Limbeck Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Var det noen som trodde dette ble lett? Som hele forumet? Sutreunger Dette skal være walk in the park. Det vet du like godt som alle andre her inne. Nevn en eneste grunn. Og ikke kom med sånne som "vi er verdens beste klubb og skal derfor slå alle og vinne alt." Dårlig unskyldning det med unnervurdering! Minner også om hvis dere taper kommer dere på 2.plass på tabellen og det er 25% sjangse for å møte Barcelona som visstnok er i toppform Villareal ligger under. Vi er gruppevinnere sånn som det står nå. Endret 10. desember 2008 av Alastor Lenke til kommentar
Raste Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 De er gode nok til å lede til pause mot oss ihvertfall. Bedreviter er jeg kanskje, men jeg forventer ikke bare at vi skal vinne fordi motstanderene ikke er de beste. Vi er ikke guder. Og nå sitter dere og sutrer igjen. Hva forventet dere denne gangen ? 10-0 eller 20-0 kanskje ? Vi er fremdeles grupeevinnere sånn som det står seg Hahahhaha Dette laget skal kjøres over, enkelt og greit. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Eneste positivet etter 45 min er at Celtic leder 2-0 og Villareal har en utvist. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Nevn en eneste grunn. Og ikke kom med sånne som "vi er verdens beste klubb og skal derfor slå alle og vinne alt." Det spørsmålet der var så dumt at det gidder jeg faen ikke svare på en gang. Skjønner du ikke hvorfor United skal slå Aalborg, så fortjener du ikke noe svar. Endret 10. desember 2008 av Alastor Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 De er gode nok til å lede til pause mot oss ihvertfall. Bedreviter er jeg kanskje, men jeg forventer ikke bare at vi skal vinne fordi motstanderene ikke er de beste. Vi er ikke guder. Og nå sitter dere og sutrer igjen. Hva forventet dere denne gangen ? 10-0 eller 20-0 kanskje ? Vi er fremdeles grupeevinnere sånn som det står seg Å Herregud, finn på noe annet da. Pinlig Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Du kan jo for all del gi han et svar, så han slepper å spørre igjen? Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 åja. Uansett hvis dette står kan dere ikke skylde på undervurdering. Dere stiller ikke med et såkalt reservelag heller Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) åja. Uansett hvis dette står kan dere ikke skylde på undervurdering. Dere stiller ikke med et såkalt reservelag heller Kom deg til Anfield tråden du, lille barn Vi stiller B-preget, men ikke reservelag, nei. Endret 10. desember 2008 av Alastor Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Teknisk feil Siden ble ikke lastet riktig, vennligst prøv igjen. (SQL-feil) Så mye klager vi! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Personangrep og litt ymse er fjernet fra tråden. Nå ser vi 2. omgang! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Danskene rundspiller dere skjønner jeg. Passe flaut tenker jeg... 2 sjanser 2 mål, mens vi kaster bort et par 100% som vanlig. Men det har ingenting å si, det er like flaut uansett. Så det er bare å kose seg i dag for deg. Ser ikke kampen engang, men må si jeg syntes det er litt artig Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Den var stygg av Rooney. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Scholes innpå.... Nå kommer vi til å se hvor avhengige vi faktisk er av han Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Aaah, den var nærme Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 JAAAAAAAAAAAAAA Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Anderson - My *N* Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Herregud Tevez, ta deg sammen. Fint med Rooney mål, men han skulle jo vært utvist x2 i denne kampen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå