Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  The Game skrev:
Husker jo det og elsker fyren, men man vinner ikke trofeer ved å tenke bakover. I år har han vært tidvis grusom å se på.

Blir ikke noen titler av å spille som vi har gjort i det siste, selv om vi har vunnet to på rappen i PL.

Jeg ser også at hans dager er talte, han er jo ikke noe førstevalg lengre. Og denne kampen var egentlig veldig ubetydelig, United havnet på førsteplass i gruppen.

Lenke til kommentar
  NightKeeper skrev:
Jeg har selv sagt at han har sett sine bedre dager, men jeg gidder ikke å være så jævla kritisk og respektløs ovenfor en spiller som Gary Neville, som har blødd rødt i mange år. Som er en ekte Red, og en som hater scousere. Slike folk fortjener respekt og jeg blir forbanna når jeg ser noen komme med "håper du råtner på benken" eller noe i den duren der.

Han ble skadd i april 07 mener jeg å huske, det er litt over halvannet år siden. Hvis dere syntes Brown var god på høyrebacken ifjor, var han bare juniorspilleren i forhold til det Gaz var i 06/07.

Regner med at de fleste på Stretford End har samme mening som meg angående Neville, og ikke er så jævla respektløse.

Vi driver ikke med veldedighet og kan ikke sette inn på Neville bare pga at han har vært en trofast spiller, går an å vise respekt gjennom å gi han en testimonial kamp og kamper i Diverse engelske cuper ;)

Lenke til kommentar
  Giallorossi skrev:
  NightKeeper skrev:
Jeg har selv sagt at han har sett sine bedre dager, men jeg gidder ikke å være så jævla kritisk og respektløs ovenfor en spiller som Gary Neville, som har blødd rødt i mange år. Som er en ekte Red, og en som hater scousere. Slike folk fortjener respekt og jeg blir forbanna når jeg ser noen komme med "håper du råtner på benken" eller noe i den duren der.

Han ble skadd i april 07 mener jeg å huske, det er litt over halvannet år siden. Hvis dere syntes Brown var god på høyrebacken ifjor, var han bare juniorspilleren i forhold til det Gaz var i 06/07.

Regner med at de fleste på Stretford End har samme mening som meg angående Neville, og ikke er så jævla respektløse.

Vi driver ikke med veldedighet og kan ikke sette inn på Neville bare pga at han har vært en trofast spiller, går an å vise respekt gjennom å gi han en testimonial kamp og kamper i Diverse engelske cuper ;)

Du er klar over at denne kampen var rimelig ubetydelig? Handlet bare om hvilket lag som tok førsteplassen i gruppa, og Vilareal tapte jo i Glasgow. Så hva er poenget ditt?

"Vi"....? Du holder jo med 18 lag i Europa jo...

Lenke til kommentar
  Giallorossi skrev:

Lol, denne er jo enda mer uviktig.

Jeg er ikke for å ha noen i troppen fordi de er legender i klubben, for enten er man god nok eller så er man ikke. Tror ikke vi kommer til få se Neville på en stund uansett, han har blitt bytta ut i de han har fått og det som HB.

Endret av The Game
Lenke til kommentar
  Raste skrev:
Points, hva med Rooney og Berbatov? Rooney er jo like elendig som Tevez nesten, Berbatov er mere elendig.

Fy faen, lurer på hva SAF tenkte med når han kjøpte Berba for 300 mill. Fy faen.

Berba er jo verdt hver eneste KRONE! Fyfaen, klassespiller. Tror ikke jeg har sett en spiller med bedre ballmottak enn Berba, foruten The King ( Cantona ).

Rooney er i mine øyne den viktigste spilleren offensivt i United. Jeg ser stor forskjell på et United med og uten Rooney.

Skjønner ikke at du greier skrive det der en gang, Raste. :/

Lenke til kommentar

Enig med Night. Jeg kjørte ut noen gloser med høy dB istad mot Neville sjæl, men faen heller. Han er en legende og han er nok jævlig klar over at Rafael og Brown har tatt over plassen hans. Eneste som plager meg er uttallelsene til SAF om at Neville spilte bra i CC mot Rovers. Håper at SAF også ser at Neville ikke er god nok lenger.

Apropos, så ville jeg ikke bytta backene våres mot noe annet backpar i verden.

Sitat

Enig. Dagens mest flåsete kommentar.

Endret av niko_90
Lenke til kommentar
  Blax skrev:
  Raste skrev:
Points, hva med Rooney og Berbatov? Rooney er jo like elendig som Tevez nesten, Berbatov er mere elendig.

Fy faen, lurer på hva SAF tenkte med når han kjøpte Berba for 300 mill. Fy faen.

Berba er jo verdt hver eneste KRONE! Fyfaen, klassespiller. Tror ikke jeg har sett en spiller med bedre ballmottak enn Berba, foruten The King ( Cantona ).

Rooney er i mine øyne den viktigste spilleren offensivt i United. Jeg ser stor forskjell på et United med og uten Rooney.

TAKK. Greit at noen faktisk legger merke til det, og ikke bare fokuserer på det desverre litt for hyppige sjansesløseriet :)

Lenke til kommentar
  The Game skrev:
Anderson er i ferd med å bli vår beste spiller, utenom Ronaldo. Ingentvil i verden om at SAF ikke lar han dra. Ikke noe vits i å diskutere engang.

Ja Anderson var tidvis glitrende i dag! og Scholes kom innpå der han slapp! Kongen på midtbanen... Utrolig så god den mannen er selv om han har vært skadet lenge!

Lenke til kommentar
  NightKeeper skrev:
Du er klar over at denne kampen var rimelig ubetydelig? Handlet bare om hvilket lag som tok førsteplassen i gruppa, og Vilareal tapte jo i Glasgow. Så hva er poenget ditt?

"Vi"....? Du holder jo med 18 lag i Europa jo...

Se en eller to sider tilbake, så ser du hva jeg skrev der, jeg mener generelt sett ikke bare når jeg så denne kampen ;)

Her, Nighty

18 lag kan fort bli 27 og 27 kan fort bli 3 ;)

The Game skrev:
  Giallorossi skrev:

Lol, denne er jo enda mer uviktig.

Jeg er ikke for å ha noen i troppen fordi de er legender i klubben, for enten er man god nok eller så er man ikke. Tror ikke vi kommer til få se Neville på en stund uansett, han har blitt bytta ut i de han har fått og det som HB.

Herregud, så vi skal bare kaste gutten ut på gata? Da er du kald, veldig kald gitt.

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

Må bare skyte inn at jeg syntes Berba var verdt hver krone. Han kommer til å bli viktig i både PL og CL etterhvert. Rooney er jo veldig god, men jeg HATER når han er så offseason som han er atm. Sjangsemisbruket vårt er helt drøyt ifht andre topplag. Tevez i dag hadde så mange store at jeg veit ikke hvor jeg skal gjøre av meg i frustarasjon. Hadde vært okey om det skjedde i blant, eller at det bare var han, men det skjer faktisk HVER kamp og det er alle spissene våre.

Legger meg og "sover" til Lørdag.

Giallorossi: Ikke belær meg takk, du er ikke en ekte supporter av klubben engang. Du syntes det er morro når det går bra og driter i det når det går dårlig, for da er sikkert Real eller Roma i form.

Kald, kynisk what ever.

Endret av The Game
Lenke til kommentar
  The Game skrev:
Må bare skyte inn at jeg syntes Berba var verdt hver krone. Han kommer til å bli viktig i både PL og CL etterhvert. Rooney er jo veldig god, men jeg HATER når han er så offseason som han er atm. Sjangsemisbruket vårt er helt drøyt ifht andre topplag. Tevez i dag hadde så mange store at jeg veit ikke hvor jeg skal gjøre av meg i frustarasjon. Hadde vært okey om det skjedde i blant, eller at det bare var han, men det skjer faktisk HVER kamp og det er alle spissene våre.

Legger meg og "sover" til Lørdag.

Jeg er fulstendig enig. Denne sessongen har vi sløset med så jævelig mange sjangser. Rooney virker som om han ikke helt bryr seg til tider. Gi meg en tidsmaskin slik at jeg kan gå tilbake å hente Nistelrooy. :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Iq'en min er nok gjennomsnittlig. Faen, finner ikke quoten igjen, så jeg dropper det.

Niko: Når du sier "backpar" mener du de to beste backene i troppen? Abidal + Alves ligger nok et lite knippe forran pga høyrebacken vår. Evra er uten tvil verdens beste venstreback.

Lenke til kommentar
  DeeCoo skrev:
Jeg er fulstendig enig. Denne sessongen har vi sløset med så jævelig mange sjangser. Rooney virker som om han ikke helt bryr seg til tider. Gi meg en tidsmaskin slik at jeg kan gå tilbake å hente Nistelrooy. :ermm:

York! Sheringham! OGS!

TomHel: Evra + Brown/Rafael any day for min del ;)

Endret av niko_90
Lenke til kommentar
  The Game skrev:
Giallorossi: Ikke belær meg takk, du er ikke en ekte supporter av klubben engang. Du syntes det er morro når det går bra og driter i det når det går dårlig, for da er sikkert Real eller Roma i form.

Kald, kynisk what ever.

Belær - Når begynte jeg å belære?

Jeg er større supporter enn du tror ;)

Du har ikke opplevd en skikkelig nedtur engang, så tror ikke du skal kommentere dette området, jeg har nesten vært med på flere nedturer (Med Roma) enn oppturer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...