Toska92 Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Er det bare meg eller har Rooney fått to gule kort i følge VG Live?Først sto det at han fikk gult kort for å snakke med dommeren etter at Smith fikk gult kort, og nå nettopp står det: "Wayne Rooney med to etterslengere. Får gult kort." Da har det forrige gule kortet blitt slettet på tidligere oppdateringer 8408882[/snapback] Så jeg og, men kortet fra etter alan smiths kort, er borte. Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Han på vg nett trodde nok som mange andre at Rooney fikk gult for munnbruk tidligere i kampen. Men valgte vel å redigere det bort da han ikke fikk marsjordre etter det gule kortet litt senere. Typisk VG nett da. Gjør ofte feil, selv på scoringer. Utrolig irriterende. Se heller kampen på stream! Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Virker ikke som at vi skal rote bort dette. Vi kjører på halv maskin ca, og allikevel klarer ikke sheffield å produsere sjangser. Jeg tror 2-0 United. Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Så dere forresten at Smith fikk "lappa til" Fletcher da de og Carrick feiret 1-0 scoringen? Selvfølgelig et uhell. Gleder meg til å se klippet etter kampen. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 For dere som ser kampen? Er skaden til Evra noe alvorlig eller? Og hvor kan jeg se kampen på stream? Lenke til kommentar
fakey Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Jeg er fortsatt nervøs for tap. Med dette forsvaret kan Sheffield plutselig komme, og da har vi et problem. Rooney må bare holde kjeft nå, og bruke tiden på å lære seg å score alene med keeper. Føler meg virkelig ikke trygg før vi leder 3-0. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Så dere forresten at Smith fikk "lappa til" Fletcher da de og Carrick feiret 1-0 scoringen? Selvfølgelig et uhell. Gleder meg til å se klippet etter kampen. 8408970[/snapback] Haha, ja det fikk jeg med meg! Det så litt komisk ut. Men no worries, vi tar dette. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 2-0 Fortsatt ingen som har en link til hvor jeg kan se kampen på stream? Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 You want my shirt?*begynne å kle av seg* Hahahaha! Faen så evig bra av Ronaldo! *mimre VM-finalen 06* Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Sjekk her du! 8409327[/snapback] Hmm... Får bare opp at den valgte linken ikke er en registrert protokoll... Jeg må sikkert laste ned et program for å se det da? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Haehae! Var sikker på det skulle bli straffe til Sheffield der! Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Last ned et av programmene... Jeg bruker TVants eller SopCast... Så finner du en link på: http://myp2p.eu/ Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 (endret) Bruker PPStream jeg.. PS; Det skulle vært straffe og EDIT: Og nå kommer Solskjær Endret 17. april 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Bruker PPStream jeg.. PS; Det skulle vært straffe og EDIT: Og nå kommer Solskjær 8409505[/snapback] Ser ut som om VG Live ikke blir helt enig med seg selv om hvem som taklet hvem: "Reprise på TV viser at Sheffield United skulle hatt straffe i situasjonen for syv minutter siden. Gillespie taklet rett i ankelen til Shelton som mister ballen alene med Tomasz Kuszczak." Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 For dere som ser kampen?Er skaden til Evra noe alvorlig eller? 8409002[/snapback] Er ikke godt å si. Tror ikke den var så alvorlig, han gikk i hvert fall av banen for egen maskin. Men byttet kom ganske kjapt så er ikke lett å si. Haehae! Var sikker på det skulle bli straffe til Sheffield der! 8409443[/snapback] Vanskelig å si etter å ha sett reprisen Hehe Men så du taklingen på Fletcher i FA CUP semifinalen? Er vel den klareste straffen jeg noen gang har sett... Håpløst at den ble vinket videre! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Så ikke hele den kampen gitt.. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Rob Styles kan henge seg, verste dommerprestasjonen jeg har sett i år. Kazim mot Evra, rødt etter min mening. SheffUtdkapteinen, slag mot Heinze, rødt. Heinze skulle også hatt rødt for felling bakerste mann. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Kontrolert seier kam man vel si. Er nervøs for Evra. Det er mye skader i forsvaret nå. Litt heldige er vi også. Ikke noen tvil om at SU skulle hatt straffe, og noen dommere ville utvist Heinze også. Med få forsvars spillere fra før ville det vert katastrofe. Letta nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå