Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Park er mest underrated spillern til manu imo.

Btw: Hvorfor er det så farlig at Park er god defangsiv, når dere har 3 spisser som er verdt nesten 1milliard tilsammen? De burde da score nok mål.

Kan du ikke skrive navnet til laget vårt ordentlig? Skal jeg gå inn i tråden deres og skrive "Arse"?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Tosk, ManU er kjent forkortelse for laget du holder med.

Gratulerer, du havnet herved i min svartebok.

Der står det:

Norsk lærer'n

Liverpool FC

Justin_Sane

Men Justin har plass på min svartebok også.

Lenke til kommentar
Park er mest underrated spillern til manu imo.

Btw: Hvorfor er det så farlig at Park er god defangsiv, når dere har 3 spisser som er verdt nesten 1milliard tilsammen? De burde da score nok mål.

Nå er vel de fleste enige i at 30 mill for Berbatov var 10 for mye og Rooney og Tevez er temmelig defagsive. Tror nok vi er avhengige av at Ronaldo bøtter inn mål om vi skal ha sjangse på ligagull ihvertfall.

Lenke til kommentar
Tosk, ManU er kjent forkortelse for laget du holder med.

Points: Nja, Tevez er god da, men han får ikke spille fordi Berbatov var så dyr at Sir Alex ikke kan benke han :p

Slutta å si Manu jeg, folk syns det er så barnslig. Hvorfor vet jeg ikke.

Kan jeg få lov å si United som jeg har gjort i det siste? Eller er det også barnslig?

Lenke til kommentar
Er vel ikke så langt unna jeg heller :)

Joda, du burde vite at jeg elsker å krangle med folk når det går dårlig for United? Da Game var grønn her, "hatet" jeg Nightkeeper fordi vi krangla om alt. Idag er han topp 5 favorittbrukeren min på forumet. Så mine utbrudd ligger det sjelden mye i. Tror det er et fåtall her jeg ikke har "krangla" med.

RePaC: ManU = Manure. Det er altså nedsettende om United. Capish? United er ikke barnslig, nei :)

Berbatov kommer til å bøtte inn når han blir litt varm i trøya.

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...