Chicharito Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Det er greit at han fortsetter slik at vi kan ha en keeper i bakhånd. Neste prioritering av spillerkjøp burde være en keeper. Mener at Foster ikke har spilt bra nok til å bli første keeper. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 For min del kunne VDS dratt til sommeren. Han er fortsatt en habil keeper, men etter sommeren kommer han garantert til å rase nedover. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) VDS har tapt seg i år, så han kunne godt lagt hanskene på hylla til sommeren. Scholes og Giggs er de eneste gamlingane som i mine øyne bør ta en sesong til. Giggs under tvil, men Scholes trenger vi, selv om Andy har "overtatt" hans rolle. Jupp, det er bare å kaste dem ut. Herregud, vi driver ikke med veldedighetsarbeid. Giggs og Neville er legender, som jeg har vokst opp med og som jeg er glade i, så det er ikke snakk om noen ønske om å "kaste dem ut" Raste har vært sååå sur i det siste :!: Endret 11. desember 2008 av The Game Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Har jeg vært sur The Game? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Det er en forskjell, du utrykker deg som om Neville og Giggs overhode ikke holder PL-Standard, noe de absolutt gjør (Ihvertfall Giggs, Neville er diskutabel Atm). Problemet slik jeg ser det er heller at vi trenger en spiller (Hvis ikke Nani er den mannen) som kan ta over etter Giggs, Kanksje er "Bambi" mannen vi leter etter. Uansett, det jeg føler er at Giggs og Neville har litt til å tilføre laget. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Uansett, det jeg føler er at Giggs og Neville har litt til å tilføre laget. Nemlig rutine. Det er en grunn til at Arsenal ikke ligger høyere på tabellen enn de gjør. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Giggs, Neville, Scholes og Fergie bør få fortsette så lenge de vil. Vi skal ikke bare kaste ut spillere på den måten. Resultatene betyr ikke alt. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Har jeg vært sur The Game? Som ei PMS kjærring. Men det er en bra ting, jeg er i dårlig humør for tiden jeg også, så da har jeg en å syte og klage med hvis det går dårlig. Gleder meg til helga nå, faktisk litt deilig med halv 7 match, for da kan jeg heie på Hull og Boro på dagtid, samt få med meg begge episodene av American Hotrod. Limbeck: HEEEEEELT ueing. Resultater betyr alt, 2plass er første taperplass. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Giggs, Neville, Scholes og Fergie bør få fortsette så lenge de vil. Vi skal ikke bare kaste ut spillere på den måten. Resultatene betyr ikke alt. Agree (!) Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Så kan vi i samme slengen la SAF holde på til han er dement og pleiere må tørke han i ræva - kun fordi de er store navn i klubben. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Omg. Sier jeg også. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Limbeck: HEEEEEELT ueing. Resultater betyr alt, 2plass er første taperplass. Og derfor vil du ha bort C.Ronaldo? Selvmotsigelse på høyt nivå. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Det som har gitt oss mye suksess er at vi hele tiden har fornyet oss selv. Bare mette tapere ser bakover, sultene vinnere ser fremover. Vi skal aldri glemme, men sålenge vi er på toppen, skal vi ikke se oss tilbake. Dette vet SAF så jeg tror han kommer til å pensjonere spesiellt Neville til sommmeren, om han ikke legger opp selv. Verden er kald. C.Ronlado saken er en helt annen, at du ikke ser det selv, skremmer meg. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) *Limbeck: HEEEEEELT ueing. Resultater betyr alt, 2plass er første taperplass. Veeel. Da er det ikke rart at du er sur. Ikke noe lag greier sånne forventninger. Jeg synes det er viktig å ta vare på spillerene våre. Historien vår definerer hvem vi er. De er en direkte grunn til den beste rekken med resultater klubben har hatt i historien. Å ikke bevare dem selv om demmes spill i dag til tider ikke når opp på samme nivå er respaktløst. De er en del av sjelen til Manchester United Vil du ha bort Ronaldo også? Hvorfor det? Fordi han bruker sminke? Endret 11. desember 2008 av Limberbatov Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Manchester United er en klubb som kjemper i Europa-toppen, vi kan rett og slett ikke ha spillere som ikke holder nivå uansett hvor store navnene er eller om de er legender i klubben osv. Som Gameboy sa; vi driver ikke med veldedighet. Vil du ha bort Ronaldo også? Hvorfor det? Fordi han bruker sminke? Seriøst, er ikke dette yesterday news? EDIT: At mange vil ha han vekk altså. Endret 11. desember 2008 av Points Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Det som har gitt oss mye suksess er at vi hele tiden har fornyet oss selv. Bare mette tapere ser bakover, sultene vinnere ser fremover. Vi skal aldri glemme, men sålenge vi er på toppen, skal vi ikke se oss tilbake. Dette vet SAF så jeg tror han kommer til å pensjonere spesiellt Neville til sommmeren, om han ikke legger opp selv. Verden er kald. C.Ronlado saken er en helt annen, at du ikke ser det selv, skremmer meg. Ronaldo er en del av United, og han er mer enn en mann på banen, uansett hvordan du ser på saken. For at vi skal vinne slike trofeer som du sikkert forventer trenger vi slik(e) spillere, å selge Ronaldo vil sette oss tilbake iforhold til Dine forventninger. Så trofaste spillere som har gitt alt for klubben skal på det nærmeste kastes vekk? Lojalitet er viktig, vil du bli en klubb som Madrid etterhvert har blitt? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Seriøst, er ikke dette yesterday news? EDIT: At mange vil ha han vekk altså. Selvsagt er det det, men skal vi i det hele tatt ha sjansen til å leve opp til det Gamy (og sikkert flere) mener vi skal vinne, så er en spiller som Ronaldo et must. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Mange har et annet syn på klubben enn det jeg har. Håper dere husker at det er klubben dere er fan av, ikke resultatene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Mange har et annet syn på klubben enn det jeg har. Håper dere husker at det er klubben dere er fan av, ikke resultatene. Generasjons-skifte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå