Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du kan jo sjekke CL de siste årene Game og se hvor langt vi har kommet. Ikke noe som tilsier at vi skal ryke ut tidligere i år.

De tidligere årene har dere allerede vært akterutseilt i PL og har kunnet hatt full fokus på CL. Det samme kommer sikkert til å skje i år også så eg tror nok pools kommer langt i CL...

Bare ikke langt nok...

Lenke til kommentar
Er dette noe nytt med å få andrekampen hvis man vinner gruppa i 8.delsfinalen. Eller har det alltid vært slik?

Alltid hvert sånn ja. Mega fordel for oss å få siste kampen på Old Trafford, der er vi uslålige for tida. Setter ny CL rekord i dag faktisk (? eller var det mot Villareal)?, om ikke Aalborg skulle sjokkere that is.

Carrick og Ronaldo (tvilsom) ute med skade, så Tc kan nok juble over at Scholes fort kan komme til å starte denne. Selv om jeg håper Fletcher starter og at Scholesy kommer inn etterhvert

Foster

Rafael - Vidic - Evans - Evra

Nani - Scholes - Anderson - Park

Tevez - Berbatov

Tviler på at Rooney for spille denne, da Berba og Tevez må samkjøres før kampen mot Spurs. Ønsker også å få se Fabio i steden for Evra, selv om jeg har mine tvil. Siden Pat ikke kan spille, ønsker jeg å se hva Fabio er i stand til for tiden. O'shea er litt for kjip fremover i kamper vi skal styre, men på WHL burde han være bankers.

Ferdinand eller Vidic kan få hvile inn mot kampen på WHL.

Endret av The Game
Lenke til kommentar
Tviler på at Rooney for spille denne, da Berba og Tevez må samkjøres før kampen mot Spurs. Ønsker også å få se Fabio i steden for Evra, selv om jeg har mine tvil. Siden Pat ikke kan spille, ønsker jeg å se hva Fabio er i stand til for tiden. O'shea er litt for kjip fremover i kamper vi skal styre, men på WHL burde han være bankers.

Ferdinand eller Vidic kan få hvile inn mot kampen på WHL.

Enig, enig, enig, enig, enig, enig og enig. Håper på samme lag som deg i kveld. Klarer ikke la vær å glede meg som en unge til kampen, selv om det er AaB på hjemmebane i gruppespillet. Håper Berbatov putter en hel haug med ballerinascoringer.

Lenke til kommentar

Fabio har ikke spilt en eneste kamp siden september, og heller ingen kamper på reservelaget etter skaden. Når han i tillegg er skadet (ifølge united.no er han ute til medio desember) og ikke med i troppen, sier det seg selv at han desverre ikke spiller. Hadde vært morsomt å sett ham da :)

Vil at Neville starter i dag, så kan Rafael spille mot Tottenham.

Lenke til kommentar

Trodde Fabio var tilbake jeg, men daså. Thx for update D'Amico!

Latias: Tevez og Berba må nesten få en kamp til å "finne hverandre." Rooney kan godt stå over denne, evt komme inn om målet til aalborg er reint lenge.

Kjipt at danskene er i form, de til og med ikke ikke tapt på 6 kamper :( Vi skal vinne uansett, men det blir neppe noen storseier i dag.

Selv om jeg tippet 6-0 i tippetråden :D Gleder meg til i kveld ja!

Lenke til kommentar

Da var en langermet CL-drakt med Vidic bestilt. Takk til Corey som tipset meg om United Direct. Det viste seg at etter jeg laget en konto og logget inn ble prisen enda billigere, 28 pund. Spent på hvor mye det blir i toll og moms, men billigere enn united.no blir det nok uansett.

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...