente! Synes forøvrig at Ronaldo var banens beste. Herlig at den gutten finner form igjen, men Rooney mangler det lille ekstra han hadde før jul dog.. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Litt flaks må til nå og da chelski har jo "flakset" seg igjenom sesongen så langt Når blir det bråk :!: Og Rooney er jo bare 20 år ennå så det er fremdeles litt mye å be om at han skal holde formen hele sesongen. Man må nesten forvente litt opp og nedturer dessverre. Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Chelsea ute av cl... Haha.. så synd... Lenke til kommentar
fakey Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 ÅHHHHHHH RONALDINHOOOO LEKESTUE Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Leste på text-tv ista at valencia ville bla opp 200 mill for ronaldo, og bruke pengene på riquelme... Dette er bullshit, håper jeg... Lenke til kommentar
brd Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) ManU mangel ein play-maker på mitbanen. Ballack,Riquel, Deco? enig? EDIT:http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=147963 fY FAEN Endret 8. mars 2006 av brd Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) deco hadde vært bra EDIT: neeeeeeeeei! det er så urettferdig! Endret 8. mars 2006 av alex91 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå