b-real Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) Linking til streaming av kampene er ikke tillatt. Dette er et brudd på rettningslinjene §8 da det er lisensiert materiale og kopibeskyttet. Endret 13. desember 2008 av b-real Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Emm..hva var det Gomes hadde i kjeften x)? Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Høres ut som han koreanske kommentatoren får orgasme for hver kjangse:P Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Gomes har tannbeskytter i hans eget lands farger. Grønt og gult, dvs Brasil. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Da har du ikke hørt sør-amerikanske kommentatorer. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Min oppsummering etter 45 minutter hakkete irakisk stream: Én corner til United, piping på Berbatov, litt robotdansing på midtbanen og null sjangser til begge lag Dette er altså hva jeg har fått ut av streamen Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Gomes har tannbeskytter i hans eget lands farger. Grønt og gult, dvs Brasil. Tannbeskytter faktisk x) Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Du har ikke fått så mye mer ut av kampen enn det vi har fått. Mye dårlig pasningsspill, lite vilje, mange feil og dårlige innlegg. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅRH Så frustrert blir jeg over Berbatov!!! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 berbatov har vært dirkete svak, men det har hele laget med untak av Vidic og Ronaldo også. Blir kraftig forbanna hvis både Fletcher og Carrick starter 2 omg, de har vært elendig. Scholes og Andy, eller an av de må inn. Nani bør også komme inn for Park etterhvert, Park er ingen trussel Det som irriterer meg kanskje mest er hvor elendig O'shea er fremover på banen. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) off for en kjedelig omgang. O'Shea er alt for dårlig for United. Rett og slett Endret 13. desember 2008 av Kjartan1234 Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Like jævlig og elendig gjennomført som jeg antok. Vi har mistet evnen til å vinne vanskelige bortekamper... Hvorfor slår Park cornere? Har O'Shea sluttet å trene? Kan folk begynne å skyte i stedet for å spille firkant i 16-meteren til motstanderen? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Jeg går så langt som å påstå at vi driter på draget om vi ikke setter innpå Scholes og Anderson kvikt. Noe annet ville vært fadese. Så han ikke AaB-kampen? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 O'Shea er alt for dårlig for United. Rett og slett *Skamme seg!* Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Ronaldo på høyrekant, Nani på venstre. Andy inn for Fletcher. Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Spissene scorer jo ikke! Savner et mer målfarlig spisspar som f.eks. Cole og Yorke var. Apropos Cole & Yorke: Side 1999! Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Vi mangler litt viljen til å vinne pluss at det er mye elendig spill på banen.. Argh Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Vi mangler keative spillere fremover, fordi vi prioriterer det defensive. Kjenner at jeg kommer til å bli skuffet om vi for andre gang kaster bort sjangsen til å hente inn 2p i en kamp hvor Pool har gjort seg bort mot dårlig motstand på hjemmebane. Selvom vi "vinner" innpå med uavgjort, så vil det ikke føles like bra. Gialorossi: Han har rett. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Hvis dere trenger 10-20 sjanser før dere scorer (som dere selv hevder), behøver jeg i alle fall ikke frykte for at dere scorer i dag. 0 sjanser så langt jo! For deres del får vi håpe at Tottenham er like ineffektive. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Hvis dere trenger 10-20 sjanser før dere scorer (som dere selv hevder), behøver jeg i alle fall ikke frykte for at dere scorer i dag. 0 sjanser så langt jo! For deres del får vi håpe at Tottenham er like ineffektive. Redd for at det blir 0-0 ja. Med mindre vi kjøper Carra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå