banansplitt™ Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Er vel ikke så langt unna jeg heller Joda, du burde vite at jeg elsker å krangle med folk når det går dårlig for United? Da Game var grønn her, "hatet" jeg Nightkeeper fordi vi krangla om alt. Idag er han topp 5 favorittbrukeren min på forumet. Hvem er nr. 1 da? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) ... Endret 12. desember 2008 av The Game Lenke til kommentar
Raste Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Hva med meg da The Game? Tror jeg vil være en bra etterfølger? Endret 12. desember 2008 av Raste Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Takk til Points for saving my brown ass... Endret 12. desember 2008 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Jaja. Ellers da? Går det bra med mor? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Jeg tror også Berbatov kommer. Det er også en spiss som kan holde lenge siden han ikke er avhengig av fart. Jeg er skikkelig spent på laget i morgen. Tevez kan bli eneste spiss og vi kan bli veldig avhengig av han. Hvis Carrick er ute så blir det vel Fletcher-Giggs-Anderson på midten. Giggs blir den mest offangsive av disse. Park og Nani på kantene. Rafael kan få kjørt seg skikkelig og jeg er veldig bekymret der. Hadde helst sett Neville. Når også Evra er ute og O´Shea tar plassen hans så kan det bli et veldig baktungt lag. Sånn sett kan det hende vi trenger Rafael Endret 12. desember 2008 av Limberbatov Lenke til kommentar
Raste Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Neville på høyrekanten? Ikke faen, da skal jeg ta meg noen piller under kampen så jeg ikke går helt amok. Jaja, noen som har blitt smelt på tjukka i det siste da? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Jaja. Mhm. Tida flyr i godt lag. Jaja, så, ja. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Hvordan går det med familien deres da? Gleder dere til jul? Hva ønsker dere for noe da? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Neville på høyrekanten? Tottenham kommer til å angripe oss. Neville er bedre defangsivt med rutinen sin. En annen ting er at siden Brown er ute lenge så kan vi like gjerne prøve å spille Neville i form. Jeg tror ikke Rafael er klar for å spille fast. Jeg er litt redd for at vi må ha litt flaks i morgen Endret 12. desember 2008 av Limberbatov Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Neville på høyrekanten? Tottenham kommer til å angripe oss. Neville er bedre defangsivt med rutinen sin. Neville har verken vært overbevisende bakover eller fremover på banen denne sesongen gitt. Skandale mot Arsenal, så ser ingen grunn til at Rafael ikke skal spille. Points: haha, dust Lenke til kommentar
GLN Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Er vel ikke så langt unna jeg heller Joda, du burde vite at jeg elsker å krangle med folk når det går dårlig for United? Da Game var grønn her, "hatet" jeg Nightkeeper fordi vi krangla om alt. Idag er han topp 5 favorittbrukeren min på forumet. Hvem er nr. 1 da? Hewitt. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Hvordan går det med familien deres da? Gleder dere til jul? Hva ønsker dere for noe da? Kjærlighet fra familien. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Neville på høyrekanten? Tottenham kommer til å angripe oss. Neville er bedre defangsivt med rutinen sin. Neville har verken vært overbevisende bakover eller fremover på banen denne sesongen gitt. Skandale mot Arsenal, så ser ingen grunn til at Rafael ikke skal spille. Rafael tar noen ekstreme sjangser fremover da. Selv om Neville ikke har vert god så er han mye bedre posisjonsmessig. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Megan Fox <3 EDIT: glem det. Endret 12. desember 2008 av RePaC Lenke til kommentar
Raste Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Hvordan går det med familien deres da? Gleder dere til jul? Hva ønsker dere for noe da? Kjærlighet fra familien. Der gå du meg krokodille tårer ved øyet. Så rørerende. Endret 12. desember 2008 av Raste Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Mye fin lesning her nå Keep them comin', for all del Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Da Pirja skrev Hewitt, trodde jeg han mente Hewitt fra TV. Derfor jeg skrev Megan Fox. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Hewitt. Absolutt ikke. Dersom du hadde fulgt med i timen hadde du visst hvem min mentor og favorittbruker er. Raste: Nei, du er for snill. Når du prøver å være "slem", er du egentlig bare morsom og søt. Edit: sorry, jeg må bare. DERE MÅ se denne: - Han som er med i hotroad filmen bl.a. hysterisk video. 5mil treff Points, vi må filme vårt danseopptrinn og legge det ut på youtube. Serr Endret 12. desember 2008 av The Game Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Hewitt. Absolutt ikke. Dersom du hadde fulgt med i timen hadde du visst hvem min mentor og favorittbruker er. Raste: Nei, du er for snill. Når du prøver å være "slem", er du egentlig bare morsom og søt. Du virker alltid farlig og skummel, tror det har noe med avateren og gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå