Raste Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Er Berba storscorer for oss? :S Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Manutd.com MEN Ser ut som det er en reell sjanse for at Carrick og Berbatov er ute ja. At Rio er usikker var derimot nytt for meg: Berbatov and another Tottenham old boy Michael Carrick both missed last night's Champions League draw with Aalborg, while Rio Ferdinand battled to the final whistle despite suffering a back spasm, which also places a question mark over his chances of making the capital trip. Seriøst, Berba er en storscorer pga en ting, han har hodet med seg og vet når han skal ta de smarte løpene, isteden for å løpe på 10 totalt meningsløse løp som Tevez gjør.Skjønner ikke hvorfor folk da "disser" løpskraften til gutten, det er irrelevant. Helt enig. Jeg personlig blåser i hvor mye Berba løper i løpet av en kamp så lenge han bidrar i form av mål eller assist. Er Berba storscorer for oss? :S Ja. Endret 11. desember 2008 av D'Amico Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Scholes er vel heller ikkje fit for 90 min? Eller? Funka bra med Scholes/Anderson igår, Anderson som driver fram med tempo og slår mykje kort, mens Scholes strør langpasninger frå sentralt. Endret 11. desember 2008 av Ed Hunter Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Nei, de tre som er øverst er, Ronaldo, Rooney og så Tevez. Berbatov er da ingen storscorer for oss. Punktum. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Berbatov har vel 6 mål og 6 assist på 12 kamper tror jeg og det er absolutt godkjent så langt. Jeg vil si han har v?rt bedre enn Rooney så langt i år. Hadde Rooney spilt som tc gjør med han på Fifa hadde jeg vært fornøyd. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Nei, de tre som er øverst er, Ronaldo, Rooney og så Tevez. Berbatov er da ingen storscorer for oss. Punktum. Hva babler du om? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Folk sier da at Berbatov er storscorer for oss, da ber jeg dem skjekke scoringslistene. Ronaldo ligger først, og Tevez og Rooney ligger etter han. Berbatov er etter de igjen. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Nei, de tre som er øverst er, Ronaldo, Rooney og så Tevez. Berbatov er da ingen storscorer for oss. Punktum. Til å ikke være edru har du veldig få skrivefeil. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Folk sier da at Berbatov er storscorer for oss, da ber jeg dem skjekke scoringslistene. Ronaldo ligger først, og Tevez og Rooney ligger etter han. Berbatov er etter de igjen. Regner med at du bare har sjekket PL? Berbatov har 6 mål og 6 assist på 13 kamper for oss. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Folk sier da at Berbatov er storscorer for oss, da ber jeg dem skjekke scoringslistene. Ronaldo ligger først, og Tevez og Rooney ligger etter han. Berbatov er etter de igjen. Berbatov har vært involvert i 15 kamper, Rooney 21 og Tevez 22. I tillegg er dette første sesongen til Berba. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Skjekket alt sammen. http://united.no/united/sesongen/statistik...oringstatistikk Ron 9, Tevez og Rooney har 7 hver. Berbatov har totalt 6 som du skriver Night. Tevez har da spilt færre kamper enn Berbatov? Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Berbatov er en storscorer, men har på ingen måte bevist det etter at han kom til United. Men han er like mye en tilrettelegger, som også er veldig viktig. Forhåpentligvis vil han bli en storscorer, også for United, i tiden som kommer. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Tevez har da spilt færre kamper enn Berbatov? Nope, Berbatov har startet 14, mens Tevez har startet 13. Berbatov har 1 kamp som innbytter, Tevez har 9. Endret 11. desember 2008 av D'Amico Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Fy faen, jeg har savnet de langpassningene til Scholes! Davidsen: "Scholes har begynt med de perfekte langpassningene igjen." Stokke: "Begynt!? Når slutta han?" Visste ikke at Stokke kunne være så morsom. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Nå kostet Berbatov mye mere også da. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Nå kostet Berbatov mye mere også da. .. great. Det er jo veldig relevant for diskusjonen. Han er en storscorer og har ikke prestert så dårlig som alle skal ha det til. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Han har vært hos oss i knapt et halvår. Det er normalt at det tar litt til å komme seg inn i miljøet, Berba vill bli den mannen vi trenger, men det tar tid som med de fleste andre 6 mål på 13 kamper synes jeg er helt greit, ikke noe å hoppe i taket for, men han vil skåre mer, langt mer Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 15 kamper er det Berba har spilt. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Han har vært hos oss i knapt et halvår. Det er normalt at det tar litt til å komme seg inn i miljøet, Berba vill bli den mannen vi trenger, men det tar tid som med de fleste andre 6 mål på 13 kamper synes jeg er helt greit, ikke noe å hoppe i taket for, men han vil skåre mer, langt mer Enig, og han har bare vært Devil siden 1. September. 3 måneder og 11 dager. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Berba har jo scoret mer enn tidligere lagkamerat Keane da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå