kandinsky Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Fint innlegg tc. Veldig enig i det du skriver. Særlig om Anderson og Scholes. Du har for all del ikke på deg unitedbriller om du sier at Scholes er en av våre viktigste brikker. Til og med en scouser skal klare og se det rimelig lett I dag fremstod Anderson prikkfritt, og jeg kunne ikke se en eneste feil. Taklingene, selvsikkerheten, overblikket (w.i.p.) og PASSNINGENE hans er helt sinnsyke. Gleder meg til å se denne spilleren vokse i United. Jeg er heller ikke nevneverdig skuffa over kampen uten at jeg orker og utdype noe særlig. Vi vinner gruppa og spiller med b-lag uten Berbatov, Ronaldo, Carrick, Hargreaves, Evra og Vidic. I tilegg bruker vi urutinerte spillere, og vi bruker "avdanka" spillere. Hadde vi hatt Vidic i dag hadde vi vunnet, for de to sjangsene de hadde og scorte på var forsvarsblemmer som jeg ser det. Umarkert spiller på dødball er latterlig, og det veit Vidic Erger meg bittelitt over manglende kreativitet på topp. Det ser ut til å være ideløst spill når vi angriper. Ingen taktikk, ingen strategi, og alt går på måfå og impuls. Det gjør det forsåvidt bare enda viktigere og ha spillere som Anderson, Scholes, Berbatov og Rooney på banen, men uansett; Vi trenger en slagplan! Til sist.. Jeg er litt bekymra over Rio. Han har ikke på langt nær vært i nærheten av fjorårssessongen. Virker usikker og fomlende og skylder på alt og alle når han gjør megatabber. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Merker at Rio gir vekk mange unødvendige frispark i år. Irriterer meg en del, men føler at det er så mye mer ro når "de to", Rio og Vida, er der sammen. Hadde vi hatt Vidic i dag hadde vi vunnet, for de to sjangsene de hadde og scorte på var forsvarsblemmer som jeg ser det. Umarkert spiller på dødball er latterlig, og det veit Vidic So true PS: Og husk, http://www.redcafe.net/f6/we-equalled-record-tonight-228139/ Endret 11. desember 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg tror mange av Nani problemene skyldes spilletid. Jeg mener å huske at gutten fra madeira fikk spille en god del selv når han driblet rundt uten mål og mening. Dette er etter min mening litt som Babels situasjon i Liverpool. Begge er kantspillere med enormt potensiale som spiller forholdsvis lite i deres respektive klubber. Jeg mener vi bør bruke Nani som førstevalg på venstre fremfor Park og la han få tid. Kanskje han slipper å prøve og vise seg frem da. Vi har sett potensialet hans i bla. Arsenal kampen. Jeg synes allerede at han er en grei ving med muligheter til å bli verdensklasse. Ang. Berbatov visste jeg alltid at han kom til å bli hyllet når laget presterte og hatet når vi ikke... Berbatov slipper ikke unna et lass med kritikk, fordi han ikke løper som en gal bikkje og overfaller de andre sånn som Rooney...Oops mente selvfølgelig spiller med hjerte utpå drakta Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Ser ikkje heilt poenget med å forventa seier mot aab? Eg visste i forkant av kampen at det blei tett og kanskje intenst. 2-2, og villarreal tap = gruppeseier. Er ikkje det godt nok for oss? Ikkje ifølge visse andre her. Hadde ingen bekymringar under kampen sånn generelt sett heller. Måtte berre bevege på smilebåndet da aab scora nummer 2, for eg visste at uavgjort var nok i og med at villarreal låg under på den tiden. Da roon setter det 2 målet kunne eg ikkje vert roligare. Forklarar berre litt mitt syn på saken at seier i denne kampen var strengt tatt ikkje nødvendig da utfallet i andre kampen blei som det blei? I tillegg stiller me jo med reserve-prega lag i dag, så no surprise at aab scora 2 mål faktisk. Men no er det natta EDIT: foretrekker Park framfor Nani anyday, btw zaltatov Endret 11. desember 2008 av Zaltatov Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Skjønner akkurat hva du mener, Zalt. Ganske enig. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) EDIT: foretrekker Park framfor Nani anyday, btw Enig, og enig i Park framfor Nani. Selv om jeg ser størst utviklingspotensiale i Nani, liker jeg spillerstilen til Park bedre. Hardtarbeidene og villig til og ofre seg. Noen av duellene han vinner er nydelig å se på Endret 11. desember 2008 av niko_90 Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Om eg skal legge inn ein grunn til at eg hadde valgt Park framfor nani; For det første har Park MYKJE større forståelse for spelet enn Nani. Park er heller ikkje så elendig teknisk og har fart som det held. I tilegg er han aggresiv og har sikkert om lag 80% gjennvinnings prosent der han får vendt om spelet til ein god overgang for vår del. Han jobbar skoa av seg, medan Nani til tider kan vere surmulande og slapp der han går når han ikkje får det som han vil. Park osar av energi. No skal eg ikkje gløyme kvalitetane til nani heller da; ehhhhm..skudd? Neh, 1 av 100 går i mål og da med ein fantastisk arbar flikk flakk. Det skal han ha. Utenom dette kan han gjere eitt par finter, men som regel blir det både 1 og 2 for mykje. See my point? Natta folkens, er for trøtt Lenke til kommentar
Blax Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Er det bare jeg som liker Nani da? Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Park og Fletcher er mine yndlinger, Park fordi han er asiater, fletcher siden han er undervurdert spiller. o'shea har jeg begynt å miste sansen for ass... Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 *Vi vant kom videre. Det er det som teller. Synes det ikke har så mye og si hvem som vinner gruppa eller ikke Vi ble da gruppevinnere da? Lenke til kommentar
Blax Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Park sinker jo kontra`n med 34 berøringer før han slår fra seg ballen, og når skal han lære seg å slå et innlegg? Jeg liker fyren, men jeg liker faktisk Nani bedre. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Park sinker jo kontra`n med 34 berøringer før han slår fra seg ballen, og når skal han lære seg å slå et innlegg? Jeg liker fyren, men jeg liker faktisk Nani bedre. Du må ta hensyn til Park, asiater har små øyer så vi må se oss om 2-3 ganger før vi/han spiller fra seg ballen Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Noen andre som merker at Evans og Vida klarer det veldig fint men når Rio og Evans har spilt sammen uten Vida (mener å huske en eller to ganger) så har det vært litt ustabilt der? Kampen mot Chelsea var jo ett bevis på det motsatte, men skjønner hva du mener. I år har Vidic vært hakket bedre enn Rio, selv om sistnevnte enkelte ganger har vært like solid som han var forrige sesong. Ellers enig i alt det andre du skriver. Anderson var stor i går. Alle de langpasningene/tversoverpasningene og ingen (eller veldig få? Kan ikke huske noen i hvertfall) kom til en Aalborg-spiller. Pasningen til Rooney på 2-2 målet, var prikken over i'en og bare uflaks (eller dårlig av Tevez?) at han ikke fikk enda en målgivende på nøyaktig samme måte. Edit: Overse siste halvdelen av den siste setningen. Endret 13. desember 2008 av D'Amico Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Pasningen til tevez var da fra rooney...? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Ser ut som vi får både Tosic og Ljajic, førstnevnte kjem i januar mens kompisen hans ser ut som blir i Partizan enn så lenge. Gode nyheter! Kilde: Serbs to seal United deals Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Pasningen til tevez var da fra rooney...? Stemmer det. Begynner å bli litt for lenge siden jeg så kampen merker jeg Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_4622898,00.html Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg har en sterk følelse av at det etterlengta møtet med Real kommer nå. Kan faktisk møte Inter også. Skikkelig hard motstand Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Dere møter Inter. Vi møter Real. I hope. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_4622898,00.html Hvafforno? Det der var jo et klart uhell! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå