Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

For all del, ber til høgare makter om at ikkje Neville blir brukt i morgo. Rutinen ser ut til å svikte den og, sjølv om det ikkje går an med mindre du er gammmmmal xD menne, poenget mitt er da at godaste neville ikkje har holdt PL standard(ja, du ser riktig) dei kampane han har spelt. Verken bak eller framover på bana

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hewitt.

Absolutt ikke. Dersom du hadde fulgt med i timen hadde du visst hvem min mentor og favorittbruker er.

Raste: Nei, du er for snill. Når du prøver å være "slem", er du egentlig bare morsom og søt.

Edit: sorry, jeg må bare. DERE MÅ se denne:

- Han som er med i hotroad filmen bl.a. hysterisk video. 5mil treff :p

Points, vi må filme vårt danseopptrinn og legge det ut på youtube. Serr

Jeg kan godt ta med kamera å filme dere om jeg kommer på treffet :)

Lenke til kommentar

Gruar meg til Tottenham-kampen. Strengt tatt ganske merkelig ettersom eg ikkje får sett den, noko som har blitt eit alvorleg problem i haust. Jobbing og dertil svært få United-kampar kjem til å ta livet av meg til slutt.

Blir spennande å sjå om Rio blir klar, eller om ryggen setter han ut av spel.

Høgrekanten kan vere eit problem, ettersom det står mellom rutine som ikkje har spelt godt nok, og ein urutinert spelar som er veldig spennande men som tek store sjansar og overlet mykje rom til motstandar. Midtbana blir spennande, og det er vel mulig vi får sjå Anderson, Fletcher, Giggs/Scholes, med Park og Nani på kantane, dersom Ronaldo og Berbatov ikkje er klare til å starte.

Det hadde jo vore ganske svært om Tevez kunne gripe sjansen i PL også, no når han vil få sjansen.

Lenke til kommentar

---------------- Vds ---------------------

Rafael ---- Evans ------ Vidic --- O'shea

Park --- Scholes -- Anderson --- Nani

---------- Tevez ----- Welbeck ------

Dersom alle de tvilsome er ute med skade...

Kunne jo kjørt Giggs for Welbeck, men jeg er egentlig litt keen på at unggutten eller Manucho skal få prøve seg i en viktig kamp.

Endret av The Game
Lenke til kommentar
---------------- Vds ---------------------

Rafael ---- Evans ------ Vidic --- O'shea

Park --- Scholes -- Anderson --- Nani

---------- Tevez ----- Welbeck ------

Dersom alle de tvilsome er ute med skade...

Kunne jo kjørt Giggs for Welbeck, men jeg er egentlig litt keen på at unggutten eller Manucho skal få prøve seg i en viktig kamp.

Off, mange borte :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...