Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Hvis vi vinner gruppa får vi andrekampen på OT, noe jeg ser på som en klar fordel. Ellers er de beste lagene fint spredd. Hvis vi unngår Roma, Barcelona og Juventus/Real er jeg fornøyd.

De hadde langarmede drakter, ja. Kjøpte selv den blåe drakten med lange armer og Berbatov bakpå.

Nå begynner jeg virkelig å angre på at jeg ikke kjøpte drakt. Du husker vel ikke prisen? Får vel kjøpe en julegave til meg selv hvis det ikke er altfor stor forskjell mellom Megastore og united.no.

Husker ikke helt prisen, men den var satt ned med £10, så jeg ble ganske fornøyd med prisen, men betalte ca. £20 for navn, nr og CL-badge. Kostet vel £14 for uansett navn og nr.

Hmm... Ikke mer nei. Jaja, får kjøpe den til rett under tusenlappen hvis jeg vinner på flax-kalenderen min da.

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Liverpool drakt?????????????????????????

Svarte... Var nå og en ting å diskutere her inne.....

Liker de røde draktene til united eg! fineste rødfargen i PL!

Unngå Roma? Har da godt tak på de.... Gratispoeng :!:

Er det sånn i CL at vi nå IKKE kan møte engelske lag??

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Mener jeg leste det en plass. Skal se om jeg finner det igjen.

Edit: Så på oppsettet for CL 07/08 og 06/07 og da var det slik, så det har sikkert vært sånn ett par år.

Unngå Roma? Har da godt tak på de.... Gratispoeng :!:

Jo, vi har godt tak på de, men jeg er så sinnsykt lei av å møte de. Men jeg vil heller møte Roma enn Barcelona for å si det sånn :p

Er det sånn i CL at vi nå IKKE kan møte engelske lag??

Det stemmer. Bare i 8. delsfinalene da.

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar
Gary spiller garantert i morgen. Jeg synes han var fantastisk som midtstopper mot Blackburn, men jeg mener samtidig vi gjør det helt rette ved å matche han forsiktig.

:hmm: Meget tvilsomt frå SAF det der... Midstopper parten altså, og at han var fantastisk i den kampen.

Endret av Ed Hunter
Lenke til kommentar
Hmm... Ikke mer nei. Jaja, får kjøpe den til rett under tusenlappen hvis jeg vinner på flax-kalenderen min da.

Hvorfor i all verden bestiller du ikke fra United Direct???

Dette er jo Megastore til Man Utd!

Har selv bestilt den blå bortedrakten med langer ermer til en fin pris av ca.40£.

Med transport fra 5£ til 10£ og toll på 25% blir det uansett hakke billigere enn United.no.

Jeg bestiller alt mitt utstyr fra denne siden og,for å si det mildt,jeg har spart MASSE penger på det.

Lenke til kommentar

Har selv bestilt den blå bortedrakten med langer ermer til en fin pris av ca.40£.

Med transport fra 5£ til 10£ og toll på 25% blir det uansett hakke billigere enn United.no.

Jeg bestiller alt mitt utstyr fra denne siden og,for å si det mildt,jeg har spart MASSE penger på det.

Du skal seriøst få julegave av meg i år. Sjekk prisen på langermet CL-drakt med Anderson på + patcher. 34 pund! pluss 25% i toll blir det 41 pund og inkludert frakt på 5-10, blir totalprisen på max 50 pund. Med dagens kurs er det ca 530 kr!

Hva syns dere? Anderson eller Vidic? Prisen er den samme.

Lenke til kommentar
Jeg ønsker å møte Real Madrid i neste runde. Der får vi nok bl.a bortemål og dessuten sliter de med masse skader på offensive spillere. Tror vi slår de greit og det hadde det vært ekstra deilig etter sommerens tullball.

Når du sier det,så hadde det igrunnen vært ganske sweet.

Føler Real er langt dårligere enn Barcelona var når vi møtte dem i semien ifjor.

Samt di ikke har stjerner/galacticos som Ronaldo,Zidane,Carlos o.l. lenger.

Synd at mr."we-will-get-ronaldo"-Schuster tok hatten og gikk da :p

Lenke til kommentar
Du skal seriøst få julegave av meg i år. Sjekk prisen på langermet CL-drakt med Anderson på + patcher. 34 pund! pluss 25% i toll blir det 41 pund og inkludert frakt på 5-10, blir totalprisen på max 50 pund. Med dagens kurs er det ca 530 kr!

Julegave til Moi? :new_woot:

Slik som dagens ståa er,så er jeg ikke i tvil: He comes from Serbia, Vini Vedi Vidic!!!! :!:

Lenke til kommentar
Julegave til Moi? :new_woot:

Mulig jeg sa det bare i gledesrus, men vi får se :xmas:

Slik som dagens ståa er,så er jeg ikke i tvil: He comes from Serbia, Vini Vedi Vidic!!!! :!:

Heller mot ham jeg også. Har Ferdinand fra før, så da har jeg drakter med begge spillerene i det (allerede?) legendariske midtstopperparet vårt. I tillegg spiller jeg midtstopper selv, og Vidic er den eneste jeg har sett score på OT.

Synd at mr."we-will-get-ronaldo"-Schuster tok hatten og gikk da :p

Calderon er der ennå :)

Lenke til kommentar

Husk at du betaler moms på frakten også.

Lenke til kommentar
Gary spiller garantert i morgen. Jeg synes han var fantastisk som midtstopper mot Blackburn, men jeg mener samtidig vi gjør det helt rette ved å matche han forsiktig.

:hmm: Meget tvilsomt frå SAF det der... Midstopper parten altså, og at han var fantastisk i den kampen.

Enig, han var temmelig ræva. Direkte skyld i to av tre baklengsmål.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...