Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Var det noen som trodde dette ble lett? Som hele forumet? Sutreunger

Dette skal være walk in the park. Det vet du like godt som alle andre her inne.

Nevn en eneste grunn. Og ikke kom med sånne som "vi er verdens beste klubb og skal derfor slå alle og vinne alt."

Dårlig unskyldning det med unnervurdering! Minner også om hvis dere taper kommer dere på 2.plass på tabellen og det er 25% sjangse for å møte Barcelona som visstnok er i toppform ;)

Villareal ligger under. Vi er gruppevinnere sånn som det står nå.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
De er gode nok til å lede til pause mot oss ihvertfall.

Bedreviter er jeg kanskje, men jeg forventer ikke bare at vi skal vinne fordi motstanderene ikke er de beste. Vi er ikke guder.

Og nå sitter dere og sutrer igjen. Hva forventet dere denne gangen ? 10-0 eller 20-0 kanskje ? Vi er fremdeles grupeevinnere sånn som det står seg

Hahahhaha :lol:

Dette laget skal kjøres over, enkelt og greit.

Lenke til kommentar
Nevn en eneste grunn. Og ikke kom med sånne som "vi er verdens beste klubb og skal derfor slå alle og vinne alt."

Det spørsmålet der var så dumt at det gidder jeg faen ikke svare på en gang. Skjønner du ikke hvorfor United skal slå Aalborg, så fortjener du ikke noe svar.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
De er gode nok til å lede til pause mot oss ihvertfall.

Bedreviter er jeg kanskje, men jeg forventer ikke bare at vi skal vinne fordi motstanderene ikke er de beste. Vi er ikke guder.

Og nå sitter dere og sutrer igjen. Hva forventet dere denne gangen ? 10-0 eller 20-0 kanskje ? Vi er fremdeles grupeevinnere sånn som det står seg

Å Herregud, finn på noe annet da. Pinlig

Lenke til kommentar
Danskene rundspiller dere skjønner jeg. Passe flaut tenker jeg...

2 sjanser 2 mål, mens vi kaster bort et par 100% som vanlig. Men det har ingenting å si, det er like flaut uansett. Så det er bare å kose seg i dag for deg.

Ser ikke kampen engang, men må si jeg syntes det er litt artig :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...