Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Berbatov er en storscorer, men har på ingen måte bevist det etter at han kom til United. Men han er like mye en tilrettelegger, som også er veldig viktig. Forhåpentligvis vil han bli en storscorer, også for United, i tiden som kommer.

Stemmer det, problemet er at vi ikke trenger enda en tilrettelegger. Jeg håper og tror han begynner å putte litt mer snart, hvis ikke skal jeg vurdere å bli misfornøyd.

Lenke til kommentar
---------------------- vds ----------------------

-------------------------------------------------

Brown ---------- Rio ------- Vidic --------- Evra

Ronaldo ------ Gerrard ---- Scholes -------- Park

-------------- Berbatov ---- Torres -------------

Ingen tvil om hvem som stiller med sterkest lag.

Torres fortjener ikke den plassen etter årets sesong foreløpig.

Er ikke basert på årets sesong, men generelle prestasjoner. Hadde jeg basert dette på årets sesong ville hverken Scholes eller Rio vært der.

Lenke til kommentar
Ja. Ser at den kan misforståes, men håpet at du skjønte at jeg sikta til Berbatov. Siden jeg tross alt quota og allting.

Når er Fabio klar? Håper Scholes og Anderson på midten funka like bra som i går.

Fabio er tilbake i trening igjen, etter det jeg har hørt. Finner dessverre ikke kilden, så kan ikke garantere det.

Uansett blir det nok en stund til vi får se han i aksjon på annet enn reservelaget, etter et så langt skadeavbrekk. Blir spennende å se om han kan matche broren.

Lenke til kommentar

united.no står det at han er ute til "medio desember". Vet ikke hva vi legger i det, men blir nok lenge til vi ser ham på førstelaget. Kanskje den andre Ligacup-semifinalen på Old Trafford 20. januar kan være en sannsynlig debut? Avhenger av resultatet i den første kampen selvfølgelig. Hvis han har begynt å trene allerede, får han kanskje spille den første semifinalen (7. januar) siden Evra er suspendert.

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar

Jah Nighty da har jeg vært på min først Hockey kamp denna sesongen, Lørenskog - Stavanger.

Eneste som var direkte morsomt å se på var når en eller annen random spiller tryna inn i Dommern (Forhåpentligvis med vilje), siden dommeren sugde max, også var'e selvsagt morsomt å se tryne til klysegutten Myrvold ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...