SpencerReid Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Må bare skyte inn at jeg syntes Berba var verdt hver krone. Han kommer til å bli viktig i både PL og CL etterhvert. Rooney er jo veldig god, men jeg HATER når han er så offseason som han er atm. Sjangsemisbruket vårt er helt drøyt ifht andre topplag. Tevez i dag hadde så mange store at jeg veit ikke hvor jeg skal gjøre av meg i frustarasjon. Hadde vært okey om det skjedde i blant, eller at det bare var han, men det skjer faktisk HVER kamp og det er alle spissene våre. Legger meg og "sover" til Lørdag. Jeg er fulstendig enig. Denne sessongen har vi sløset med så jævelig mange sjangser. Rooney virker som om han ikke helt bryr seg til tider. Gi meg en tidsmaskin slik at jeg kan gå tilbake å hente Nistelrooy. Eeh, bryr seg? Veit ikke om noen som spiller med hjertet mer utenpå drakta enn han. Tror han bryr seg veldig mye Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Jeg har selv sagt at han har sett sine bedre dager, men jeg gidder ikke å være så jævla kritisk og respektløs ovenfor en spiller som Gary Neville, som har blødd rødt i mange år. Som er en ekte Red, og en som hater scousere. Slike folk fortjener respekt og jeg blir forbanna når jeg ser noen komme med "håper du råtner på benken" eller noe i den duren der. Han ble skadd i april 07 mener jeg å huske, det er litt over halvannet år siden. Hvis dere syntes Brown var god på høyrebacken ifjor, var han bare juniorspilleren i forhold til det Gaz var i 06/07. Regner med at de fleste på Stretford End har samme mening som meg angående Neville, og ikke er så jævla respektløse. Vi driver ikke med veldedighet og kan ikke sette inn på Neville bare pga at han har vært en trofast spiller, går an å vise respekt gjennom å gi han en testimonial kamp og kamper i Diverse engelske cuper Du er klar over at denne kampen var rimelig ubetydelig? Handlet bare om hvilket lag som tok førsteplassen i gruppa, og Vilareal tapte jo i Glasgow. Så hva er poenget ditt? "Vi"....? Du holder jo med 18 lag i Europa jo... Vi har fått nok bevis i denne sesongen på at Neville er over, og da ser jeg ikke poeng i å bruke han i det hele tatt, når vi kan matche f.eks Rafael. Nå ser jeg heller ikke hvem som er respektløse. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Må bare skyte inn at jeg syntes Berba var verdt hver krone. Han kommer til å bli viktig i både PL og CL etterhvert. Enig. Kanskje det var han vi manglet i dag for å dra seieren i land? Gleder meg til se ham igjen mot Tottenham. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Ja, men forutenom Ronaldo har vi ingen garantister for mål. Det er litt bekymringsverdig. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Ja, men forutenom Ronaldo har vi ingen garantister for mål. Det er litt bekymringsverdig. Berbatov blir en klar garantist i løpet av noen måneder. Han har alt for få kamper i den røde drakta for å avskrives som en notorisk målscorer allerede. Du ser at han har det i seg når han spiller. Merk mine ord, så får heller ungene som var sikre på at vi skulle få en Nistelrooy eller Torres som scorer 25 i debutsessongen fortsette å sippe. Endret 10. desember 2008 av niko_90 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Ja, men forutenom Ronaldo har vi ingen garantister for mål. Det er litt bekymringsverdig.Er det nå det? Liverpool har f.eks Torres, City har Robinho og virker ikke Robinho så faller hele City sammen. United virker mer som et lag der alle er like viktige. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 anbefaler folk å se et par sider tilbake, det er litt morsomt å lese hvor sinna vi blir. Men så er jeg blant dem som mener det er okey å kjefte på spillere som tjener så mye, uansett om de er våre egne eller ei. Jeg kan skjelle ut og banne på Ronaldo i 90min, men når han blir sparket ned blir jeg som en mamma bjørn med cubs. Vil seff beskytte alle på laget og er oppriktig glad i gutta, men akkuratt som jeg har mye glede og "kjærlighet å gi," har jeg sinne å dele ut når de spiller dårlig. Nå er alle tilgitt for i dag og jeg angrer på det negative jeg skrev om Neville og Rooney. Men men. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Giallorossi: Ikke belær meg takk, du er ikke en ekte supporter av klubben engang. Du syntes det er morro når det går bra og driter i det når det går dårlig, for da er sikkert Real eller Roma i form. Kald, kynisk what ever. Belær - Når begynte jeg å belære? Jeg er større supporter enn du tror Du har ikke opplevd en skikkelig nedtur engang, så tror ikke du skal kommentere dette området, jeg har nesten vært med på flere nedturer (Med Roma) enn oppturer. Man er ingen ordentlig supporter om man har et lag i hvert eneste land. Det kan sammenlignes med flerkoneri. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Man er ingen ordentlig supporter om man har et lag i hvert eneste land. Det kan sammenlignes med flerkoneri. Jeg heier selvsagt på et lag mer enn et annet, og det er ingenting som overgår Roma Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Vi fikk det vi ville ha og fikk spilt en del spillere med mindre spilletid. Vi styrte kampen og det er skikkelig urettferdig at vi ikke vant. Jeg er glad det var CL og ikke PL kamp. Synes ikke det er så mange dårlige nyheter fra denne kampen jeg. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 anbefaler folk å se et par sider tilbake, det er litt morsomt å lese hvor sinna vi blir. Men så er jeg blant dem som mener det er okey å kjefte på spillere som tjener så mye, uansett om de er våre egne eller ei. Jeg kan skjelle ut og banne på Ronaldo i 90min, men når han blir sparket ned blir jeg som en mamma bjørn med cubs. Vil seff beskytte alle på laget og er oppriktig glad i gutta, men akkuratt som jeg har mye glede og "kjærlighet å gi," har jeg sinne å dele ut når de spiller dårlig. Nå er alle tilgitt for i dag og jeg angrer på det negative jeg skrev om Neville og Rooney. Men men. Jeg angrer ikke. Det er ikke noe personlig mot Gary, men han er ikke god nok og burde lagt fotballstøvlene på hylla etter et år ute med skade. Viser pågangsmot når han i den alderen jobber for å komme tilbake, men beklager, det fungerte ikke. Nani er en flopp, enkelt og greit. Jeg skjønner ikke hva noen av dere ser i denne gutten. Det han viste i Sporting tydet på at han ville kunne bli en av de virkelig store, og jeg spratt korken da han ble henta. Men nå har han i 1 1/2 sesong at han er elendig. Han har glimta til noen ganger med et par langskudd og overkjøring i Arsenal-kampen, men det kan til og med den dårligste greie. Giggs er over the top, mye dårlige involveringer. Tevez: er du spiss i United så skal du score 3 mål i dag, sorry, du er overhodet ikke god nok. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Skammelig og lese sidene her i dag. Limb har rett... Skal vi virkelig kreve seier mot Aab? Jeg regnet også med at dette skulle bli en grei seier etter å ha sett 10 min av kampen, men Aalborg hadde to gode prestasjoner som førte til mål og la seg bakpå og forsvarte seg. For all del vi kunne ha v?rt giftigere, men spillerhetsing er det ikke noe vits i. Nani - hatet er out of control her inne. Han var etter min mening en av våre bedre i dag. Det skal være lov til å prøve og skyte. Hvor mange skudd prøver Ronaldo seg på i løpet av en kamp? En god del fler. Spillerforståelsen hans var like god som de andres i dag. Rooney og Tevez slet med forsvaret, og Berbatov hadde hatt den kreativiteten, teknikken og frekkheten vi hadde trengt i dag. Husk at vi stilte med B - preget lag. Ronaldo, Evra og Carrick hadde gjort kampen betydelig bedre, men dette tapet her klarer jeg og svelge. Jeg skrek om Tevez tidligere, men akkurat nå føler jeg ikke noe s?rlig irritasjon fordi vi tross alt vant gruppa vår. Tap i helga derimot... Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Ja, vi kan forvente seier mot Aab. Dette laget var sikkelig drittdårlig. Burde vært 3-0 etter 10min. Ellers mye enig med deg Wisbatov. Spesiellt ang Nani hatet, selv om det er lenge siden han har prestert godt i en hel kamp. Han har noen glimt i dag igjen, men han gjør mye ræva også. Usikker på han, men gir han ut sesongen på å få bevise seg. Edit 2: Håper dette var slutten på en litt dårlig periode, som vi har kommet godt unna poengmessig. Etter Spurs kampen (som jeg er veldig urolig for) så kommer det en pause før det er "lettere" kamp-program utover. Endret 10. desember 2008 av The Game Lenke til kommentar
soundamia Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Mye fustrasjon her inne ser jeg. Kan ikke si jeg brydde meg veldig om det ble Uavgjort. Vi vant kom videre. Det er det som teller. Synes det ikke har så mye og si hvem som vinner gruppa eller ikke. Vanskelig neste kamp alikevel. Synes det virka på spillerene som de ikke brydde seg så mye eller. Anderson var MOTM i mine øynene. Synes han må få mere spille tid igjen nå. Han har vært veldig god i det siste. Mer i samme form som i fjor. Det var godt og se Scholes litt igjen oxo. Nærmer seg vel og kunne starte en kamp nå. Synes ikke det var noen som var virkelig dårlig i dag, men jeg glemte att Gibson spilte etterhvert. Det er ikke bra. Men hadde dette vært en PL kamp hadde jeg nok sett litt anderledes på saken. Men da hadde laget sett litt anderledes ut også. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Poenget er ikke om vi gikk videre eller ikke. Poenget er at det er frustrerende å se at så mange spillere viser at de ikke holder nivået. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Poenget er ikke om vi gikk videre eller ikke. Poenget er at det er frustrerende å se at så mange spillere viser at de ikke holder nivået. Hvis, kanskje, muligens. Hadde vi stått i fare for å ryke ut, hadde kampen og spillerene vi brukte sett helt annerledes ut Men holdningen er kanskje ikke den beste, og selvsagt burde vi slå Aalborg, men dette er et av de enkelt tilfellene hvor vi "Taper". Endret 10. desember 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Først og fremst, ingen andre med Telenor som slet veldig med nettet i dag? Ok, hva skal jeg si? Jeg har ikke lyst å gå for mye i det negative, siden jeg syns det ble mission accomplished i dag med et B-preget lag. Neville er så jævelig dritt, legg opp din stygge pikk. Jeg kan godt skjønne at folk sier med respekt at Gaz skal legge opp osv., men det får være grenser på hvordan man kan snakke mot han. Han er tross alt en levende legende, og en ekte Red Devil. Grusomt å lese noe av det som ble sagt. Nani - Hmmm, virker mer og mer som en flopp men så gjør han av og til noe gode ting; men kaster det vekk med skudd. Veldig usikker på Nani nå. Rooney - Seriøst? Mener alle som har sagt det jeg har lest om Rooney? Husker dere når Rooney var ute i 3 kamper i fjor eller noe? Rooney er ekstremt viktig for oss, og niko_90 har absolutt rett i det han sier. Og dere klager jo på han som han bommet mange sjanser i dag, men han gjorde jo faen ikke DET en gang? Tevez - Ja, han burde scoret mer men faktisk, så bommer Tevez ikke så ofte som noen her påstår. I dag var jo bare en liten kamp hvor det var snakk om å møte Real Madrid på den ene siden, eller Barca på den andre; hvis du skjønner. Han scorer til og med et mål i dag; og uten å nevne navn, WTF er det å si "ÅÅÅ JEG ELSKER HAAAN GUTTEN" når han scorer 1-0 og etter kampen si: "FY FAEEEN VI MÅ SELGE HAN". Det er ganske tragisk. Giggs - vel, føler at han spiller bra i 20-30 min også sliter han litt. For å fortsette å starte kamper må han trene mer kondis, noe som kan bli vanskelig med alderen. Syns det er greit å han med som reserve og av og til starte når kampen passer han. Evans - Damn, litt bekymret egentlig. Vi ser ganske klart at vi savner Vida i dag, og det er ikke akkurat en bra ting. Noen andre som merker at Evans og Vida klarer det veldig fint men når Rio og Evans har spilt sammen uten Vida (mener å huske en eller to ganger) så har det vært litt ustabilt der? Mener at vi bør kjøre Rio - Vida (selvfølgelig) i alle store kampene også Evans - Vida når det ikke er like viktig. Føler også at måten Rio spiller på (og de lille problemene han har hatt med ryggen hans) gjør at han trenger å hvile mer enn det Vida gjør. Now, for å lighten up the mood. Scholes? How do you do it? Jeg vet, jeg vet, jeg er biased og elsker Scholes fra før av. Men å ha vært ute SÅ lenge også komme og dominere midtbanen sånn, og de pasningene, Scholesy, the Ginger maestro Herlig, bare herlig. Men her, tør jeg påstå, tror jeg vi har noen som kan dominere fotball om noen år. Anderson - helt forbanna syk. Han er så god allerede at det nesten er litt skummelt. Fy faen, han hadde nesten perfekte taklingene og, også blåste dommeren helt feil, noen andre som merket det? Irriterte meg, han var jo nesten perfekt i dag. Herlig å se han ha en til assist i dag, og faller over mens han gjør det og! Jeg er fornøyd med kvelden jeg, var aldri en så big deal heller, syns det er helt herlig at vi vinner gruppen. Og dette med Limb mot forumet, ser hva Limb sier, er litt irriterende å se 5-1 tipping osv. når vi vet at Aalborg har vunnet siste 6 kampene eller noe; inkludert Celtic. MEN, jeg skjønner godt at det blir tippet sånne stillinger, det er jo bare naturlig når man spiller mot et lag som spiller i Danmark og sliter i serien sin. Uansett, litt mye ble det vel av Limb å generalisere så mye med de her som ikke er akkurat sånne som Limb påstår. Til slutt, vil jeg si at jeg syns PIG var litt usikker i dag på 1-1 målet. Må være mer bestemt og skal egentlig være i bedre posisjon å redde den ballen. Og headingen var ikke akkurat så kraftig den heller. Nei, da var det det, folk må seriøst roe seg ned litt med the hate under kamper. Hadde liksom skjønt litt bedre om det var Chelsea kampen på OT osv., men ærlig talt, Aalborg i CL når vi allerede er videre og stiller uten Carrick, Evra, Ronaldo, Van der Sar, Berbatov. Chill folks Endret 10. desember 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Det er greit at folk er litt sure, og slenger dritt til spillere. Mye av det er ikke fortjent, men jeg skjønner fult å helt at folk reagerer. Dette er en kamp vi SKAL vinne, da er det ikke rart det koker litt i toppene på noen. Men men..Vi får glemme dette og se fremover.. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Jeg angrer ikke. Det er ikke noe personlig mot Gary, men han er ikke god nok og burde lagt fotballstøvlene på hylla etter et år ute med skade. Viser pågangsmot når han i den alderen jobber for å komme tilbake, men beklager, det fungerte ikke. Nani er en flopp, enkelt og greit. Jeg skjønner ikke hva noen av dere ser i denne gutten. Det han viste i Sporting tydet på at han ville kunne bli en av de virkelig store, og jeg spratt korken da han ble henta. Men nå har han i 1 1/2 sesong at han er elendig. Han har glimta til noen ganger med et par langskudd og overkjøring i Arsenal-kampen, men det kan til og med den dårligste greie. Giggs er over the top, mye dårlige involveringer. Tevez: er du spiss i United så skal du score 3 mål i dag, sorry, du er overhodet ikke god nok. Nå er du veldig streng med enkelte her. Jeg er for så vidt enig når det gjelder Gary Neville. Jeg tror ikke han har så mye mer å gi, selv om jeg likte at han fikk sjansen fra start i dag. Han har ikke overbevist meg så langt etter at han kom tilbake fra skade, men han fortjener flere sjanser. Per dags dato foretrekker jeg Rafael og det i hver eneste kamp. Og det er jo helt på tryne at du ikke ser noe som helst potensial i Nani, for det skal ikke mye til. Jeg er ingen stor fan av Nani, men jeg klarer allikevel å se at fyren har et stort potensial. Får han utrettet potensialet sitt kan han bli en av de beste kantspillerne i verden. Og ja, han har faktisk noen år på seg. På lørdag før kampen mot Sunderland banket han ballen inn i målet bak Kuszczak gang etter gang. Jeg ble overrasket, visste fra før av at han hadde et godt skudd, men fy.. Så ingen tvil om at gutten kan skyte når ballen ligger død på matta. Nani hadde ingen skrekkelig sesong i fjor. Han startet bra, bedre enn Anderson, men så begynte han og variere i prestasjonene. Uansett, av og til spilte han svært gode kamper. Så nei, han har ikke vært elendig i en og en halv sesong. Giggs har mye å tilføre United-laget, men at han på en måte er over the top er jeg enig i. Men ikke like mye som Neville for eks. Jeg føler at Giggs og Scholes fortsatt har noe å gi. Også vil jeg påstå at Tevez er god nok. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Etter det jeg så av Scholes i dag, er det vel bare å holde Scholes vekk fra skade. Spørs hvor mange kamper han kan starte da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå