Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jepp. Vi ligger på 1. plass ene og alene pga av flaks.

dere er i alle fall langt i fra det beste laget og det vet du selv.

En ting jeg vet er at du er den mest idiotiske Man Utd supporteren jeg noen gang har vært borti.

Ikke bit på provoseringa hans, det er jobben hans her inne.

He he, jeg er veldig lett å provosere, så er ikke lett. Får bare la være å lese disse fotball trådene. :)

Lenke til kommentar
Tipper 3 av de kommer til å spille kampen. Uten de der så gir jeg opp.

Enig, hvis vi ikke har Berbatov klar så er vinnersjansene våre minst halvert. Ser aldri for meg at Welbeck starter, selv om det hadde vært det beste alternativet, og med kun en ren spiss spiller vi ikke like bra som vi gjør med to.

Lenke til kommentar

Brukerne bes holde seg til sak og ikke person. Personangrep tolereres ikke, og i grove tilfeller vil den aktuelle brukeren bli fratatt tilgangen til forumet. Hva brukere mener om hverandre er ikke tema for tråden, og det er direkte ødeleggende for diskusjonen.

Innlegg med personangrep er blitt fjernet eller redigert. Brukere oppfordres til å bennytte p_report.gif-funksjonen om man kommer over personfokuserte innlegg av negativ art, fremfor å kommentere det i tråden. På den måten kan moderator bedømme saken og vi unngår videre personkrangel.

Minner ellers om punkt 1 fra retningslinjene:

#1: Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger.

(Dette innlegget skal ikke kommenters, da det blir ansett som off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på PM.)

Endret av TSP
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...