Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Jeg er litt uenig. Kanskje akkuratt den der var et uhell, men Rooney hadde et par stygge hendelser i kampen som så veldig tilsiktet ut. Spesiellt "karatespark-taklinga" i lårhøyde på midstopperen deres, lenge etter at ballen var borte, syntes jeg var klart rødt kort.

Slik jeg tolket det i alle fall.

http://www.premierleague.com/page/Headline...1483676,00.html - godt at sjefen er ute å sier i fra.

Endret av The Game
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tilfellet dansken never var jo uhell? Karatesparket derimot minna om keano sin takling :S den var tilsikta låret/kneet til spelaren, og tek dei den takling opp er eg stygt redd for at Roon kan vere ute ein del kampar + motta ein klekkelig bot... Desverre, men det er faktisk sånn som ikkje skal skje på ei fotballbane

Endret av Zaltatov
Lenke til kommentar

Å si at en har lyst på at en spiller som Rooney, som har vært like viktig hvis ikke enda viktigere enn så mange spillere i de to sesongene på rad vi har vunnet PL (og en CL), frykter jeg er personlig "angrep" på spilleren. Bare at en ikke liker han så veldig mye som favoritt betyr ikke at man skal ønske at han skal være "utvist". Men, jeg vet ikke jeg, folk er forskjellige.

Lenke til kommentar

Suspensjon i form av litt fri :) Men det er jo ikkje til å legge vekk, rooney fan eller ikkje, at han skulle vore utvist i går.

Ja, da hadde det blitt hodebry. Men SAF lika det tydlegvis da han vil ha 3 spissa i form(ser det utifra måten han rullera på kven han skal bruke frå kamp til kamp), og han vil beholda 3 angrepsspelara

Endret av Zaltatov
Lenke til kommentar
Å si at en har lyst på at en spiller som Rooney, som har vært like viktig hvis ikke enda viktigere enn så mange spillere i de to sesongene på rad vi har vunnet PL (og en CL), frykter jeg er personlig "angrep" på spilleren. Bare at en ikke liker han så veldig mye som favoritt betyr ikke at man skal ønske at han skal være "utvist". Men, jeg vet ikke jeg, folk er forskjellige.

Jeg mener Rooney fortjente direkte rødt i kampen, og jeg ønsker ikke spesialbehandling for spillerne våre. Ferguson benker jo ikke Rooney noen gang så en karantene kan v?re det beste for laget. edit: lenge siden jeg har møtt deg på fifa tc, kamp? min united 11'r mot din?

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar

KopForum :D

Er van der Sar bedre enn Reina? Nei.

Er Brown/Neville bedre enn Arbeloa? Skal ikke banne på det, nei.

Er Evra bedre enn Aurélio? OK, han er vel det.

Er Ferdinand/Vidic bedre enn Carragher/Agger? Mange vil si ja, men de har altså sluppet inn flere mål enn våre...

Er O'Shea bedre enn Skrtel? Knis.

Er Carrick bedre enn Alonso? Ikke tale om!

Er Scholes bedre enn Mascherano? Tror ikke det, nei.

Er Ronaldo bedre enn Kuyt? Kjøper den.

Er Park bedre enn Riera? Neppe.

Er Anderson bedre enn Babel? Like ustabile, kanskje?

Er Nani bedre enn Benayoun? Samme vurdering som over.

Er Rooney bedre enn Gerrard? Ville aldri ha byttet!

Er Tevez bedre enn Torres? Hahaha!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...