banansplitt™ Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Håper SAF og resten av trenerteamet grisebanker spillerne i garderoben etter kampen. Denne sesongen har vært ræva offensivt og defensivt. Tevez viser hvorfor han ikke får spille, Nani er så elendig at jeg har ikke ord. Giggs og Neville? Elendige. Alle disse 4 må ut til sommern, gjerne i januar også, hvis noen vil ha dem da. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Berbatov skal være med. 300 mill for en sånn slappfisk? Ikke faen. Hæ? Uansett. Tevez er helt elendig der ute. Alt han gjør er galt, klarer ikke å ta imot ballen. Brenner kjempesjanser etc. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Points, hva med Rooney og Berbatov? Rooney er jo like elendig som Tevez nesten, Berbatov er mere elendig. Fy faen, lurer på hva SAF tenkte med når han kjøpte Berba for 300 mill. Fy faen. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Nei dette var dårlig! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Der var skammen et faktum..... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 HAHAHAHAHAH, SÅ FLAUT. FY FAEN. SI OPP ØYEBLIKKELIG KONTRAKTEN TIL NANI. JEG HAR IKKE ORD. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Så kom det ikke allikavel.. hehe.. fy søren.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Neville er over toppen, bare la han råtne på reservelaget, Rafael er fremtida. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Points, hva med Rooney og Berbatov? Rooney er jo like elendig som Tevez nesten, Berbatov er mere elendig. Fy faen, lurer på hva SAF tenkte med når han kjøpte Berba for 300 mill. Fy faen. Prater du om? Berbatov er selvsagt mye bedre enn Tevez, det viser denne kampen rimelig greit. Ikke annet å si at denne kampen var flau og patetisk. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Hva med O'shea?? Han konser veldig, men han hadde vel knapt et eneste innlegg som gikk OVER forsvarerne og INN I 16 meteren.... Nani er jo en historie for seg selv... Han må skjønne at han IKKE er superstjerne! Slutte å skulle lage nydelige mål og spille enklere. Han ødelegger ganske mange fine angrep med det tullet! Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Går litt langt når man hevder at Rooney og Berbatov er elendige.. Cheer up, vi vant gruppa. Gjorde vi ikke? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Neville er over toppen, bare la han råtne på reservelaget, Rafael er fremtida. Å vise respekt til en som har vært i klubben i så mange år er virkelig noe dritt? Irriterer meg over folk her inne som klager på Neville. Han har sett sine bedre dager ja, men hvis nå litt respekt for svarte... Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Huff og huff.. Jeg har ikk ord. At vi ikke klarer å avgjøre denne kampen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Joa... Villareal tapte jo... Men vi fortjener absolutt ikke å vinne denne gruppa sånn som vi roter mot et forferdelig dårlig Aalborg! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Points, hva med Rooney og Berbatov? Rooney er jo like elendig som Tevez nesten, Berbatov er mere elendig. Fy faen, lurer på hva SAF tenkte med når han kjøpte Berba for 300 mill. Fy faen. Prater du om? Berbatov er selvsagt mye bedre enn Tevez, det viser denne kampen rimelig greit. Ikke annet å si at denne kampen var flau og patetisk. Ja, men er Berbatov god nok for 300 mill? Kunne jo ha kjøpt andre MYE bedre gode spisser enn han latsabben. Eto'o, Henry (Ja, bedre enn Tevez), Benzema osv. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Med Vidic hadde vi vunnet kampen, det tør jeg å påstå Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Tevez trenger tydeligvis fleire gigasjanser før han putter, savner Solskjær i sånne situasjoner.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Neville er over toppen, bare la han råtne på reservelaget, Rafael er fremtida. Å vise respekt til en som har vært i klubben i så mange år er virkelig noe dritt? Irriterer meg over folk her inne som klager på Neville. Han har sett sine bedre dager ja, men hvis nå litt respekt for svarte... Ja, siden han storspilte for tre sesonger siden bør vi ikke klage på han når han spiller en elendig kamp... Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Neville er over toppen, bare la han råtne på reservelaget, Rafael er fremtida. Å vise respekt til en som har vært i klubben i så mange år er virkelig noe dritt? Irriterer meg over folk her inne som klager på Neville. Han har sett sine bedre dager ja, men hvis nå litt respekt for svarte... Enig, når folk begynner å si vi skal selge kanskje de to største spillerne i klubben vår, håper jeg det bare var et øyeblikks frustrasjon. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Med Vidic hadde vi vunnet kampen, det tør jeg å påstå Tror ikke problemet ligger i forsvaret. Det er heller at angrepsillerene vår ikke makter å skape gode nok sjangser når motstanderene legger seg bakpå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå