banansplitt™ Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Hvordan kan Anderson score når han ikke spiller? Fordi han er på benken vel? Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Stiller svakt defensivt på høyreback og svakt offensivt på venstreback i dag gitt. Vi har vel ikke så mange andre valg.. Hvem andre hadde du foretrukket? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Han pleier å komme inn for sent når han kommer fra benken. Dog, så kan vi vel se et skudd fra han som kanskje ender innenfor stengene idag? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Om vi skulle tape idag, er det ingen krise. Det hadde det ikke vært om Pool hadde vunnet i dag heller, men. HÅPER på seier, men tror på uavgjort. Utrolig vanskelig kamp. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Stiller svakt defensivt på høyreback og svakt offensivt på venstreback i dag gitt. Vi har vel ikke så mange andre valg.. Hvem andre hadde du foretrukket? Jeg hadde foretrukket å brukt Raste på venstrebacken. Solid, God pasningsfot osv, og ikke minst god defensivt og offensivt. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Stiller svakt defensivt på høyreback og svakt offensivt på venstreback i dag gitt. Vi har vel ikke så mange andre valg.. Hvem andre hadde du foretrukket? Har da ikke sagt at jeg ville foretrukket noen andre? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Jeg vet vi ikke vinner idag. Når Liverpool avgir poeng er det for godt til å være sant at vi tar poeng. Vi så det mot Villa, og vi kommer til å se det idag igjen. Hilsen negative NightKeeper. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) Stiller svakt defensivt på høyreback og svakt offensivt på venstreback i dag gitt. Får håpe Park tar høyrekanten og Ronaldo venstrekanten da Endret 13. desember 2008 av D'Amico Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Jeg vet vi ikke vinner idag. Når Liverpool avgir poeng er det for godt til å være sant at vi tar poeng. Vi så det mot Villa, og vi kommer til å se det idag igjen. Hilsen negative NightKeeper. Herlig, Da må jeg kontre og si at vi vinner. Vinneroppskriften vår fra i fjor. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Stiller svakt defensivt på høyreback og svakt offensivt på venstreback i dag gitt. Vi har vel ikke så mange andre valg.. Hvem andre hadde du foretrukket? Har da ikke sagt at jeg ville foretrukket noen andre? Virket bare som om du ble litt skuffa over de to backene, som om du regna med at noen andre skulle starte. Morsomt at Rafael får tillit. Tror han kommer til å bli stor i årene fremover. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Da kan vi vel satse på 3poeng idag, og håpe at Chelsea avgir poeng og kanskje taper imorra. Er jo lov til å håpe Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Da kan vi vel satse på 3poeng idag, og håpe at Chelsea avgir poeng og kanskje taper imorra.Er jo lov til å håpe Hadde vært utrolig digg. Da er det ikke lang vei til toppen. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Nei, mpt. at vi har en kamp mindre spilt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Tre poeng hadde smakt veldig godt før vi skal til Japan! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Men jeg tror jeg går for å sette meg, så kommer vel peppes i pausen som jeg har bedt de om. Så får jeg håpe at når det står 90 minutter på skjermen at vi leder med endel mål. Lykke til gutta Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Ser at Ferdinand, Carrick, Ronaldo og Berbatov ble alle klare. Mindgames fra Fergie før kampen. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Kanskje Ronaldo slipper noe av pipingen i kveld Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Lurer på om SAF tør å benke Rooney hvis Tevez og Berbatov spiller bra sammen Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Tottenham supporter som kommentator, dette kan bli artig. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Tottenham supporter som kommentator, dette kan bli artig. To folk som har null peiling på fotball, dette kan bli gøy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå