Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Manutd.com

MEN

Ser ut som det er en reell sjanse for at Carrick og Berbatov er ute ja. At Rio er usikker var derimot nytt for meg:

Berbatov and another Tottenham old boy Michael Carrick both missed last night's Champions League draw with Aalborg, while Rio Ferdinand battled to the final whistle despite suffering a back spasm, which also places a question mark over his chances of making the capital trip.

Seriøst, Berba er en storscorer pga en ting, han har hodet med seg og vet når han skal ta de smarte løpene, isteden for å løpe på 10 totalt meningsløse løp som Tevez gjør.

Skjønner ikke hvorfor folk da "disser" løpskraften til gutten, det er irrelevant.

Helt enig. Jeg personlig blåser i hvor mye Berba løper i løpet av en kamp så lenge han bidrar i form av mål eller assist.

Er Berba storscorer for oss? :S

Ja.

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar
Folk sier da at Berbatov er storscorer for oss, da ber jeg dem skjekke scoringslistene. Ronaldo ligger først, og Tevez og Rooney ligger etter han. Berbatov er etter de igjen.

Berbatov har vært involvert i 15 kamper, Rooney 21 og Tevez 22. I tillegg er dette første sesongen til Berba.

Lenke til kommentar
Han har vært hos oss i knapt et halvår. Det er normalt at det tar litt til å komme seg inn i miljøet, Berba vill bli den mannen vi trenger, men det tar tid som med de fleste andre ;)

6 mål på 13 kamper synes jeg er helt greit, ikke noe å hoppe i taket for, men han vil skåre mer, langt mer ;)

Enig, og han har bare vært Devil siden 1. September. 3 måneder og 11 dager.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...