Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror vi kan få problemer i kveld. SU kjemper for livet. Det er alltid vanskelig mot lag som er nær nedrykk på slutten av sesongen. Vi har en del defangsive spillere ute med skade og kan fort få problemer.

8407750[/snapback]

Chill Limbeck. Jeg er evig pessimist, men idag ser jeg rett og slett ikke hvordan vi kan kunne tape med Ronaldo, Rooney og Smith i toppform offensivt. Tipper 4-0

Lenke til kommentar
Tror vi kan få problemer i kveld. SU kjemper for livet. Det er alltid vanskelig mot lag som er nær nedrykk på slutten av sesongen. Vi har en del defangsive spillere ute med skade og kan fort få problemer.

8407750[/snapback]

Chill Limbeck. Jeg er evig pessimist, men idag ser jeg rett og slett ikke hvordan vi kan kunne tape med Ronaldo, Rooney og Smith i toppform offensivt. Tipper 4-0

8407765[/snapback]

Er rimelig sikker på tre poeng i dag jeg og. Selv om de kjemper hardt så tror jeg de skal få problemer, hvis United skrur opp tempoet. Da er de nesten uslåelige!

Lenke til kommentar
Vi får se, ser godt for meg en ny kveld med sutring og klaging på Fletcher og O'Shea :)

Ikke lenge siden vi ble kjempa i stykker av Pompey.

8407912[/snapback]

Sant det, men husk siden den kampen har vi spilt to kamper å scort tilsammen 11 mål på disse! Så det bør gå bra i følge statistikkene! ;)

EDIT: JAAA!

Ser ut som statistikken fortsetter. Håper det blir enda en målfest! :w00t:

Endret av _Zero
Lenke til kommentar

Han jobber i hvert fall som en helt, og synes han også har blitt mer voksen. Men jeg liker at han står opp for sine kamerater som han gjorde da han og Smith fikk gult i denne kampen...

Viser seg forresten at han ikke hadde fått gult tidligere. Men fikk det jo nå da, igjen godt jobbet defensivt av Rooney.

Lenke til kommentar

Er det bare meg eller har Rooney fått to gule kort i følge VG Live?

Først sto det at han fikk gult kort for å snakke med dommeren etter at Smith fikk gult kort, og nå nettopp står det: "Wayne Rooney med to etterslengere. Får gult kort."

Da har det forrige gule kortet blitt slettet på tidligere oppdateringer :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...