ugotabanana Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Heller tvilsomt at jeg kommer til å reise dit, er jo så og si en umulighet å få tak i billetter? 8403070[/snapback] Umulig er det nok ikke, men kan vil ikke sies at det blir lett. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Ryktene? hva skal vi med rykter? altså VG har like stor troverdighet hos meg som sun, dette vil det komme info om på hjemmesidene til manchester united om noe skulle skje. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Tipper du finner det her: WembleyStadium.com 8402617[/snapback] har vært inne på siden, men finner forsatt ikke noe adresse Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Blades hjemme ikveld. Avgir vi poeng henger jeg meg, alt annet enn toppet lag er uakseptabelt. Ligaen er førstepri. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Tror det skal mye til for at vi avgir poeng hjemme i kveld, hvertfall etter to strålende hjemmekamper Rooney og Ronaldo i storform blir nok litt for mye av det gode for Sheffield tror jeg... Det BØR være dét! Mouriiiiiiiiiiiinhooo, are you listening? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Vi BØR vinne (siden jeg har tippa). Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Jeg håper på United-seier... Tolk det slik dere vil... Lenke til kommentar
fakey Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Jeg håper på United-seier... Tolk det slik dere vil... 8406432[/snapback] Og du er Liverpool supporter? Må vite sånt før jeg konkluderer med noe som helst :!: Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Tipper du finner det her: WembleyStadium.com 8402617[/snapback] har vært inne på siden, men finner forsatt ikke noe adresse 8404161[/snapback] Pråv på denne siden: http://www.wembleystadium.com/about/compan...ContactDetails/ Fant ikke noe adresse, men det står værtfall hvordan du kommer deg til stadion via diverse ting. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Jeg håper på United-seier... Tolk det slik dere vil... 8406432[/snapback] Orginalt. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Tror vi kan få problemer i kveld. SU kjemper for livet. Det er alltid vanskelig mot lag som er nær nedrykk på slutten av sesongen. Vi har en del defangsive spillere ute med skade og kan fort få problemer. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Tror vi kan få problemer i kveld. SU kjemper for livet. Det er alltid vanskelig mot lag som er nær nedrykk på slutten av sesongen. Vi har en del defangsive spillere ute med skade og kan fort få problemer. 8407750[/snapback] Chill Limbeck. Jeg er evig pessimist, men idag ser jeg rett og slett ikke hvordan vi kan kunne tape med Ronaldo, Rooney og Smith i toppform offensivt. Tipper 4-0 Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Tror vi kan få problemer i kveld. SU kjemper for livet. Det er alltid vanskelig mot lag som er nær nedrykk på slutten av sesongen. Vi har en del defangsive spillere ute med skade og kan fort få problemer. 8407750[/snapback] Chill Limbeck. Jeg er evig pessimist, men idag ser jeg rett og slett ikke hvordan vi kan kunne tape med Ronaldo, Rooney og Smith i toppform offensivt. Tipper 4-0 8407765[/snapback] Er rimelig sikker på tre poeng i dag jeg og. Selv om de kjemper hardt så tror jeg de skal få problemer, hvis United skrur opp tempoet. Da er de nesten uslåelige! Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Noen som vet hvor man kan får kjøpt United drakten i noe mindre enn large? Finner ikke noe mindre på united.no eller manutd.com. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 (endret) Vi får se, ser godt for meg en ny kveld med sutring og klaging på Fletcher og O'Shea Ikke lenge siden vi ble kjempa i stykker av Pompey. Endret 17. april 2007 av Limbeck Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 (endret) Vi får se, ser godt for meg en ny kveld med sutring og klaging på Fletcher og O'Shea Ikke lenge siden vi ble kjempa i stykker av Pompey. 8407912[/snapback] Sant det, men husk siden den kampen har vi spilt to kamper å scort tilsammen 11 mål på disse! Så det bør gå bra i følge statistikkene! EDIT: JAAA! Ser ut som statistikken fortsetter. Håper det blir enda en målfest! Endret 17. april 2007 av _Zero Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 En ting som begynner å irritere meg litt nå er at Rooney alltid skal bort å "snakke" med dommeren når man får et frispark i mot.. Snakka på seg et gult kort nå (igjen).. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Jeg tipper 3-0, men tror ikke de 2 neste kommer før neste omgang. Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Han jobber i hvert fall som en helt, og synes han også har blitt mer voksen. Men jeg liker at han står opp for sine kamerater som han gjorde da han og Smith fikk gult i denne kampen... Viser seg forresten at han ikke hadde fått gult tidligere. Men fikk det jo nå da, igjen godt jobbet defensivt av Rooney. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Er det bare meg eller har Rooney fått to gule kort i følge VG Live? Først sto det at han fikk gult kort for å snakke med dommeren etter at Smith fikk gult kort, og nå nettopp står det: "Wayne Rooney med to etterslengere. Får gult kort." Da har det forrige gule kortet blitt slettet på tidligere oppdateringer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå