Raste Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) ... Endret 11. desember 2008 av Raste Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Limberbatov skrev: *Men ikke for Limbeck da, for han er bedre enn som så. Nå får du gi deg. Du ber jo om det når du kommer med innlegg som dette: Limberbatov skrev: Var det noen som trodde dette ble lett? Som hele forumet? Sutreunger Endret 11. desember 2008 av D'Amico Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Raste skrev: Nå syns jeg dere skal være så voksne og gi dere begge to. Så håper jeg at dere to blir venner og kanskje tar en tur på Cafe og spiser. Det vil kanskje løse deres problemer. Om ikke så kontakt meg for psykolog timer Hvilke psykologer vil du anbefale da? Hvem fungerte best for deg? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) ... Endret 11. desember 2008 av Raste Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Greit nok, men så var det litt klaging i pausen i den kampen også. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) .... Endret 11. desember 2008 av Raste Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Raste skrev: Jeg vil anbefale en her i SKI, send PM om du vil vite navnet? Nei jeg bare spurte for en venn. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Raste skrev: Har blitt nettopp utdannet som psykolog, så dere kan få gratis-timer hos meg om det trengs? Blitt nettopp? Er ikke ganske høyt snitt for å kommme inn? Da er det kanskje greit å kunne skrive korrekt norsk. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Kiruk skrev: Raste skrev: Har blitt nettopp utdannet som psykolog, så dere kan få gratis-timer hos meg om det trengs? Blitt nettopp? Er ikke ganske høyt snitt for å kommme inn? Da er det kanskje greit å kunne skrive korrekt norsk. Slapp av. Du var nettopp vitne til dagens tørreste vits. Gleder meg til laget mot Spurs. Håper virkelig ryktene om Berba er mindgames fra SAF. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Limberbatov skrev: Greit nok, men så var det litt klaging i pausen i den kampen også. Jojo, men det må være lov til litt klaging når vi ligger under 2-1 for Aalborg på Old Trafford. Men vi trenger ikke ta den diskusjonen om igjen Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg er klar over det, skulle bare kødde med han også. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Kiruk skrev: Jeg er klar over det, skulle bare kødde med han også. 2-2 mot aalborg:P. Herlig jobba... Sier vel hvorfor dere ikke leder serien:P Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Im not touching that. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Corsair skrev: Kiruk skrev: Jeg er klar over det, skulle bare kødde med han også. 2-2 mot aalborg:P. Herlig jobba... Sier vel hvorfor dere ikke leder serien:P Vent, er det lyden av null PL-titler jeg hører? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Da kan jeg bare ta denne som Hyrlen tok for 1 uke siden da. Which ship has never been to Liverpool, the Premiership. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Corsair skrev: Kiruk skrev: Jeg er klar over det, skulle bare kødde med han også. 2-2 mot aalborg:P. Herlig jobba... Sier vel hvorfor dere ikke leder serien:P Er det virkelig så stort for deg å lede PL at det går helt til hodet på deg? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Selfølgelig. Dem har så vidt vært på førsteplassen før nå. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg er faktisk enig i en god del av det Limb kommer med. Resultater er ikke alt. Vi må for all del beholde sjelen, men vi må innse at Neville's karriere er over. SAF ser nok dette selv også. Giggs kan spille en sesong til, men riktignok ikke som et førstevalg. Scholes er mer enn god nok for oss. Det vi derimot må begynne å gjøre er å sarse på og utvikle spillere. Vi har gjort det bra med Evans, men Welbeck og Campbell bør satses mer på. Vi får heller la Tevez gå og satse på de to så kan resultatene heller utebli en liten periode. Forventer ingen trofeer i år. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Ligacupen er jo snart deres. Om ikke det blir flere bomber. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå