Sir Game Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Jeg er litt uenig. Kanskje akkuratt den der var et uhell, men Rooney hadde et par stygge hendelser i kampen som så veldig tilsiktet ut. Spesiellt "karatespark-taklinga" i lårhøyde på midstopperen deres, lenge etter at ballen var borte, syntes jeg var klart rødt kort. Slik jeg tolket det i alle fall. http://www.premierleague.com/page/Headline...1483676,00.html - godt at sjefen er ute å sier i fra. Endret 11. desember 2008 av The Game Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg tolket den situasjonen likt. Det verste med den situasjonen var for min del at det virket som Rooney ville ha frispark. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Tilfellet dansken never var jo uhell? Karatesparket derimot minna om keano sin takling :S den var tilsikta låret/kneet til spelaren, og tek dei den takling opp er eg stygt redd for at Roon kan vere ute ein del kampar + motta ein klekkelig bot... Desverre, men det er faktisk sånn som ikkje skal skje på ei fotballbane Endret 11. desember 2008 av Zaltatov Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg tror Rooney hadde hatt godt av en karantene nå. Så kunne vi fått et par kamper med Tevez og Berbatov. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg tror Rooney hadde hatt godt av en karantene nå. Så kunne vi fått et par kamper med Tevez og Berbatov. mulig. Tenk om Berba og Tevez hadde fått det til foran mål ilag hoho Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Å si at en har lyst på at en spiller som Rooney, som har vært like viktig hvis ikke enda viktigere enn så mange spillere i de to sesongene på rad vi har vunnet PL (og en CL), frykter jeg er personlig "angrep" på spilleren. Bare at en ikke liker han så veldig mye som favoritt betyr ikke at man skal ønske at han skal være "utvist". Men, jeg vet ikke jeg, folk er forskjellige. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg tror Rooney hadde hatt godt av en karantene nå. Så kunne vi fått et par kamper med Tevez og Berbatov. mulig. Tenk om Berba og Tevez hadde fått det til foran mål ilag hoho Det hadde vært litt kult. Da hadde SAF fått litt hodebry. Tror han nødig vil benke Rooney Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Suspensjon i form av litt fri Men det er jo ikkje til å legge vekk, rooney fan eller ikkje, at han skulle vore utvist i går. Ja, da hadde det blitt hodebry. Men SAF lika det tydlegvis da han vil ha 3 spissa i form(ser det utifra måten han rullera på kven han skal bruke frå kamp til kamp), og han vil beholda 3 angrepsspelara Endret 11. desember 2008 av Zaltatov Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Å si at en har lyst på at en spiller som Rooney, som har vært like viktig hvis ikke enda viktigere enn så mange spillere i de to sesongene på rad vi har vunnet PL (og en CL), frykter jeg er personlig "angrep" på spilleren. Bare at en ikke liker han så veldig mye som favoritt betyr ikke at man skal ønske at han skal være "utvist". Men, jeg vet ikke jeg, folk er forskjellige. Jeg mener Rooney fortjente direkte rødt i kampen, og jeg ønsker ikke spesialbehandling for spillerne våre. Ferguson benker jo ikke Rooney noen gang så en karantene kan v?re det beste for laget. edit: lenge siden jeg har møtt deg på fifa tc, kamp? min united 11'r mot din? Endret 11. desember 2008 av Wisbatov Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Husker dere når Rooney var litt rusten og ble benket mot Bolton? Ja, Fergie kan benke Rooney. Er på snart Wis, må bare spise noe også er jeg klar. Sender deg meld. på PSN. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Eg som ganske få meinar at fortjenar ein spelar rødt kort i ein kamp, så får han det uansett om han er United spelar eller ikkje. Rooney skulle hatt rødt kort i går, da for karate-sparket og ikkje den andre situasjonen. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg hadde ikke begynt å grine og slått meg til hodet om Rooney hadde fått rødt eller om han får bot nå. Han var rimelig amper i går, og selv om det ikke var med vilje, så tråkka han Risgård på brystet og i ansiktet bare minutter før han var bortpå nestemann. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Tror SAF straffer spillerne han mener har oppført seg feilaktig. Han er tøff sånn. (må sies at jeg ikke så kampen igår) Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 KopForum Er van der Sar bedre enn Reina? Nei. Er Brown/Neville bedre enn Arbeloa? Skal ikke banne på det, nei. Er Evra bedre enn Aurélio? OK, han er vel det. Er Ferdinand/Vidic bedre enn Carragher/Agger? Mange vil si ja, men de har altså sluppet inn flere mål enn våre... Er O'Shea bedre enn Skrtel? Knis. Er Carrick bedre enn Alonso? Ikke tale om! Er Scholes bedre enn Mascherano? Tror ikke det, nei. Er Ronaldo bedre enn Kuyt? Kjøper den. Er Park bedre enn Riera? Neppe. Er Anderson bedre enn Babel? Like ustabile, kanskje? Er Nani bedre enn Benayoun? Samme vurdering som over. Er Rooney bedre enn Gerrard? Ville aldri ha byttet! Er Tevez bedre enn Torres? Hahaha!!! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Interessant ja. Dere er ganske objektive da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Du er skremmende mye på Kopforum Points. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Åå.. Nei.. Jeg blir sur, men ler samtidig. Skummelt tjukk i huet han fyren som har skrevet hvertfall. Likte særlig Scholes <-> Macherano. Hahahaha. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Det å sammenligne Scholes og Mascherano er bare så.... latterlig. EDIT: wow, too late! Endret 11. desember 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Ikke om han mener årets sesong. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Du er skremmende mye på Kopforum Points. Leser litt på de fleste forum jeg. Start på side 1 og les gjennom, dette er underholdning på høyt nivå: http://liverpool.no/forum/t/143.aspx?PageIndex=1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå