NightKeeper Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Giallorossi skrev: Hahaha! *Host: Where Are You Joohnnyy* O'Shea er faen så dårlig at jeg ikke har ord for det. Nani likedan, jævla fitte. Neville har sett sine bedre dager. Gibson med fantastisk tversover. Rooney har vært så dårlig at jeg hadde spilt bedre. Dette jævla Aalborg-laget er på nivå med HamKam og Lillestrøm. Jeg klarer ikke å slutte å le. Sir Alex så rimelig forbanna ut, incoming hårføner. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Var det noen som trodde dette ble lett? Som hele forumet? Sutreunger Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Raste skrev: The Game skrev: Kanskje noe av det flause jeg har opplevd på mange år Gibson kan dra, ikke noe å satse på. Nani også. Har sagt det mange ganger denne sesongen: ROONEY! Han kan forlate oss forran Tevez, fyren kan jo faen ikke en dritt (bortsett fra 1 mnd i året) Anderson og Tevez er faen meg de eneste med ståkarakter i første. Limberbatov skrev: Var det noen som trodde dette ble lett? Som hele forumet? Sutreunger Hold * da bedreviter. Ser du ikke selv hvor dårlig aab er?!? Det som gjør det hele så flaut. Som å tape mot et amatørlag Endret 11. desember 2008 av TSP Brudd på retningslinje #1 fjernet Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Limberbatov skrev: Var det noen som trodde dette ble lett? Som hele forumet? Sutreunger Dette skal være walk in the park. Det vet du like godt som alle andre her inne. Endret 10. desember 2008 av Alastor Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 bruno99 skrev: Danskene rundspiller dere skjønner jeg. Passe flaut tenker jeg... 2 sjanser 2 mål, mens vi kaster bort et par 100% som vanlig. Men det har ingenting å si, det er like flaut uansett. Så det er bare å kose seg i dag for deg. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Limberbatov skrev: Var det noen som trodde dette ble lett? Som hele forumet? Sutreunger Dummeste jeg har hørt. Vi skal greie å slå dette laget med minst 4 mål. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Vis litt karakterstyrke her da folkens, klage kan vi gjøre hvis resultatet ikke er betraktelig bedre etter 90. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 DeeCoo skrev: Dette var elendig. Det var ikke noe og skryte av nei.. Jeg vil se Rafael der ute, og ikke neville.. Bort sett fra det er det greit nok lag, bare de spiller helt totalt elendig.. Men men.. Bare halvveis, satser på mye mål fra united i andre omgang! Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 NightKeeper skrev: Limberbatov skrev: Var det noen som trodde dette ble lett? Som hele forumet? Sutreunger Idiot. Dette skal være walk in the park. Det vet du like godt som alle andre her inne. Helt enig. Vi har ikke noe vidre å gjøre hvis vi ikke klarer å vinne slike kamper på hjemmebane. Direkte elendig. Håper vi snur dette etter pause. Faen så irritert jeg er. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Skyt meg om jeg tar feil, men United er videre uansett utfall av denne kampen, right? Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Limberbatov skrev: Var det noen som trodde dette ble lett? Som hele forumet? Sutreunger Nå får du slutte å tro du er så mye bedre enn oss andre. D skrev: Vi undervurderer dem sikkert, slik vi gjorde med FC København. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 hahahhahaha PIG er så ssyyyyyykt dårlig. Komisk hvor ræva han er. Edit: Morra mi kommer inn å disser meg og hu ser ALDRI på fotball. Så flaut er dette Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) De er gode nok til å lede til pause mot oss ihvertfall. Bedreviter er jeg kanskje, men jeg forventer ikke bare at vi skal vinne fordi motstanderene ikke er de beste. Vi er ikke guder. Og nå sitter dere og sutrer igjen. Hva forventet dere denne gangen ? 10-0 eller 20-0 kanskje ? Vi er fremdeles grupeevinnere sånn som det står seg Endret 10. desember 2008 av Limberbatov Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 McMuffin skrev: Skyt meg om jeg tar feil, men United er videre uansett utfall av denne kampen, right? Ja, vi spiller om førsteplassen i gruppa. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 The Game skrev: hahahhahaha PIG er så ssyyyyyykt dårlig. Komisk hvor ræva han er. Edit: Morra mi kommer inn å disser meg og hu ser ALDRI på fotball. Så flaut er dette Burned Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 McMuffin skrev: Skyt meg om jeg tar feil, men United er videre uansett utfall av denne kampen, right? Ja, united er videre.. men vi har ikke så mye og gjøre i CL vist aalborg slår oss.. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Ellers forstår jeg ikke hvorfor Gibson skal spille høyrekant. Eller jo, det er fordi gamle Giggs ikke har kondis til å spille ving lenger. Hvis man skal bli fritatt for de tunge løpene, skal man faen meg briljere offensivt, noe han ikke har gjort etter den halvfrekke lobben. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Limberbatov skrev: De er gode nok til å lede til pause mot oss ihvertfall. Bedreviter er jeg kanskje, men jeg forventer ikke bare at vi skal vinne bare fordi motstanderene ikke er de beste. Vi er ikke guder. Og nå sitter dere og sutrer igjen. Hva forventet dere denne gangen ? 10-0 eller 20-0 kanskje ? Vi er fremdeles grupeevinnere sånn som det står seg Gi nå faen med den generaliseringen din. Vi skal vinne mot Aalborg, selv med det laget her. Endret 10. desember 2008 av Alastor Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Dårlig unskyldning det med unnervurdering! Minner også om hvis dere taper kommer dere på 2.plass på tabellen og det er 25% sjangse for å møte Barcelona som visstnok er i toppform Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå