Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Mener jeg leste det en plass. Skal se om jeg finner det igjen.

Edit: Så på oppsettet for CL 07/08 og 06/07 og da var det slik, så det har sikkert vært sånn ett par år.

Unngå Roma? Har da godt tak på de.... Gratispoeng :!:

Jo, vi har godt tak på de, men jeg er så sinnsykt lei av å møte de. Men jeg vil heller møte Roma enn Barcelona for å si det sånn :p

Er det sånn i CL at vi nå IKKE kan møte engelske lag??

Det stemmer. Bare i 8. delsfinalene da.

litt stor quote her, men er for lat til å fjerne..

Barca har jo ikkje akkuratt våre i kjempeform i det siste da..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

G. Neville burde ha lagt opp.

Eller, greit å ha hvis vi skulle gå på et skadehelvette i forsvar, men atm er han fjerdevalg. Brown, Rafael og Hazza er føre han i køen på HB

Edit: Er vel egentlig endel skader på HB plassen... Legger ikke merke til sånt når Rafael storspiller :)

Endret av The Game
Lenke til kommentar
Stemmer det, ja... Men det blir (forhåpentligvis) billigere enn United.no uansett :)

Regnestykket mitt for United lyder som følger atm:

Ikke medlem,bortedrakt m/lange ermer,med PL patches og Vidic:930 kr

Medlem: 847 kr.

Og da har jeg ikke regnet med porto som uansett ligger mellom 50-100 kr.

Så ja,jeg tror vi kan konkludere med at dette blir langt billigere fra United Direct :yes:

Lenke til kommentar

Jeg er medlem ja, så det blir rundt 900 kr hos united.no, mens det blir rundt 600 kr (hvis jeg er heldig) i Megastore-webshopen. Tilbudet på 15% rabatt går ut i morgen, så må få bestilt før den tid.

Barca har jo ikkje akkuratt våre i kjempeform i det siste da..

Neinei, men 8.delsfinalene spilles ikke før i slutten av februar, så formen akkurat nå har lite å si. Hvis du har sett noe av dem i år, og da mener jeg mer enn kampen mot f.eks Getafe, så kan du helt klart se at de er mye bedre enn i fjor. Og i semifinalene i fjor overkjørte vi dem ikke akkurat.

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar

Tenk dere hvordan det hadde blitt her hvis vi møtte Liverpool i en Champions League-finale. Eller hvis Chelsea ble byttet ut med Liverpool i finalen i fjor (Gerrard i rollen som Terry). Det hadde jo vært kaos deluxe her inne.

De aller enkleste laga er vel A. Madrid og Sporting av de aktuelle kandidatene.

Og Porto, hvis de ender som gruppetoer og vi gruppevinner (eller omvendt).

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar
Du kan jo sjekke CL de siste årene Game og se hvor langt vi har kommet. Ikke noe som tilsier at vi skal ryke ut tidligere i år.

Liverpool tok egen rekord igår ved å ha flest poeng i løpet av et gruppespill i CL?

Og folk som klager over Neville. Han har hatt sin storhetstid og var en fantastisk spiller etter min mening, men greit å ha han som reserve reserve.

Lenke til kommentar
Du kan jo sjekke CL de siste årene Game og se hvor langt vi har kommet. Ikke noe som tilsier at vi skal ryke ut tidligere i år.

Liverpool tok egen rekord igår ved å ha flest poeng i løpet av et gruppespill i CL?

Stemmer det, men jeg lurer på hvorfor du nevner det. Det aller viktigste er å gå videre, og det gjør vi vanligvis. Vi bruker også å gå langt i turneringen og det regner jeg med at de fleste her inne vet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...