Sameboe Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Er van der Sar bedre enn Reina? Jeg mener det Er Brown/Neville bedre enn Arbeloa? En Brown i toppform er bedre enn arbeloa i toppform. Er Evra bedre enn Aurélio? Dumt spørsmål, Evra gruser Aurelio. Er Ferdinand/Vidic bedre enn Carragher/Agger? Helt klart!! Er O'Shea bedre enn Skrtel? Skrtel er kun forsvarsspiller, O'Shea er en potet, ergo O'Shea er bedre Er Carrick bedre enn Alonso? Jeg vil si ja på denne Er Scholes bedre enn Mascherano? Feil å semmenligne dem da x) Sholes = Offensiv Mascherano = Defensiv Er Ronaldo bedre enn Kuyt? Dumt spørsmål igjen, Ronaldo er mye bedre enn Kuyt. Er Park bedre enn Riera? En av våre jokere mot Riera som spiller fast, vil sette de to ganske likkt jeg Er Anderson bedre enn Babel? Anderson er mye bedre enn Babel. Er Nani bedre enn Benayoun? Ja, han er bedre! Er Rooney bedre enn Gerrard? Enda en dum sammenligning, jeg mener at Rooney er bedre fremover på banen, og Gerrard er bedre midt på banen Er Tevez bedre enn Torres? OK, Torres scorer mye. Men tar søder meg aldri arbeidsinnsatsen til Tevez!! FIXED Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Ganske enig med deg Sameboe men Torres er bedre enn Tevez og jeg vil si (siden vi snakker mer om kvalitet her enn noe annet) at Skrtel er bedre enn O'Shea. Men det blir igjen feil å sammenligne Gerrard og Rooney, jeez. Endret 11. desember 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Anderson og Babel er ikke akkurat samme type spiller... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Lagene har ikke idenstisk spillestil heller. Sammenligning blir for dumt. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 ---------------------- vds ---------------------- ------------------------------------------------- Brown ---------- Rio ------- Vidic --------- Evra ------------------------------------------------- Ronaldo ------ Gerrard ---- Scholes -------- Park ------------------------------------------------- -------------- Berbatov ---- Torres ------------- Ingen tvil om hvem som stiller med sterkest lag. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Ikke om han mener årets sesong. Til og med Scholes sitt innhopp i går knuste hele sessongen til Mache. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Ikke om han mener årets sesong. Til og med Scholes sitt innhopp i går knuste hele sessongen til Mache. Hehe, trengte den der i exanmens-lesinga. Morsomt. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Min hadde blitt sånn Er van der Sar bedre enn Reina? Nei. Er Brown bedre enn Arbeloa? Ja. Er Evra bedre enn Aurélio? Mye. Er Ferdinand/Vidic bedre enn Carragher/Agger? Klarer desverre ikke å se objektivt på den. Er O'Shea bedre enn Skrtel? Nei. Er Carrick bedre enn Alonso? Setter de like høyt. Begge er verdensklasse. Er Scholes bedre enn Mascherano? Offensivt ja, defensivt nei. Er Ronaldo bedre enn Kuyt? Selvfølgelig. Er Park bedre enn Riera? Nei. Er Anderson bedre enn Babel? Ja, for øyeblikket er han helt klart det. Er Nani bedre enn Benayoun? Begge kan være like håpløse. Er Rooney bedre enn Gerrard? Nei. Er Tevez bedre enn Torres? Nei. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg er enig i at Nani er fullstendig ute å kjøre, men ikke faen om han er dårligere enn Benayoun. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Hehe, slapp av Daniel Prøver så objektivt jeg klarer: Er van der Sar bedre enn Reina? Ja. Er Brown bedre enn Arbeloa? Ja. Er Evra bedre enn Aurélio? Ja. Er Ferdinand/Vidic bedre enn Carragher/Agger? Ja. Er O'Shea bedre enn Skrtel? Nei. Er Carrick bedre enn Alonso? Like. Er Scholes bedre enn Mascherano? Ja Er Ronaldo bedre enn Kuyt? Ikke teknisk.. (Oi.. Tulla ) Er Park bedre enn Riera? Sett alt for lite av Riera (5-6 kamper), men vil si de mangler det samme begge to. Ganske likt. Er Anderson bedre enn Babel? Ja. Er Nani bedre enn Benayoun? Kast begge på sjøen Er Rooney bedre enn Gerrard? Begge er viktige for lagene sine, men Gerrard er vel hakket foran. Er Tevez bedre enn Torres? Nei. Ble nesten litt for objektivt spør du meg Haha. Lenke til kommentar
genser Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Er Manchester United bedre enn Liverpool? Ja Har United vunnet ligaen flere ganger de siste årene enn Liverpool? Ja Har United vunnet CL i nyere tid enn Pool? Ja Har United vunnet FA-cupen i nyere tid enn Pool? Ja Er vel det eneste som teller... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 totalt sett da? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Oi... "Carrick Missed the Aalborg game with a knock - rated as 'doubtful' for Spuds. Berbatov Rated as doubtful for Spuds. " Fra Redcafe injury og suspension tråd. Damn, noen som har hørt noe om Berba? Vet at Carrick fikk en liten knock i Sunderland kampen men Berba? Vi trenger jo han spesielt nå mot Spurs siden han har spilt så mange ganger på WHL og at vi mangler Rooney så. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Berba spiller. Sånn er det bare. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Vi må ha Berba klar til denne, Carrick kan vi til nøds klare oss uten. Fletcher er vel skadet han også (?) så da må det bli Scholes og Andy. Er Berba ute, vil jeg se Tevez og Manucho/Welbeck og ikke en variant med Giggs eller Ronaldo som hengende spisser. Edit: Er alle Liverpool supportere like lavpanna? Face it, det er en grunn til at dere ikke vinner en dritt og det er fordi dere er dårligere enn oss og flere andre lag. Liverpool har ikke og vil ikke vinne PL på lenge. Det er kun Torres, Reina og Gerrard som hadde fått plass i troppen vår. Resten er crap på boks. Endret 11. desember 2008 av The Game Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 HAHAHA, har lest litt og kost meg glugg ihjel på kopforum no. Det at samtlige der meinar att riise er betre enn evra seier sitt. Fysj. I tillegg presterar ein del av dei og uttrykke seg som om gerrard ete scholes til frukost. Utenom dette kan eg nevne 1000 andre ting som frustrerar meg med det forumet, men lar heller vere med dette da eg ikkje skal bli trekt ned på samme nivå som enkelte på det forumet. Det at ikkje pool supportera her ikkje skammar seg over det forumet der, kan eg ikkje skjønna. Hadde det vert tilfelle at det mot all formodning var eitt united forum, hadde eg lagt meg i fosterstilling og lest bibelen baklengs Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 ---------------------- vds ----------------------------------------------------------------------- Brown ---------- Rio ------- Vidic --------- Evra ------------------------------------------------- Ronaldo ------ Gerrard ---- Scholes -------- Park ------------------------------------------------- -------------- Berbatov ---- Torres ------------- Ingen tvil om hvem som stiller med sterkest lag. Torres fortjener ikke den plassen etter årets sesong foreløpig. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Skal være så objektiv å si at han fortjener den mer enn Rooney og Tevez, så er helt enig i laget til Points. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Oi... "Carrick Missed the Aalborg game with a knock - rated as 'doubtful' for Spuds. Berbatov Rated as doubtful for Spuds. " Fra Redcafe injury og suspension tråd. Damn, noen som har hørt noe om Berba? Vet at Carrick fikk en liten knock i Sunderland kampen men Berba? Vi trenger jo han spesielt nå mot Spurs siden han har spilt så mange ganger på WHL og at vi mangler Rooney så. Berba skadet? Han skal jo uansett ikke løpe en dritt, så han kan starte med skade. Ellers kan vi jo hente tilbake Fraizer Campbell fra nettopp Tottenham. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Seriøst, Berba er en storscorer pga en ting, han har hodet med seg og vet når han skal ta de smarte løpene, isteden for å løpe på 10 totalt meningsløse løp som Tevez gjør. Skjønner ikke hvorfor folk da "disser" løpskraften til gutten, det er irrelevant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå