Giallorossi Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Enig, og han har bare vært Devil siden 1. September. 3 måneder og 11 dager. Se der du, 3 måneder er ikke akkurat mye. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Nå er Keane helt håpløs også. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Berbatov er en storscorer, men har på ingen måte bevist det etter at han kom til United. Men han er like mye en tilrettelegger, som også er veldig viktig. Forhåpentligvis vil han bli en storscorer, også for United, i tiden som kommer. Stemmer det, problemet er at vi ikke trenger enda en tilrettelegger. Jeg håper og tror han begynner å putte litt mer snart, hvis ikke skal jeg vurdere å bli misfornøyd. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 ---------------------- vds ----------------------------------------------------------------------- Brown ---------- Rio ------- Vidic --------- Evra ------------------------------------------------- Ronaldo ------ Gerrard ---- Scholes -------- Park ------------------------------------------------- -------------- Berbatov ---- Torres ------------- Ingen tvil om hvem som stiller med sterkest lag. Torres fortjener ikke den plassen etter årets sesong foreløpig. Er ikke basert på årets sesong, men generelle prestasjoner. Hadde jeg basert dette på årets sesong ville hverken Scholes eller Rio vært der. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Nå kostet Berbatov mye mere også da. Er snakk om priser opp mot 30 millioner pund mot Tevez også, så hva prater du om? Ps: Du må gange det med 11/12 for å finne prisen i NOK. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Ang. Berbatov-diskusjonen, så har han vel ca. en ratio på 1.00 i målpoeng for oss, og det er enormt. Bare vent til han kommer ordentlig i gang. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Nå kostet Berbatov mye mere også da. Er snakk om priser opp mot 30 millioner pund mot Tevez også, så hva prater du om? Ps: Du må gange det med 11/12 for å finne prisen i NOK. Nå er ikke Tevez kjøpt, og kanskje ikke blir det heller. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Nå kostet Berbatov mye mere også da. Er snakk om priser opp mot 30 millioner pund mot Tevez også, så hva prater du om? Ps: Du må gange det med 11/12 for å finne prisen i NOK. Nå er ikke Tevez kjøpt, og kanskje ikke blir det heller. Men allikevel sier du at han kosta mer.. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg sier Berbatov kostet mer. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Ja. Ser at den kan misforståes, men håpet at du skjønte at jeg sikta til Berbatov. Siden jeg tross alt quota og allting. Når er Fabio klar? Håper Scholes og Anderson på midten funka like bra som i går. Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Ja. Ser at den kan misforståes, men håpet at du skjønte at jeg sikta til Berbatov. Siden jeg tross alt quota og allting. Når er Fabio klar? Håper Scholes og Anderson på midten funka like bra som i går. Fabio er tilbake i trening igjen, etter det jeg har hørt. Finner dessverre ikke kilden, så kan ikke garantere det. Uansett blir det nok en stund til vi får se han i aksjon på annet enn reservelaget, etter et så langt skadeavbrekk. Blir spennende å se om han kan matche broren. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) På united.no står det at han er ute til "medio desember". Vet ikke hva vi legger i det, men blir nok lenge til vi ser ham på førstelaget. Kanskje den andre Ligacup-semifinalen på Old Trafford 20. januar kan være en sannsynlig debut? Avhenger av resultatet i den første kampen selvfølgelig. Hvis han har begynt å trene allerede, får han kanskje spille den første semifinalen (7. januar) siden Evra er suspendert. Endret 11. desember 2008 av D'Amico Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_4626634,00.html VDS skal signere et nytt kontrakt! Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jah Nighty da har jeg vært på min først Hockey kamp denna sesongen, Lørenskog - Stavanger. Eneste som var direkte morsomt å se på var når en eller annen random spiller tryna inn i Dommern (Forhåpentligvis med vilje), siden dommeren sugde max, også var'e selvsagt morsomt å se tryne til klysegutten Myrvold Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_4626634,00.html VDS skal signere et nytt kontrakt! Bah, er så lei at spillere helt tydelig toppen tydeligvis får holde på i klubben til det uendelige. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 VDS har tapt seg i år, så han kunne godt lagt hanskene på hylla til sommeren. Scholes og Giggs er de eneste gamlingane som i mine øyne bør ta en sesong til. Giggs under tvil, men Scholes trenger vi, selv om Andy har "overtatt" hans rolle. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Giggs? Nei, uff han kan legge opp nå til sesongen. Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 VDS er da fortsatt vår beste keeper, og så lenge det er tilfellet er det ikke noe poeng i å legge opp. Ser likevel for meg en rolle som andrekeeper neste år, eller i alle fall færre kamper enn i år. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 VDS har tapt seg i år, så han kunne godt lagt hanskene på hylla til sommeren. Scholes og Giggs er de eneste gamlingane som i mine øyne bør ta en sesong til. Giggs under tvil, men Scholes trenger vi, selv om Andy har "overtatt" hans rolle. Jupp, det er bare å kaste dem ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå