Giallorossi Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Herregud, vi slår Aalborg i 9/10 kamper, dette var den ene kampen (Typsik nok), men den har ingen store utfall Lenke til kommentar
GLN Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Tevez trenger tydeligvis fleire gigasjanser før han putter, savner Solskjær i sånne situasjoner.. Keane 2 Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Neville er over toppen, bare la han råtne på reservelaget, Rafael er fremtida. Å vise respekt til en som har vært i klubben i så mange år er virkelig noe dritt? Irriterer meg over folk her inne som klager på Neville. Han har sett sine bedre dager ja, men hvis nå litt respekt for svarte... Ja, siden han storspilte for tre sesonger siden bør vi ikke klage på han når han spiller en elendig kamp... Man kan legge inn en konstruktiv klage uten å vanære spilleren... Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 God underholdning å lese her akkuratt nå, spesiellt innlegga til Raste. Ikke at han tar feil eller noe, læll. Nightkeeper, uenig. Han har selv valgt å spille, så da for han tåle slakt når han spiller som en sekk med dritt. Jeg har evig respekt for fyren, når han legger opp. Akkuratt nå ødelegger han for klubben med sitt ræva spill. Roonney har jeg ikke ord for hvor dårlig har vært i det siste. Jesus for en begredelig fyr å se på når han er ute av form. Tevez var bedre, men likevel dårlig. Berbatov er bedre enn begge disse. Vi trenger en ny spiss til sommeren (helst vinteren) det er det ingentvil om. Nå har jeg gitt de 2 sesonger og de er like ueffektive. Når Berba ikke netter på feite sjangser han heller, så går det som i dag. FLAUT. Har lyst til å skambanke gutta i dag. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Hvor lenge er det til neste CL nå? Håper det er en god stund, for det må mer til enn dagens prestasjon til for å gå videre nå! Men velger å tro og håpe at denne kampen bærer preg av at de er fornøyde med å gå videre og at de dessverre ikke gir så mye innsats som de bør... Og en viss grad av undervurdering! Forfferdelig fort gjort å gå på en sånn smell når men kjører til de grader over et lag på den måten i begynnelsen av første omgang, for så å få et "sjokkmål" mot seg... Ble nok tatt litt på senga der! United skulle jo ledet 2/3-0 før 20.... Game: Eg tror de hadde tatt deg! Endret 10. desember 2008 av Jotun Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Håper det er en god stund, for det må mer til enn dagens prestasjon til for å gå videre nå! Er vel ikke før i slutten av Februar (?). Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Ja, men er Berbatov god nok for 300 mill? Kunne jo ha kjøpt andre MYE bedre gode spisser enn han latsabben.Eto'o, Henry (Ja, bedre enn Tevez), Benzema osv. Ærlig talt, gi han litt tid da. 6 mål og 6 målgivende på 14 kamper er veldig imponerende med tanke på at det er hans første sesong. Og alle de du nevner hadde vi ikke hatt sjanse til å hente i sommer i det hele tatt. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Neville er over toppen, bare la han råtne på reservelaget, Rafael er fremtida. Å vise respekt til en som har vært i klubben i så mange år er virkelig noe dritt? Irriterer meg over folk her inne som klager på Neville. Han har sett sine bedre dager ja, men hvis nå litt respekt for svarte... Ja, siden han storspilte for tre sesonger siden bør vi ikke klage på han når han spiller en elendig kamp... Smart du.. For det første: Neville var ute med skade i over et år. Lurer på om du så 06/07-sesongen? Da Neville var ligaens beste back, og samspillet med Ronaldo på høyrekanten var enormt. Siden det har han vært skadet. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Med Vidic hadde vi vunnet kampen, det tør jeg å påstå Tror ikke problemet ligger i forsvaret. Det er heller at angrepsillerene vår ikke makter å skape gode nok sjangser når motstanderene legger seg bakpå. Det er et problem i forsvaret når vi slipper inn 2 mål på OT mot aalborg Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Håper det er en god stund, for det må mer til enn dagens prestasjon til for å gå videre nå! Er vel ikke før i slutten av Februar (?). Det var da enda godt! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) For det første: Neville var ute med skade i over et år. Lurer på om du så 06/07-sesongen? Da Neville var ligaens beste back, og samspillet med Ronaldo på høyrekanten var enormt. Siden det har han vært skadet. 2006 er 2 år siden. Sorry Night, men Neville er ferdig og det er litt trist på hans vegne at han ikke ser det selv. Jotun: De femigutta der hadde jeg tatt enkelt Vidic hadde nok vært værre, men han har jeg ingen beef med. haha Endret 10. desember 2008 av The Game Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Med Vidic hadde vi vunnet kampen, det tør jeg å påstå Tror ikke problemet ligger i forsvaret. Det er heller at angrepsillerene vår ikke makter å skape gode nok sjangser når motstanderene legger seg bakpå. Det er et problem i forsvaret når vi slipper inn 2 mål på OT mot aalborg Villarreal sleit med samme tingen, og jeg vil si de har et meget solid forsvar Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Points, hva med Rooney og Berbatov? Rooney er jo like elendig som Tevez nesten, Berbatov er mere elendig. Fy faen, lurer på hva SAF tenkte med når han kjøpte Berba for 300 mill. Fy faen. ??? Latterlig.. Rooney er en viktig brikke for oss, og har mange gode passninger og mottak. Berbatov har spilt for united i 2 måneder. Han har en HAUG assists (flest i PL?), har ett sykt overblikk, kreativitet og ett knippe mål i både PL og CL. Hva faen forventer du? I dag var det bare Anderson og Scholes som var greie. Nei.. Scholes og Anderson spilte jævlig bra. Neville er alt for treig og spiller med utrolig lav selvsikkerhet ser det ut som. Tør ingenting og er på gråten når han får ballen, for han aner ikke hva han skal gjøre Lenke til kommentar
Raste Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 2 mnd? September, Oktober, November, og 1 eller 2 kamper i Desember. Begynne å telle? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Neville har ikke mye å gjøre på dette nivået, dessverre. Han tilfører ikke laget nevneverdige ferdigheter. Det han har gjort tidligere er irrelevant. Greit nok at vi skal ha "faith" i spillerne våre og viser gamlegutta respekt, men vi kan ikke drive å trene opp Neville i flere titals kamper og evt. miste poeng pga dette Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 For det første: Neville var ute med skade i over et år. Lurer på om du så 06/07-sesongen? Da Neville var ligaens beste back, og samspillet med Ronaldo på høyrekanten var enormt. Siden det har han vært skadet. 2006 er 2 år siden. Sorry Night, men Neville er ferdig og det er litt trist på hans vegne at han ikke ser det selv. Jeg har selv sagt at han har sett sine bedre dager, men jeg gidder ikke å være så jævla kritisk og respektløs ovenfor en spiller som Gary Neville, som har blødd rødt i mange år. Som er en ekte Red, og en som hater scousere. Slike folk fortjener respekt og jeg blir forbanna når jeg ser noen komme med "håper du råtner på benken" eller noe i den duren der. Han ble skadd i april 07 mener jeg å huske, det er litt over halvannet år siden. Hvis dere syntes Brown var god på høyrebacken ifjor, var han bare juniorspilleren i forhold til det Gaz var i 06/07. Regner med at de fleste på Stretford End har samme mening som meg angående Neville, og ikke er så jævla respektløse. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Var det ikke i Mars 2007? 28 Mars? Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Points, hva med Rooney og Berbatov? Rooney er jo like elendig som Tevez nesten, Berbatov er mere elendig. Fy faen, lurer på hva SAF tenkte med når han kjøpte Berba for 300 mill. Fy faen. ??? Latterlig.. Rooney er en viktig brikke for oss, og har mange gode passninger og mottak. Berbatov har spilt for united i 2 måneder. Han har en HAUG assists (flest i PL?), har ett sykt overblikk, kreativitet og ett knippe mål i både PL og CL. Hva faen forventer du? I dag var det bare Anderson og Scholes som var greie. Nei.. Scholes og Anderson spilte jævlig bra. Neville er alt for treig og spiller med utrolig lav selvsikkerhet ser det ut som. Tør ingenting og er på gråten når han får ballen, for han aner ikke hva han skal gjøre Enig, på alle punkter Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 2 mnd? September, Oktober, November, og 1 eller 2 kamper i Desember. Begynne å telle? Mente 3. Bra comeback forresten. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) 2 mnd? September, Oktober, November, og 1 eller 2 kamper i Desember. Begynne å telle? Du kan vel gi han et godt svar i det minste, istedetfor å påpeke en liten feil han hadde? Forøvrig helt enig med niko_90. Anderson var banens beste for min del. Endret 10. desember 2008 av D'Amico Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå