Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Uff Berba. Mye han er flink til, men løpe orker han ikke.

Og bra er det. Blir så lei av om klager på at han ikke løper. Han er ikke kjøpt inn for å løpe, jobbe eller være en arbeidshest slik som Tevez og Rooney er. Vi trenger en spiss som ligger og lurer på offside-grensen, ikke som løper tilbake i forsvar for å hente ballen. Jeg setter mer pris på at Berbatov ikke jobber, enn hvis han hadde sprunget 3 mil hver eneste kamp.

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg håper også på Nani selvom Park kansje fortjener plassen mye mer.. Tror hvis vi gir Nani tillit så vil han vokse i rollen. Så langt så har vi vært kjappe å kritisere han så fort han gjør noe dårlig, men folk har kansje forventa seg en Ronaldo 2. Noe som i seg selv er helt urealistisk.

Park er en jævel til å jobbe og gjør mye riktig, men det jeg ikke liker er at han ikke er farlig nok offensivt.

Lenke til kommentar
Tror dere klarer 3 poeng nokså lett imorgen.

omvendt psykologi yes?

Tror mye avhenger av skadesituasjonen, men 1p er absolutt ålright i mårra. Tap derimot, vil være et slag under beltestedet. Har kun en forventing i mårra og det er at Tevez og Berbatov (om han spiller) setter evt store målsjanser. Blir det sjansesløsing i mårra igjen, kommer jeg til å klikke i vinkler.

Lenke til kommentar
Nei, jeg mente det heelt seriøst Game! ;)

And mark my words.. ^^

The ironi, yes?

Vi er jævla søte og kjekke, det stemmer.

Park skal definitivt spille hvis Rafael spiller, noe han helt sikkert gjør.

Hvorfor ikke bruke Nani på samme side som O'shea spiller? og Rafael sammens med Ronaldo feks? funker det.

Lenke til kommentar
Park skal definitivt spille hvis Rafael spiller, noe han helt sikkert gjør.

Hvorfor ikke bruke Nani på samme side som O'shea spiller? og Rafael sammens med Ronaldo feks? funker det.

Jo, det kan funke. Er litt skeptisk til å spille med to uberoffensive spillere på samme side. Det er derfor jeg vil ha Park der. Dessuten syntes jeg Park er en bedre enn Nani og vi bør absolutt stille med vårt beste lag i morgen.

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar

Det funker aldeles supert siden Nani tydelig foretrekker venstrekanten. Nani er bedre teknisk, mer kreativ, bedre til å slå innlegg, bedre til å passere spillere. Han mangler litt på spilleforståelsen og det er der Park ligger foran samt det defensive og løpingen.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...