Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Vi har heller ikke nådd toppform,men den pleier komme i andre halvdel ifølge tradisjonen :D

Faen, jeg elsker deg. Nå var jeg i dårlig humør i dag igjen, helt til jeg leste det innlegget.

Hey,Give me som man-løvin :p

Av og til virker det som fotballfans lytter til eget hjerte istedenfor å se fakta på bordet :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Scholes burde vel alle United supportere nesten se på som en Gud. Snakk om lojal spiller som gir alt. Eneste på Man Utd som jeg "liker".

Er du klar over hvor glad jeg er i deg nå? :love:

Og ja, Scholes er faktisk Gud.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Fikk forresten denne i posten igår. :innocent:

Vet ikke helt hva jeg skal si om den.Selve utsmykkingen på pakken er ganske flott,drakten er Limited Edition,brevet fra Ferguson ikke annet enn smør på skiva,og kampprogrammet fikk jeg uansett gratis i Moskva :p

Ligner rett og slett på en gigantisk Man Utd-bibel når jeg tenker meg om.

"On the Holy Night of 21st May,2008,The Battle for the Pride of Britain and Europe, would be decided between Good and Evil..."

Lenke til kommentar

http://www.skysports.com/video/clips/0,237...4631448,00.html

SAF vil ikke diskutere Wayne Rooney. De snakker om taklingene hans mot Aab spillerne og evt suspensjon. Men siden meidafolket ikke bruker mic, er det ikke lett å høre spørsmåla. UEFA skal vurdere saken på mandag og det vil si at Rooney sikkert får en 4 kampers karantene (altfor strengt ofc) og vi mister han i meget viktige kamper.

Ang i mårra: Blir tungt å svelge om vi må klare oss uten: Ronaldo, Rooney (sikkert ute), Berbatov, Carrick, Ferdinand, Evra (sikkert ute, kan faktisk ikke spille for oss i domestic kamper ut året) tillegg til Brown og Hazza. Er jo et helt lag ute med suspensjon og skader det. Når Scholes itillegg er smårusten liker jeg det her dårlig. Håper og tror Ronaldo bl.a blir klar.

Endret av The Game
Lenke til kommentar
Damn, det fikk jeg nesten litt lyst på. Hvor mye ble det m/toll + mva osv. totalt?

Det ble 99£ + 10£ i frakt. Så sånn ca. 1200 kr.

Med Mva og Toll ble det ekstra 350 kr.

Pakken er jo uansett på tilbud nå til 79£,så du sparer jo inn den tollen og Mva'en der :p

Lenke til kommentar

Da sier man ifra at man vil at pakken skal markeres som en gave ;)

Har prøvd det mange ganger fra Manutd.com,men di er alltids like standhaftige :whistle:

Det gøyeste er jo når du bestiller feks. Iphone fra Ebay,så får du dem til å markere pakken som en Service/reparasjon.

Da kikker ikke tollerne oppi pakken engang :tease:

På gaver pleier di gjøre det.

Lenke til kommentar
Damn, det fikk jeg nesten litt lyst på. Hvor mye ble det m/toll + mva osv. totalt?

Det ble 99£ + 10£ i frakt. Så sånn ca. 1200 kr.

Pakken er jo uansett på tilbud nå til 79£,så du sparer jo inn den tollen og Mva'en der :p

Express Delivery 3 - 5 Days £28.08

Damn, var det bare 10£ for deg? Kommer opp 28.08 her på Checkout :(

EDIT: sorry, dobbel.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Ka han spør om han journalisten?

Og det var neimen ikke lett å snappe opp ka SAF sier når han legger om til indreskotlandsdialekta si...

Rooney og en black nanny?

Episoden der han lander oppå kassen til dansken?

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
Scholes burde vel alle United supportere nesten se på som en Gud. Snakk om lojal spiller som gir alt. Eneste på Man Utd som jeg "liker".

Jeg gjør hvertfall det. Scholes er en legende. Han har alltid vært i toppen pasningsprosent i ligaen, noe som er absurd når man ser hvor mange syke langpasninger han slår i hver eneste kamp.

Glemmer aldri 06/07-sesongen, da Scholes hadde vært ute med øyeskade i et halvt år på våren, og eier alle andre sentrale midtbanespillere i den sesongen. Helt rått.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...