Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Giggs, Neville, Scholes og Fergie bør få fortsette så lenge de vil. Vi skal ikke bare kaste ut spillere på den måten. Resultatene betyr ikke alt.

Delvis enig, men bare delvis. Jeg er veldig konservativ av meg når det gjelder Manchester United når man ser på spillere som Neville, Giggs og Scholes. Liker ikke å høre kritikk som f.eks at Gary Neville skal komme seg til helvete bort fra klubben. Slikt er respektløst i mine øyne. Men de kan selvsagt ikke fortsette så lenge de vil, der er jeg uenig med deg. Giggs har fortsatt noe å tilføre mener jeg, han har det fortsatt i seg.

Lenke til kommentar
Dere HAR vunnet Communety Shield da. :)

Samt World Cup som bør bli a walk in the park.

Skal være snill gutt og ikke si noe denne gangen :)

Flott. Kanskje litt overdrivelse fra meg der, men skal vi absolutt delta i den tøyse-turneringen der får vi faen meg se og vinne den også.

For min del kunne vi latt være å delta. Ser gjerne at vi bruker tiden til å hvile oss og ikke ser så nøye på det. Jeg er redd for at kampprogrammet blir for hardt og at det kan gå utover resultatene våre i ligaen. Vi er med i LC enda og FA cupen har ikke begynt.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner nesten absolutt alt av det folk sier mot Neville, han holder ikke nivå nå syns jeg men han skal få lov å spille litt delvis i FA Cupen eller LC, han er jo ikke akkurat en horribel spiller heller. Også er han legende hos oss, så han skal faen ikke bli sparket ut eller noe.

Giggs ja, så noen av dere vil bare at han skal legge opp med en gang eller noe? Er det så vanskelig å se at han faktisk kan fortsatt være viktig for oss med litt rutine når vi trenger han? (Og kreativitet)

Scholes trenger vi vel ikke å snakke om ennå, og håper vi aldri trenger å snakke om det :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
For min del kunne VDS dratt til sommeren. Han er fortsatt en habil keeper, men etter sommeren kommer han garantert til å rase nedover.

Hvordan kan du vite det? Mange sa det samme før han kom til United.

Han er eldgammel, og har hatt en synkende kurve lenge.
Lenke til kommentar
Han var drit god forrige sesong, men man har merket nedgang i formkurven denne sesongen til tider, men han har faktisk enda ikke gjort en eneste major tabbe for oss, så i mine øyne er han fortsatt habil ;)

*Host Host* Slo ballen i Wes på *Host* Anfield :(

EDIT: Eller syns jeg det er rart at så mange bastant sier di tror Chelsea vinner PL-tittelen i år.

Om det er for å skyve presset over på en annen motstander tørr jeg ikke si,men har dere vært blinde di siste ukene?

Selv om Chelsea var så og si utilnærmelige i begynnelsen av sesongen,så har di vært langt ifra det vi kan kalle i form i det siste.Bortestatistikken er jo ganske bra,men di er jo fremdeles kun 2 poeng foran hvis vi vinner hengekampen.

Vi har heller ikke nådd toppform,men den pleier komme i andre halvdel ifølge tradisjonen :D

Endret av Corey
Lenke til kommentar
EDIT: Eller syns jeg det er rart at så mange bastant sier di tror Chelsea vinner PL-tittelen i år.

Om det er for å skyve presset over på en annen motstander tørr jeg ikke si,men har dere vært blinde di siste ukene?

Selv om Chelsea var så og si utilnærmelige i begynnelsen av sesongen,så har di vært langt ifra det vi kan kalle i form i det siste.Bortestatistikken er jo ganske bra,men di er jo fremdeles kun 2 poeng foran hvis vi vinner hengekampen

Ganske bra ja, ganske bra å vinne alle :p

Lenke til kommentar
Han var drit god forrige sesong, men man har merket nedgang i formkurven denne sesongen til tider, men han har faktisk enda ikke gjort en eneste major tabbe for oss, så i mine øyne er han fortsatt habil ;)

*Host Host* Slo ballen i Wes på *Host* Anfield :(

Selv om Chelsea var så og si utilnærmelige i begynnelsen av sesongen,så har di vært langt ifra det vi kan kalle i form i det siste.Bortestatistikken er jo ganske bra,men di er jo fremdeles kun 2 poeng foran hvis vi vinner hengekampen.

Vi har heller ikke nådd toppform,men den pleier komme i andre halvdel ifølge tradisjonen :D

Faen, jeg elsker deg. Nå var jeg i dårlig humør i dag igjen, helt til jeg leste det innlegget.

Scholes er gud ja

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...