Ed Hunter Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Da var CL-drakten med Vidic bestilt. Takk til Corey som tipset meg om United Direct. Det viste seg at etter jeg laget en konto og logget inn ble prisen enda billigere, 28 pund. Spent på hvor mye det blir i toll og moms, men billigere enn united.no blir det nok uansett. Frakten kom på? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Frakten kom på? 7$ tror jeg den er på. Skal ikke si for sikkert Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) 7 pund, så 35 totalt for drakt + frakt. Edit: Riktig niko_90, bare det var pund og ikke dollar Endret 10. desember 2008 av D'Amico Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 7 pund, så 35 totalt for drakt + frakt. Edit: Riktig niko_90, bare det var pund og ikke dollar Jeg trodde det stod 4,5 pund for 4-6 dagers levering, så jeg antok at det var rundt 7 dollar. Men det årna seg Blå langarma Vidic på meg! Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 7 pund, så 35 totalt for drakt + frakt. Edit: Riktig niko_90, bare det var pund og ikke dollar Jeg trodde det stod 4,5 pund for 4-6 dagers levering, så jeg antok at det var rundt 7 dollar. Men det årna seg Blå langarma Vidic på meg! kort Vidic kler bedre (bare mitt synspunkt) Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Jeg bestilte også langermet, så da er det 2 mot 1. Neida, er enig i det. Men siden jeg oftere kan bruke langermet (på vinteren for eksempel), bestiller jeg alltid det. Hvis jeg av en eller annen grunn vil ha den som kortermet, er det bare å brette den opp. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Jeg bestilte også langermet, så da er det 2 mot 1. Neida, er enig i det. Men siden jeg oftere kan bruke langermet (på vinteren for eksempel), bestiller jeg alltid det. Hvis jeg av en eller annen grunn vil ha den som kortermet, er det bare å brette den opp. Jeg har berbatov i kort , kom på det etter jeg hadde bestilt Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Hvis man skal trene inne er det vel greit med kortermet. Langermet er greit om vinteren (som du sier). Er egentlig det samme hva man kjøper. Selv pleier jeg som regel å kjøpe kortermet. Og er det i det hele tatt noen som kjøper keeperdrakter her? Har nesten aldri sett folk som går i keeperdrakt. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Jeg bestilte også langermet, så da er det 2 mot 1. Neida, er enig i det. Men siden jeg oftere kan bruke langermet (på vinteren for eksempel), bestiller jeg alltid det. Hvis jeg av en eller annen grunn vil ha den som kortermet, er det bare å brette den opp. Jeg har berbatov i kort , kom på det etter jeg hadde bestilt Berbatov bruker jo igrunn' kortermet han også. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Hvis man skal trene inne er det vel greit med kortermet. Langermet er greit om vinteren (som du sier). Er egentlig det samme hva man kjøper. Selv pleier jeg som regel å kjøpe kortermet. Og er det i det hele tatt noen som kjøper keeperdrakter her? Har nesten aldri sett folk som går i keeperdrakt. Var noen her som foreslo keeper drakta med O'Shea, hehe Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 * 29 Tomasz Kuszczak * 2 Gary Neville * 5 Rio Ferdinand * 8 Anderson * 10 Wayne Rooney * 11 Ryan Giggs * 17 Nani * 22 John O'Shea * 23 Jonny Evans * 28 Darron Gibson * 32 Carlos Tévez Substitutes * 12 Ben Foster * 13 Ji-Sung Park * 15 Nemanja Vidić * 18 Paul Scholes * 21 Rafael * 24 Darren Fletcher * 34 Rodrigo Possebon Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 hmm... Ingen Berbatov? Det var litt overraskende. Glad for at Tevez starter Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Nice! Kult med Gibson/Anderson på midten. Også glad for at Neville ikkje speler i midtforsvar, og at Nani får ein sjanse. Hadde helst sett Foster imål, føler det er han det bør satses på. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 * 29 Tomasz Kuszczak * 2 Gary Neville * 5 Rio Ferdinand * 8 Anderson * 10 Wayne Rooney * 11 Ryan Giggs * 17 Nani * 22 John O'Shea * 23 Jonny Evans * 28 Darron Gibson * 32 Carlos Tévez Substitutes * 12 Ben Foster * 13 Ji-Sung Park * 15 Nemanja Vidić * 18 Paul Scholes * 21 Rafael * 24 Darren Fletcher * 34 Rodrigo Possebon Dvs. PIG Neville - Ferdinand - Evans - O'Shea Nani - Gibson - Anderson - Giggs Tevez - Rooney Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Håper vi får se noe til Park og kansje Possebon hvis alt går smertefritt. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 hmm... Ingen Berbatov? Det var litt overraskende. Kanskje han var sliten etter det returløpet han tok mot Sunderland? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Hvordan skal Berbatov bli toppscorer i CL hvis han ikke er på benken en gang? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 hmm... Ingen Berbatov? Det var litt overraskende. Kanskje han var sliten etter det returløpet han tok mot Sunderland? Win Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Hadde en eller annen merkelig drøm om Possebon i dag (ja jeg sov når jeg kom hjem fra strykeksamen). Han jobba på Rema 1000 og var jævelig god til å kaste sjokolade. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Hadde en eller annen merkelig drøm om Possebon i dag (ja jeg sov når jeg kom hjem fra strykeksamen). Han jobba på Rema 1000 og var jævelig god til å kaste sjokolade. Omg! Du burde ikke sove midt på dagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå